Oldalak

2013. március 24., vasárnap

Az elmaradt beszámolók

Azért nem minden nap csak szörnyű és idegtépő dolgok történtek velem ám. *Törölt tartalom rész*

Először is megjegyezném,hogy volt nem régiben 2 találkozóm ^^ Azt mindenki tudja,hogy a barátaim nagy része természetesen nem Pécsen él. Szilvivel való találkozásomról már részletesen írtam, s most vissza van még kettő.
Egy nagyon kedves másik barátnőm is meglátogatott- Vera. Lehet,hogy említettem már korábban,de most részletesen leírom.
Már hetekkel előtte leszerveztük a találkozót,s akkoriban még együtt voltam ugyan Márkóval,de pont krízis helyzetek voltak. (ergo szakító félben voltunk) De hát már leszerveztük hozzá a találkozó,mert úgy volt,hogy ha lejön Vera,akkor Márkónál alszunk ,mert akkor nem kell buszozni.
Ez egy szombati nap volt, suliból hazamentem,ott rám telefonált,hogy elindult már Pestről. Telekocsival jött,így mindenkivel egyeztetni kellett,hogy hol tegyék ki. Végül 6 után beért és kitették uránvárosban (a busz végen ,ahol vártam is rá) Nagy volt az öröm,hogy végre lejutott Pécsre,mert már régóta terveztük.
Elmesélte az útját,meg hogy milyen hülye utastársai voltak :D Jókat röhögtünk ezen. Felmentünk Márkóhoz,ott azért készültünk,vettünk ezt azt, meg Márkó jófej volt,mert készíttetett mamájával vacsit.
Szóval nagyon jól elvoltunk,eldumálgattunk mindenről,kibeszéltünk mindenkit xD Kaptam tőle egy gothic tarot kártyát- totálisan nekem való,mert sárkányok vannak rajta,meg goth képek *.* Nagyon imádtam *.* Meg hotorr az anyukája által készített díszekből is,plusz ő hozta le a nyereményemet,amit anno nyertem ;)
Ezt kaptam tőle ajándékba *.*
Ezt meg nyertem =)
Aztán szombat este Márkónál voltunk,mi beszélgettünk,ő meg gépezett -mondjuk nem sokat,meg hát nem is tudott volna a női témákhoz hozzászólni :P
Este elszórakoztunk Márkó hüllő melegítő lámpájával xD amit ő csak szex lámpának hív.  Nagyon szép lilás fénye van és  jó hangulatot ad,aztán mi meg azzal szórakoztunk este.
Vasárnap reggel meg dumálgattunk,ebédet is kaptunk,aztán délután elindultunk a városba,mert azért ki akartunk mozdulni,meg hát másról is beszélgettünk. Elmeséltem neki,hogy nem véletlenül fura a hangulat köztem és Márkó között- de leesett neki,meg hát tudja mi van,mert látja. Kibeszéltük ezt a problémát is és szerencsére velem értett abban,amiken én is kiakadtam. Ezt nem részletezem.

Akkor fotózgattunk, folyton lámpákat fotózott :D  Meg a város központjában csináltunk közös képeket a szökőkút közepén xD Az is aztán volt valami.
Utána elmászkáltunk a vár részben,ott is fotózgattunk,majd vissza,aztán elmentünk a Székes egyház mögé, ott találtunk valami lepukkant,romos házat,ott is fotóztam,majd elmentünk még feljebb,mert arra volt egy kivezető út.
Felmentünk az alagút tetejére is,onnan lesétáltunk egészen vissza a 48-as térig, s vissza az árkádba. Nagyon nem szeretek az árkádban rohangálni,mert hülye exem mindig ott járkál- ott biztonsági őr,vagy volt... nem tudom,mostanság szerencsére nem látom.
Aztán más az árkádban maradtunk,mert alapból hideg volt még,meg ülni akartunk =) Ott dumálgattunk,én meg bepánikoltam,hogy megint beteg leszek. Márkónál mindig előjön valami betegségem és nem értem mért. Ott mindig kijön az allergiám,aztán megbetegszem tőle. Nem tudom mi rá a magyarázat. Aztán a DM-ben vett nekem a Vera ginseng ampullákat,amiket meg kell inni, minden nap egyet. Hát azt ittam egész héten a melóban,meg tömtem a c-vitamint magamba, s el is múlott szerencsére az egész. Aztán azóta most nincs bajom,azon kívül,hogy mindig nő egy pattanás az orromra,amitől rosszul vagyok,mert nem lehet eltakarni se :D
Aztán estefelé megjött a faszi akivel ment vissza Pestre,úgyhogy elköszöntünk és go haza- természetesen gyalog,mert nem volt buszom :D
Összességében nagyon jó napunk volt, sok mindent átbeszéltünk, s örülök,hogy ez összejött,mert fontos az ő véleménye. Vera idősebb nálam jóval így sokkal több mindent tapasztalt már az életben ,sokkal több mindenre tud tanácsot adni.
De igazából minden barátom és barátnőm véleménye sokat számít- ez a lényeg!






No,a másik találkozómról is beszámolok!
Egy másik hétvégén meg Danival találkoztam újra- mert már mért ne. Na ez is érdekes volt,mert pont hétvégén volt az a nagyon nagy hóvihar. Erről is szerintem mindenki hallott,mert városokat zártak le
, utazni nem lehetett,járatokat töröltek. Úgy volt,hogy mi szombaton találkozunk, de már csütörtökön behavazott, hóátfúvások voltak,karambolok, szerencsétlenkedések,stb. Kicsit para volt a helyzet,mert így hogy utazna le Dunaújvárosból?!  Már azt beszéltük,hogy majd akkor vasárnap lejön,végülis az volt eredetileg tervben.
De szerencsére szombatra már elmúltak ezek a pánikolós helyzetek. Szerencsétlen Dani hajnali 3kor kelt,mert ,hogy el kell készülnie,meg ilyesmi. Aztán a pesti busz nem ment be hozzájuk.... Felhívtam 8kor,hogy akkor induljak e,de közölte,hogy változás van. Már néztem nagyokat,mondom biztos nem jön,törölték a járatot,stb.
 Szerencsére volt benne annyi értelem,hogy kitaláljon valamit gyorsan;  elment a vasútállomásra és lejött vonattal XD Így elvileg 11re ért volna be. Én pont 11re értem ki a vasút állomásra,ugyanis buszok nem nagyon akartak jönni, plusz fagyos volt az oda vezető út,és jókat csúszkáltam még bakancsban is -.-" Aztán láttam a táblán,hogy 20 perces késés van kiírva -.-" Na mondom király.... Aztán a 20 percből lett 30 is.
Aztán végre megérkezett,hát már tököm ki volt az álldogálással :D Bementünk árkádba,mert neki ennie kell. Pasik... :D
Az árkádba kipakolta a cuccokat amiket nekem hozott- kaptam gyógyszereket xD meg  elém tolt egy dobozt,amiben az eljegyzési gyűrűk szoktak lenni. Kb. tized másodperc alatt egy nagyszabású pánik fogott el,hogy mit akar már XD Aztán rájöttem,hogy csak a piercing,amit ígért. Nagy meg könnyebülés. :D
Aztán mászkáltunk a városban utána,csinált fotókat magának, majd hirtelen kitalálta,hogy mi lenne ha maradna egy napot. Kitalálta,hogy ő szállodában marad- hát mondom oké. Úgyis később ért le,így legalább ott rohadhatok nála,és dumálhatunk. Sok komoly dologról beszélgettünk. Szeretek vele komolyan beszélgetni. Persze,kell a hülyéskedés,de valahogy jobb mikor komolyan kommunikálunk.
Természetesen másnap hulla fáradt voltam,este ment haza busszal, én meg másnap 5:55kor keltem ,mert meló. Kicsit ki voltam borulva XD
Jó napok voltak ezek is,mert jó néha elengedni a hülye hétköznapokat és kicsit kikapcsolódni,kicsit kiöltözni és szépnek lenni valaki miatt.  Majd most hétvégén is majd találkozunk,csak most én teszem tiszteletemet Dunaújvárosba- soha életemben nem voltam még ott,de valamikor el kell kezdeni. Plusz most tervezem ,hogy Pestre is felnézek,mert áprilisban ha lementek a gyakorlataim,lesz 3 hetem mikor nem lesz suli hétvégén,szóval teljesen jó lenne.  Utazni akarook *.* Igyekszem meglátogatni a régen látott barátaimat én is ^^
Szeretem a találkozókat,szeretlek Titeket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése