Oldalak

2017. november 7., kedd

Az utolsó fotózásunk Dórival

Jó nagy buta voltam,mert ez egy fontos pillanat volt nagyon,hiszen sajnos ez a Dórival való legutolsó együtt dolgozásunk alkalma volt- és észre vettem,hogy nem is osztottam meg ebből képeket. Pont akkoriban készültek,mikor ő már költözött külföldre,így pár hetet vártam mire megkaptam,aztán elfelejtődött a poszt. Gyorsan pótolnám ezt,mert szerintem szépek lettek a képek. Facebookon persze mentek ebből ki,úgyhogy láthattátok már nagy részét,de legyen meg egy helyen mind (:
Ez még nyáron volt,eszméletlen nagy hőségben. Emlékszem kimentünk itt Pécsen a Balokányhoz,mert jó pár helyen voltunk,de itt még nem igazán. Még anno mikor gimis voltam,már akkor nézegettem a helyet,mert ősszel nagyon szép szokott lenni,meg igazából nyáron is. Szóval most jött el a pillanat,hogy akkor itt is alkotunk valamit.
Délelőtt mentünk,de persze sikerült pont úgy,hogy egy jó pár ember ott legyen - és igazából nem tudom mit csináltak ott,de mikor felöltöztem lestek. Kicsit zavaró volt,de kezdtem már ezt akkor is levetkőzni, és sikeresen elvonatkoztatni. Meg közben mi is röhögcséltünk összevissza,úgyhogy gond megoldva.

Rájöttem,hogy marha sokat számít,hogy megbízzak abban az emberben,aki a képeimet csinálja. Ha ez nem jön össze,akkor nem mindig jön úgy össze a dolog. Persze ebből is látszik,hogy nem hivatásként űzöm ezt a dolgot,csak hobbiként,mert akinek ez a hivatása,annak nem kell érzelmi kapocs a fényképészéhez :D

Szóval átöltöztem,feltettem magamra amik kellettek. Mondanom se kell,hogy izzadtunk mint a ló és féltem,hogy nem jönnek rám a cuccok, meg utáltam is,hogy a bőrömhöz ér; a sminkemet is féltettem,pedig itt semmi extra nem volt; a paresz alatt is megfőttem,szóval ez kegyetlen volt.
Lőttünk pár képet,aztán abban a hőségben már szerintem elolvadtunk,úgyhogy buszra szálltunk és kimentünk Égervölgybe. Dórival ott még nem voltam,csak egy másik barátnőmmel,meg Zolival.
Meghaltunk mire oda eljutottunk,mert az erdő fele menet sajnos egy kis falun kell menni és végig tűzött a nap, plusz itt is voltak emberek és lestek párszor,megjegyzéseket tettek,de azért sikerült pár szépet alkotni (:

A többi kép:












Személyes nagy kedvencem ♥





Ha tetszik amit csinálok/csinálunk,akkor kövessetek minket♥ 

Instagram



Facebook




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése