Oldalak

2015. május 25., hétfő

Szilvivel a találkozás és ....

...  Országos hagyományőrző és kulturális várfesztivál. III. Miénk a vár! kiállító.
Egy nagyon spontán hétvégén vagyok túl  és mondhatni a szervezés égből pottyant ötlet. Az eredeti hétvégi program az lett volna,hogy szombaton 24. ezés után vasárnap kimegyek a vasútállomásra mert lejön hozzám Szilvi. Ezt csak így tudtuk volna megoldani mert Szilvi hét közben nem ér rá, én meg hétvégén nem érek rá csak így.
Janó eközben többször megemlítette,hogy mennek Pestre várkampány ügyben és jó lenne ha mennék. Tényleg jó lett volna,de most hosszú idő után újra láthatom Szilvit és egyszerre két helyen nem tudok lenni. Már le is szerveztünk mindent,mikor szombaton a munkahelyem felé tartva megszállt nagyon erősen egy ötlet:  Mi lenne ha nem Szilvi utazna Pécsre,hanem én mennék Pestre?! Hisz így Janóékkal is lehetek plusz Szilvinek se kell vagyonokat költeni a vonatra és pánikolnia az utazás miatt!  Elég egyszerű gondolat,de mégse jutott eszembe előbb.
Szombaton délelőtt megpróbáltam mindenkivel ezt leszervezni és mindenkinek bejött az ötlet,szóval már csak meg kellett valósítani.
Persze hiányoztak részletek,mint például Szilvit hol szedem fel Pesten,meg meddig leszünk,mikor érünk oda,hogy jutunk be... De szerencsére ez is irtó sikeresen alakult- megtaláltuk egymást ééés még az idő is fantasztikusan jó volt! Az égiek is jót akartak nekünk,vagy fene tudja... A hétvége felé folyamat eső,meg rossz idő volt és ezen az egy napon remek időnk volt.
Így voltunk egy csapat ♥
Szóval odaértünk Pestre és a kezdeti szerencsétlenkedés után be is csekkoltunk. Szigetvári vár képviseletében voltunk ott, szórólapok szétosztása és tárgyak bemutatása céljából. Kaptunk egy nagy sátrat sörpaddal,amire pakolászhattunk.
Szilvivel lényegében mi csak belecsöppentünk,de mindketten élveztük. Kicsit aggódtam,hogy hogy tudunk majd kettesbe lenni,meg hogy tetszik majd neki ez, de az egész helyzet adta magát. Nem kellett állandóan ott lógnunk- habár mindketten szívesen voltunk Janóékkal- de nagyon nagy területről volt szó amit be akartunk járni, főleg a vár belső részében.
Rengeteg sátor volt kívül meg sok kipróbálható dolog -na jó volt egy olyan rész pont mellettünk ami mintha valami iszonyú béna fantasy filmből lépett volna ki, semmi hitelesség, gagyi cuccok és még csak meg se lehetett fogdosni semmit. A vár belső udvarában szintén végig standok és nagyon nagyon nagy tömeg (5 percenként haladtunk egy két lépést) és mindent marha drágán adtak. Csak a szokásos.
Viszont maga a vár épülete mesés volt az én szemembe. Több részletben lefotóztam -habár a nap nagyon erősen tűzött és a képek nagy része béna lett- ,de megérné ide vissza jönni fotózkodni. Erről már készülnek a tervek a fejemben.
Egy részlet a várból ♥

Szilvivel párszor végig szenvedtük a tömeget és délelőtt sikerült is kicsit kettesben lennünk és dumálnunk mindenféléről. Nagyon fura volt egy- másfél (?) év után újra találkozni. A legviccesebb rész az volt,mikor megajándékoztuk egymást még a sátorba -utó karácsonyi ajándékokkal- és a sok fegyver,meg páncél mellé kipakoltuk a kencéket is :')
A váron kívül lévő parkban voltunk egy ideig,de végül visszamentünk,mert Szilvit vonzotta Janó áradó bölcsessége - ezt mondjuk meg tudom érteni :D ♥
Meghívott Szilvi minifánkra amit még nem nagyon kóstoltam sose. Később jég-kásáztunk és kiültünk hülyülni meg pár fotót csinálni. Egy kettőt azt hiszem fel merek vállalni,de megint hoztuk a fogyatékos formánkat és jó volt ebből töltődni.
A délután többi részét lényegében a sátrunknál töltöttük; Janóék többször eltűntek,aminek a következménye az volt,hogy nekünk kellett az emberekkel dumálni- ember para volt :D 
Ennél csak többen voltak, kevesebben sose.

Szilvit próbáltuk rábeszélni a láncingre,de nem volt hajlandó felhúzni csak ha én is. Ez jellemző de hát igyekeztem "példát mutatni" ,így felhúztam.  :D  Mindkettőnkön nagyon jól állt a dolog, megtapasztalhattuk a súlyát neki és nagy élmény volt. Ugyan ilyenben lehetett részük a látogatóknak is-később még a hölgy látogatókat is biztattuk,hogy húzzák csak fel a láncinget,mert rajtunk is volt, de akik a legjobban élvezték ezt az egészet,azok a gyerekek voltak.
Volt harci bemutató amire Janóék is mentek. Török -magyar csapatokkal. Hatalmas tömeg gyűlt köréjük és mindenki  lesett. Itt sajnos nem tudtam jó képeket készíteni,mert a sátornál maradtam,hogy az érdeklődőket fogadjam meg,hogy a sok vasat meg ne fújják,de Szilvi végig nézte szóval onnan lesznek jó képek. 
Késő délután felé már elfogytak a szórólapok és ideje volt cuccolni. Szilvivel elköszöntünk egymástól és megbeszéltük,hogy nem ez volt az utolsó találkozás és legközelebb kicsit nyugisabban leszünk.
Utána még visszamentem a sátorhoz és összeszedtük magunkat-párszor lefotóztak minket így is a látogatók-,majd várt ránk egy jó hosszú hazaút.
Annyira idilli lett azokkal a szórólapokkal a kezembe- de hát lelkes voltam :D
Én marha sokat nevettem és nem is éreztem,hogy 24 órázás után vagyok. Nagyon feltöltött a sok pozitív energia ami mind  a látogatókból,mind a csapatunk lelkesedéséből áradt. A napi kedvencem aznap a selfie-bot volt. Ennyire hányinger találmányt.., annyira szar,hogy már jó. S mindketten tudat alatt is,de ezeket számoltuk,hogy hány embernél látunk.

Végszónak annyit,hogy ez a napunk nagyon szépen és szerencsével tele alakult. Engem annyira feldobott a sok pozitív energia magam körül,hogy este mikor hazaértem még egy ideig pörögtem. Megérte elmenni. ♥
A fényképek két részletbe készültek: egyik fele Szilvi telefonján van, a több nálam. Amint megkapom a másik felet, összevetve csinálok egy képes posztot is,mert ez semmi (:

Nektek ismerős ez a fesztivál?
Vettetek rajta valamelyik évben részt?
Hogy telik a hosszú hétvége?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése