Oldalak

2015. május 23., szombat

Májusi szerzemények II. ♥

Egy hónapban egyszer szeretek ilyen szerzeményes posztot írni, de ismét összejött pár rendelős dolog- és nem akarnám átvinni következő hónapba.  No meg hát szépnek is találok pár dolgot.

Avonos termékek
Nagy rajongója vagyok  a  Planer Spa termékeknek,így ha van rá lehetőségem mindig szerzek valamit ebből a márkából. Minőségi és tényleg jó.
Golyós dezodor. Nyárra szerintem mindenkinek elkelne egy ilyen :D
Rossmannos termék
Tavaly vettem egy ugyanilyen körömreszelőt és nagyon jó volt,de húgom rátérdelt és darabokra törött. Vettem az avontól is ilyet,de korántsem volt olyan jó mint ez a rossmannos. Szomorú,de miután hazahoztam ezt is sikerült ketté törni :D szerencsére a vége törött csak le,szóval használható. 


Egyéb dolgok
Névnapomra kapott csokor- olyan szép volt és sokáig velem volt ♥
Csodás harisnya,amit a Calzedoniában vásároltam- minőségi,jó anyagú és csodálatosan gyönyörű. A  második egy combfix,ami a C&A-ból van.


Na ez az amit nem sűrűn fogtok látni: nadrág rajtam :D  Az a helyzet,hogy miközben kerestem valamit a C&A-ban beleakadtam ebbe az M-es leértékelt nadrágba és csak úgy felpróbáltam. nem volt vele célom,de miután láttam,hogy egész tűrhetően áll rajtam,így jött velem. Meglepődtem rendesen.

(:
Rockpince.hu-ról rendelt csodálatos szoknya *-* Hát ez szerelem volt első látásra. Egyetlen egy baj van vele: mégpedig a méretezés. Ez is olyan üzlet,ami minőségi és jó termékeket árul,viszont a méretezés el van szúrva. Ez eredetileg L-XL méretezésű,viszont sajnos S-M-nek felel meg- ne is kérdezzétek. Szóval az itteni "nagy" méret igazából nem nagy méret,hanem kicsi. Óvatosan a rendeléssel.
Viszont istenien szép és totálisan bele vagyok szerelmesedve. A fűzővel amit felhúztam hozzá csodás összképet ad. Annyi,hogy a fűzőt csak felkaptam a kép erejéig,de nem kapcsoltam be meg semmi.

Így hétvégére ez a Restyle-os csoda is megérkezett! Mindig is akartam egy ilyen derékövet mert iszonyú jól néz ki. Praktikus is,mert fűzővel és anélkül is lehet hordani. Én most a kép kedvéért megint magamra dobtam a régi jó acélos barátomat- általában sokkal szebben néz ki  minden rajta,vagy ha rajtam van.
Sok sok cuki denevér nekem ♥ Amúgy ezt az övet bárkinek tudom ajánlani,mert gumis az öv,tágul bizonyos szintig. A cipzáros megoldása meg nagyon tetszik.
S íme egy álmom teljesülése. Iszonyú régóta vágytam rá,hogy kipróbáljam az íjászkodást és pár hónapja lehetőségem volt rá. Persze nem vagyok profi, sőt... Még csak a 3. gyakorlásom volt és ekkor készült egy tökre jó fotósorozat- ezekről majd később mesélek. A lényeg,hogy megkaptam életem első íját és nagy a szerelem köztünk ♥ Nagyon kis könnyű és kecses darab,nem nehéz szeretni. Tudom nagyon sokat beszélek róla,de nézzétek el- rajongok.

 Nagyjából ennyi lennék, szerintem mindent összeszedtem ami a közel múltban volt.

Ti mit vásároltatok mostanság?
Vannak olyan dolgaitok amikhez ragaszkodtok?

8 megjegyzés:

  1. A planet spa-s lehúzható arcmaszkot kipróbáltam én is (anyáét, ő szokta is használni, ha nem felejti el), és nekem tetszett...:D
    Viszont a golyós dezodoruk iszonyatosan borzasztó...remélem neked beválik majd...Én nem vagyok izzadós, de semmit se ért...xD (mondjuk annyi pénzért nem is értem mit vártam...xD)
    Én a h&m-ben vettem üveg körömreszelőt most, az szép fekete-áttetsző (hónap végén teszem csak ki, mert a hónapban nem sok dolgot vettem úgyse, és most rátértem egy ideje a havi összefoglalókra érettségi miatt, de a lényeg az, hogy nagyon meg vagyok elégedve vele...mondjuk 1490 volt, de elég hosszú, szerintem nagyobb, mint az avoné)...dee mondjuk erre is szükségem volt, igazából csak olyan dolgokat vettem a hónapban (rövid poszt lesz, ha utolsó héten nem őrülök meg xD), amikre szükségem volt...A bűnözős rész konkrétan egy leárazott Catrice körömlakkból, és a könyveimből áll (amiket írtam is már neked...vagyis kommentben)...xD

    Egyébként azok a harisnyák GYÖNYÖRŰEK!!! Imádom a harisnyákat (szerintem jobban szeretem őket, mint bármilyen más ruhadarabot...xD), és ezek is csodásak! Bár sajnos az én lábam nagyon hülyén viselkedik a combfixekkel...ami elég hosszú, hogy normálisan felérjem a combomig, annak túl vastag a teteje, aminek meg a teteje jó lenne az szorít és kicsi rám...(és azt hittem, hogy csak hosszú szárú cipőt nehéz találni a lábamra, meg nadrágot...xD)

    A szoknya is nagyon tetszik, de egyébként szerintem csini vagy nadrágban is! :D (Az öv és a virág is jól néz ki egyébként, nekem most kezdtek el elrohadni a ballagási gazaim...:()

    Az íjászkodáshoz meg gratulálok (? - vagyis örülök, hogy kipróbálhattad, és valóra válhatott egy régebbi álmod, de nem tudom, hogy erre mi az egyszavas megfelelő...)! :)

    Ha valami elírásom van, bocsi érte, még mindig telefonról nyomom - és a t9-cel sok mindenben nem értünk egyet...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A planet spa nálam állandó- igaz nem olcsó,de iszonyú jó minőség. Az avon talán egyik legjobb terméke. A lehúzhatós maszkot én nem mindig teszem fel,de utána mindig jó érzés a bőröm (: Viszont van,hogy ilyen maszk darabok maradnak a szemöldökömbe (még ha nem is kentem oda o.O) ,vagy a hajamba... és olyan mintha hámlana a bőröm xD Tré.
      Én se vagyok izzadós,de kell mikor tornázom. Viszont nem tudom... ez a fajta nem olyan erősen szárít... Van egy másik fajtájuk,az sokkal jobb mint ez... De nem is értem.

      Az üveg körömreszelő nekem tök mindegy milyen színű,csak a rossmannból legyen. Ugyanis az avonos egy rakás kaki volt hallod. Nagyon kiakadtam. A rossmannos meg iszonyú jó,csak könnyen törnek :'(

      Jaj köszönöm ^^ A harisnya márkás- úgy voltam vele,hogy egyszer belefér,hogy olyat szerezzek,ami nem megy szét két használat után. Remélem nem csalódok. A combfixel nekem sok dolgom volt régebben is- nagyon szerettem,habár nekem pont nem kéne hordanom :D Nem vagyok kis testrészekkel megáldva sajna.
      Mért nem találsz cipőt meg nadrágot? Vastag a vádlid? Vagy mi a baj?

      Köszi- a szoknya nagy kedvencem és az öv se rossz -kényelmesek,jól néznek ki szóval király.
      A virágra meg vigyázok és majd örülnék ha normálisan száradna meg. Ez nekem különleges. Nem sűrűn kapok ám virágot emberektől.

      Igen,nagyon jó érzés volt ,hogy teljesült egy ilyen rég várt dolog az életemben. Most már csak fejleszteni kell magam,ami idő kérdése.

      Semmi baj az írásért- tudom milyen telóról irni (:

      Törlés
    2. Nagy (38-39-40, attól függ, hogy mereteznek) és torkos a lábfejem...a bokám viszont extra vékony...és ehhez képest meg vam vádlim...nem vastag, de nagy az eltérés...és ha egy cipő bokanal nem fog, az nem jó, mert ugye széttöri a lábat...de ami nekem fog(na) bokánál, abba nem fér bele a lábam...xD
      Harisnyáknál a varrás helye a baj...mert ha túl nagy, jó a varrás, de az rancosodik, mert nagy...viszont volt már olyan is, hogy szetreccsent rajtam a harisnya, mert nem hittem el, hogy az 1/2 méret abból nem jó...annyira számozás függő ez is, és sose tudni előre, mit fog ki az ember...:/

      Amúgy nekem minden más maszk is beleragad a szemöldökömbe...meg a babahajakba és minden olyan hajszálba, aminek a létezése még számomra is rejtett volt korábban, pedig mindig azt hittem rövid hajba nem tapad (főleg, hogy mindig hátra fogom hajpánttal...xD).

      Törlés
    3. Érdekes. Mondjuk a méretezés az tényleg mindenhol más. Van ahol egy viszonylak kisebb számú cipő is jó rám,máshol meg nem. Ez olyan szemétség.
      Harisnya méretből én a legnagyobbat veszem (vagy hát gondolom az a legnagyobb), de csak azért,mert kurva hosszúak a lábaim és hát kell.

      Hát a hajamat én is eltűröm,de ez ilyen. Nem kell annyira felkenni,mert ahogy enged a hajpánt,kiszabadulnak a kis hajak. :D

      Törlés
  2. Az a virág nekem is kell! :)
    Mind a két harisnya nagyon dög, nekem főleg a jobb oldali tetszik, van valami hasonlóm, csak még bátorságom nem volt felvenni, de hamarosan. Amúgy a C&A-ban jó dolgokat lehet bányászni. Végül, amit írtam is neked, este elmentem egy másikba, és vettem egy fekete nyári ruhát. :D
    Derékövet én is szerettem volna, mondjuk jóval egyszerűbbet, viszont ez csodás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátod nem szokott virággal megajándékozni? (:
      A második? A combfix? Ezek nyáron nagyon jók lesznek ,mert leggingsbe besül az ember sajnos. Bár most nálunk non-stop esik az eső sajna, így semmit nem tudok felhúzni.
      Majd muti a nyári ruhát :P
      Ja majd én is szerzek sima derékövet,mert akarok -de ez így kellett :D

      Törlés
  3. Nagyon szépek a ruhák ^^ Hasonló övet készítettem, csak a csontvázas mintát. Blogomon van is róla tutorial féle. Egy ideje én is szemezgetek a combfixekkel, de félek hogy borzalmasan fog állni rajtam,mert elég vastag combom van. Egyetlen egyszer mertem felvenni egyet, de szörnyű volt, bár már eleve az is hogy necc volt :D (Fiatalság bolondság) Folyton lecsúszott és be is vágott, talán túl kicsi is volt a gumis felső része, meg hát minek is felvenni hozzá harisnyatartót.. xD A másik meg hogy harisnyába is sokszor kidörzsölődik a combom,meg nadrágba. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ;^^
      Igeen,láttam is a képeket,meg jól összehoztad, nagyon tetszett nekem (: Nekünk kontaktolni kellene,mert sok jó dolgot csinál ami nekem tetszik nagyon (:
      Hú,hát ilyenkor érdemesebb nagyobb combfixet venni szerintem. Én is nagyobb méretet vettem -bár nekem sose csúszott le (régen sokat hordtam mindenféle harisnyatartó nélkül :D) de nagyon jól megmaradt a szilikon belső miatt (: Nekem is nagy a combom mint láthatod sajna ,de nyáron szerintem bőven be lehet vállalni (:

      Törlés