Oldalak

2012. március 7., szerda

Barátság füzet

Az előbbi bejegyzésemben írtam,hogy megosztom itt is a Barátság füzetem kérdéseit,és azért válaszolok is rá. Most megjegyzem,hogy a kérdések eléggé gyerekesek,ugyanis 6-7. esek lehettünk mikor írtam. De szerintem jó móka volt.

1, Neved?
  (válassz egy számot)
Ez nekem a 7es lesz. Anno is szerintem ezt választottam volna.

2, Címed?
Ezt a kérdést nem tudom mért kellett mindenkinek feltenni =D Akkoriban úgy látszik nem féltünk attól hogy megtudjuk hol lakik a másik. Bár tény,hogy szinte mindenki egy környéken lakott,szóval nem volt újdonság hogy ki hol lakik. Én erre most nem válaszolok,mert azért ez mégis más. Annyi hogy Pécs. :P

3, Telefonszámod?
Na ez megint egy olyan dolog,hogy itt nem adom meg,bár tény hogy telefonom sincs =D elvesztettem sajnos. De akkoriban se volt menő dolog ez a telefonozás. Akkor kezdett divatba jönni inkább.

4, Mikor születtél?
1991. 07. 19 Ez nem titok. De tény,hogy az osztályomban ezt szinte tudni lehetett,hogy ki mikor született =)

5, Mikor van a névnapod?
Szeptember 7. Ez mondjuk jó kérdés,mert így számon lehetett tartani,hogy kinek mikor van. Nem mintha olyan sűrűn foglalkoztak volna ezzel.

6, Mi a kedvenc kajád?
Gyros,pizza,zöldségek,gyümölcsök. Régebben nem tudom mit írtam volna,de ide mindenki olyanokat írt hogy pizza,vagy nincs kedvenc. Ebből látszik hogy akkoriban a pizzázás menő volt =D

7, Mi a kedvenc piád?
Gyümölcsitalok, teák. Régebben biztos azt írtam volna,hogy cola,alkohol,meg ilyen baromságok,amivel imponálhatok. Természetesen mások is ezt tették. =)

8, Volt barátod/ barátnőd?
 Barátom van,volt is. Barátnő,mint párkapcsolat nincs,mert nem vagyok leszbikus. Barát barátnő van,de nem sok. Régebben erre csakis nemmel tudtam volna válaszolni,mert 7.ben nekem nem volt még senkim.  Nem voltam/vagyok az a pasizós.

9, Smároltál már?
Ez egy újabb hülye kérdés,mert erre 7.ben az osztály 80%a nemmel válaszolt. Akik meg olyan felvágósak voltam,azok persze egyből rávágták teljes természetességgel ,hogy "hát persze", "naná". De erre a válaszom most igen,de akkor nem.

10, Hány barátod/ barátnőd volt eddig?
Akkoriban egy fiúm se volt,azóta volt keményen 3om =D Nem sok,de nem is az a cél,hogy sok legyen. Lány barát barátom akkoriban se volt sok,azóta se változott ez. Totálisan stagnálok o.O Mekkora már.

11, Mi a kedvenc mondatod?
Na erre a kérdezőim 95%a azt írta hogy "bazd meg!" Nem tudom mi volt ebben a menő,de úgy látom akkoriban ez volt a cool dolog. Most,ha így választanom kéne,nem tudom,nincs kedvenc mondatom. Nem is tudom,hogy hogy lehet egy mondat kedvenc. Mert hogy egy idézetet kedvelünk,az egy dolog,de hogy egy mondat. Szóval nem volt akkor se kedvencem-vagy legalábbis nem emlékszem- és most sincsen.

12, Van kedvenc virágod?
Mostani válaszom,hogy igen van. Régebben tuti nemmel válaszoltam volna. Itt mindenki azt írta hogy a rózsa.

13, Dohányzol?
Ez érdekes kérdés,mert tudjuk,hogy a mostani 7.esek 99%a dohányzik ezerrel. Nálunk meg mindenki nemmel válaszolt! Ezt így visszaolvasva nagyon meglepett,ugyanis ismerem ezeket az embereket,és tudom,hogy most a 90%uk füstöl. És szerintem sokan akkoriban is füstöltek,csak nem vallották be. Nekem a válaszom természetesen nem! Nagyon határozott,nagybetűs nem!

14, Melyik a kedvenc állatod?
Akkoriban tuti,hogy a kutyát mondtam volna. Most is szeretem a kutyákat,de jobban imádom a nyúznivaló macskákat ^^ Meg imádom a lovakat,denevéreket,és persze a hörcsögöket *.*

15, Van háziállatod?
Volt akkor is,és van most is =) Van 1 kutyánk,4 cicánk,és nekem itthon 2 hörcsim ^^

16, Mi a beceneved?
Zsú,Zsófi voltam akkor is,és most is. Bár a Zsút jobban szeretem,a Zsófi nekem túl hivatalos,meg nem is szeretem.

17, Mi a kedvenc együttesed neve?
Akkoriban: GreenDay, GoodCharlotte,meg ami nagyon menő volt akkor. Mindenki ezt írta,engem lemásolva :D Kitudja miket hallgattak valójában. Most meg inkább nem sorolom fel miket szeretek. De Manowar, Virgin Steele, Rhapsody,és BLIND GUARDIAN !!! Most ő az új favorit *.* Jó kis Gyűrűk Urás zenék  *.*

18, Kedvenc énekesed/ énekesnőd neve?
Akkor 1000%osan Avril Lavigne-t szerettem ^^ Most már nem tudom, nincs ilyen. Talán Tarja, őt még szeretem.

19, Kedvenc színészed/ színésznőd neve?
Nincs konkrét kedvencem,és akkor se volt. Persze mindenkinek Brad Pitt,meg az ilyenek jöttek be :P

20, Mi a szerencse számod?
5,7,55 Ezeket a számokat szeretem,és akkor is =)

21, Kedvenc (zene) számod?
Hát erre mindenki azt írja,hogy sok van. Nekem is sok volt,és van is,csak azóta sok minden változott. De amúgy most Blind Guardien mániában szenvedek ^^

22, Tetszik valaki? Ha igen,ki?!
Hát elég sok ember tetszik,de legjobban barátom :P Akkoriban ezt nem mondhattam,mert nem volt senkim :P

23, Kedvenc filmed?
Akkor nem volt kedvencem,most van. Lord Of The Ring, Addams Family, Ghostrider,meg van még jópár!

24, Kedvenc meséd?
Régebben nem néztem mesét,hát azt most pótolom be =D Mert mostanság több mesét nézek mint eddig =) Disney meséket szeretem.

25, Kedvenc színed?
Fekete,vörös,lila, de tetszik a rózsaszín is,de nekem nem áll jól. Akkor meg csak a fekete lett volna =)

26, Kedvenc ruhadarabod?
Erre nem lett volna válasz akkor,mert utáltam a cuccaimat. Talán a szegecses csuklópántok =) Most meg a szoknyáim.

27, Kedvenc gyümölcsöd?
Nagyon nagyon sokfélét szeretek. Szinte mindegyiket,kivéve azt amit nem ismerek. Az ilyen egzotikus gyümiket annyira nem ismerem.

28, Kedvenc sütid?
Muffin, pudingos palacsinta, meg szinte minden ami édesség *.*

29, Mi a horoszkópod?
Rák.

30, Van hobbid? Ha igen,mi?!
Akkoriban semmi nem volt,max a dalszövegfordítás,hagyományos,szótáras módon. Most meg fényképészet,zene,gép.

31, Van tesód? Ha igen, hány éves,és hogy hívják?
Van, Dorottya, 15

32, Kit bírsz,és kit utálsz a 7. osztályból?
Na ez érdekes kérdés. Volt pár ember akit nem bírtam; pl. akik nem fürödtek,meg játszották a kemény csajt az osztályban,meg akik húzták szét az egészet.

33, Rajzolj valamit!
Hát ezt most nem tudom megcsinálni =)

34, Van kedvenc könyved?
Naná! Diablo 1-3, Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, Szilmarillok, Nora Roberts könyvek- Bűbájosok, Tündérvarázs, Piruett, Táncrend. Meg van még jópár,de mindent nem írom le ^^

35, Kedvenc márkád?
Nincs kedvencem, nem is volt.

35, Írd alá!
 Hát ennyi,ez az utolsó =)


Ha valaki kedvet kapott hozzá,kitöltheti maga is =) Gyerekes,meg értelmetlenek,de jól ellehet vele lenni =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése