Oldalak

2017. június 9., péntek

Hosszú hétvége állatkeri látogatással Pécsett

A nagy meleg ellenére úgy gondoltuk szombat délután,hogy mért ne használnánk ki ezt a kis időt ami van,így mindenféle programokon agyaltunk és persze megint feljött jó sok minden,de ezekből szelektálni kellett.
Így esett a választás a pécsi állatkertre. A helyzet az,hogy az pár éve bezárt és eléggé elhúzódtak a felújítások,így a nyitás is tolódott. Én viszont még az ősidőkben voltam itt utoljára,vagyis ez a látvány ami fogadott hát eléggé vagány volt: totál fel volt modernizálva az egész kívülről.

Bejutottunk viszonylag hamar. Kapsz egy pecsétet a kezedre,meg egy térképet,meg még egy kis ismertető brosúrát és mehetsz is. Rögtön az elején elkapnak,hogy fotót csináljanak rólad,amit vissza fele átvehetsz - beleteszik egy random keretbe és egy ezresért elviheted. Kicsit azért sokallom,mert ezt kb. mi is megcsináljuk két kattintással.

Nagyon szépen megcsinálták a helyet,egész nagy a terület, a papíron amit kaptunk az elején, fel vannak rajta programok tüntetve- és elég sok helyen bevonják a látogatókat is. Mi pl. a bölény etetésre voltunk kíváncsiak,de azért be a karámjukba nem mehettünk sajnos :D Egy kis időt eltöltöttünk ott,míg elkezdődött az etetés, addig kielemeztük a bundájuk szerkezetétől a kakijukon át mindent :D

Később elnéztünk a medve irányába,Zolit meg a farkas érdekelte volna,ami nem volt sehol. Igazából én azt hittem,hogy több farkast szállítottak ide. Egyről tudom,hogy meglógott és sajnos ki is lőtték végül,de nem gondoltam volna,hogy nincs több itt. Meg igazából az elrendezés is úgy volt,hogy a medve ketrece mögött voltak még további ketrecek de ha lett is volna ott bármi is,akkor is kb. megközelíthetetlen a látogató számára. Szóval ez ilyen fck logic,vagy szakembörök csinálták- nem tudom.

Igazából szerintem nagyon izgi volt,jó volt újra itt lenni. Sajnáltam szegény állatokat,mert látszott mindegyiken,hogy annak ellenére,hogy jól vannak tartva, a meleg őket is rendkívül megviseli. Az oroszlánok voltak a legnagyobb arcok,ahogy fetrengtek szerintem :D Egy baglyot is találtunk,de hiányoltam volna még párat. Ami nagyon szomorú,hogy a legtöbb állat egyedül volt és szerintem halálra unhatták magukat.

A vége felé mentünk ki,hogy lemegyünk a terrárium részébe. Egy csomó szép halat láttunk,meg furcsa lényeket :D Illetve van egy idomított fókájuk,és volt is előadása,amiről mi lemaradtunk. Viszont úgy van a medencéje kialakítva,hogy alul vagy lent a halaknál/hüllőknél akkor látható a fóka alulról. Annyira fánk volt,hogy elhaltam,ahogy úszkált ott. Csináltunk jó pár képet,meg én egy pár videót,amiből Zoli kreált nekem gifeket,hogy Ti is láthassátok,amiket mi ^^


Vasárnap meg sikerült megnéznünk az új Alien filmet- de még nem döntöttem el ,hogy írjak e róla. De igazából szerintem nem fogok,mert ugyanolyan mint a régiek,csak modern verzióban, a végén egy "kemény"  csavarral (amit mi kitaláltunk még mielőtt vége lett volna a filmnek :D )
Már kinéztem a következő filmet,amit mindenképpen megszeretnénk így moziba nézni- lassan már játsszák is. De arról majd később.

Igazából jó volt ez a hétvége, mondhatni tartalmas- de nagy kár,hogy a végén találtam ki,hogy videókat is lehet készíteni. :D Mindegy,legközelebb előbb fogok gondolkodni és akkor lehetne több ilyen gif is.

Na és akkor pár kép (:
Annyira de annyira kis édesek voltak,imádtam őket- és hát a kis bébijeik *-*


"Hát ööö, izé... ez nagy" :D 

De azért neki is jár a simi. Fekete Fülöp :D 


Vagy lehet ez volt a Fekete Fülöp- fene se tudja,én mindegyiket így hívtam :D 

Annyira sunyi módon figyeltek minket végig :D 

Igazából náluk kíváncsi voltam mikor köpnek szembe X)


Szegény Uhu nem nagyon akart közelebb jönni,pedig olyan szép volt *-*

A helynek van egy belső része,ahol lehet vásárolni, és ott van egy csomó ilyen lepke kiállítva.
*Fekete Fülöp hülyeségem a The VVitch című filmből jön.

2 megjegyzés: