Oldalak

2014. június 9., hétfő

Goth kihívás 2- Írj három dolgot, aminek örültél volna, ha valaki elmondja neked, amikor még "kezdő", kis ügyetlen voltál!

Mindenképpen örültem volna egy hasonló stílusú legjobb barátnőnek,mert együtt jobban szeretek mindent csinálni-plusz tippeket,ötleteket vehettünk volna egymástól. De itt Pécsen senki nem nagyon volt,aki meg volt,azokat vagy nem ismertem,vagy elvoltak maguktól szállva,és senkivel nem álltak szóba. Persze ez most így nagy általánosítás,de a lényeg hogy itt nem voltunk annyian. :(
Nekem akkoriban az internet volt a legjobb barátom- úgy értem ,hogy nagyon sok ötletet onnan néztem,meg onnan inspirálódtam,olvasgattam (:
De egy idő után én is szívesen viseltem volna ilyen szép ruhákat,kiegészítőket- de nem volt senki ismerősöm akinek lettek volna ilyenjei. Vicces,mert édesanyámtól kaptam az első olyan ruhadarabokat,ami mondhatni ilyen stílusú (azelőtt zenekaros pólókat hordtam,meg fekete nadrágot).  Aztán lettek ilyen ismerőseim,akik egy idő után elhagyták a stílust és megörököltem egy csomó dolgot,plusz én is vásároltam. Bár  akkor még nem nagyon tudtam mi áll jól és mi nem,és azért voltak baklövéseim. Szerencsére az évek múlásával alakultam,de mindig van valami új ami tetszik vagy jól áll és megszeretem.
De ha mondanom kéne,akkor ezt idesorolnám,hogy ennek örültem volna ha valaki mutatja az utat öltözködés,meg ruházkodás terén.
Annak is örültem volna,ha valaki mutogat zenéket,mert fiatalabb koromban még bőven hallgattam másra- ma már nem biztos :D
Leginkább egy állandó barátra vágytam,akivel ezekről beszélgetünk,aki megérti. Persze hamarosan jött az életembe ilyen,csak sajnos messze lakik.  S ez meg örök keresztem lett,hogy minden számomra fontos ember és jó arc messze él tőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése