Oldalak

2012. március 6., kedd

Lomtalanítás

Tegnap hazamentem anyumékhoz,mert anyum kitalálta,hogy a kertünkben lévő hátsó részt ki kellene takarítani. Ugyanis sajnálatos módon eladják a házat.
Igen a hír anno engem is megdöbbentett,és nagyon sajnálom,ugyanis ott nőttem fel. Télen nagy hóban ugrálások voltak,mert nagy az udvar! Nyáron meg a dög melegben,mikor mindenki húzta magát az utcán,mi kitehettük a medencét pancsolni,és kiülhettünk napozni ha arra volt igény.  A szülinapom meg alapból nyáron van,és ha meghívok magamhoz embereket,akkor kiülhettünk dumcsizni az udvarra. Vagy akár sütögetést is lehetett rendezni kint. De az abszolút kedvencem a telihold időszak volt: a hold pontosan az ajtónk előtti részre süt,és annyira csodálatos. Nyáron oda kiülni,és csak elmélkedni,hát valami fantasztikus érzés.
Ezenkívül ott van még a kutyánk is,meg cicánk. A kutya nem kistestű szoba kutya,hanem szép nagy testű.... Érdekes lesz bezsúfolni a panelba. Akkor ott a sok macska is,hát azt már nem is említem.  De hát ez van. Még nem biztos hogy elmegy a ház,de a lényeg hogy meghirdették már.
Aztán emiatt a hátsó fészert,meg ilyeneket össze kell pakolni,meg szelektálni. Most csak egyre jutott időnk,meg nincs elég hely ahova a szemetet pakoljuk. De ez is élmény volt,nekem inkább kincskeresés,mert egy rakat régi dolgot találtunk =D Mondjuk le kellett győznöm a pókfóbiámat,mert a hely tele van/ lesz pókokkal. Most még nem láttam egyet se,szóval teljes nyugalomban kutattam.
Sok érdekes régi dolgot találtam. A legjobban a játékok kötöttek le :P Megtiltottam anyumnak hogy kidobálja őket =) Pár cuccot el is hoztam. A legrégebbi,és legértékesebb kincs-számomra- a szétszakadt,rongyos Barátságfüzetem =) Olyan jó volt újra olvasni a régi ismerősök gyerek énjét. El sem tudom mondani milyen érzés volt ez az egész.  Egy picit visszarepített az általános iskolás éveimbe,meg eszembe juttatta,hogy mennyire gáz voltam :P
Úgy döntöttem,hogy a Barátság füzetem kérdéseit megosztom itt,és válaszolok is rájuk,mai fejjel =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése