Oldalak

2016. augusztus 16., kedd

Országos Goth Találkozó III. | Személyes

Elkövetkezett idén is a nagy országos goth esemény,amire nagyon sokan,régóta vártunk ebben az évben- sőt talán már az előző találkozó óta. A szervezőknek a sok munkáért külön köszönet,remek,hogy részesei lehettünk egy ilyen összejövetelnek és megtisztelő,hogy ennyit dolgoztak azért,hogy mindenki jól érezze magát és mindenki találjon magának megfelelő programot.

Az idei kicsit más volt mint a többi évben megszokhattuk. Tavaly is írtam beszámolót,így aki követte az képben lehet,hogy én hogy éltem meg az egészet és a képekből az is kiderül,hogy a Margit szigeten volt megrendezve és amolyan beszélgetős piknik szerűség a szabadban téma volt. Idén érezhető újításokkal léptek elő,amikről nekem megoszlik a véleményem. Persze mindkettő helyszínnek meg van a jó és rossz oldala és félreértés ne essék, nem kritizálni,nem fikázódni fogok.
Én alapból el se szerettem volna menni,mert én ezt a találkozót amolyan nyitottnak szoktam meg és ezzel,hogy a Dürerbe rendezték meg, ráadásul koncertekkel már nagyon nem olyan volt az alap sémája mint eredetileg, így nem nagyon volt hangulatom,de aztán végülis hajtott az előre,hogy azért a kezdetektől ott vagyok ezen a goth találkozón, plusz az egyik szervező,akivel jóban vagyok, mondta a magáét- szóval esélyem nem volt nem megjelenni ♥

Zoli kísért el,amitől kicsit féltem,de reméltem,hogy így jön velem. Amiatt aggódtam,hogy neki ez annyira nem világa és nem akartam volna,hogy unatkozzon csak,de végül mindketten jól éreztük magunkat. Nem rögtön nyitásra érkeztünk,hanem kicsit később,de akkor már szép számmal voltak emberek, rögtön bele is futottunk Felony-ékba,ott nagy volt az öröm, kicsit dumálgattunk,majd tovább álltunk,ahol szintén belefutottunk ismerősökbe akik mellett le is ragadtunk. Közben folyamatosan érkeztek még az ismerősök,jó volt mindenkivel kicsit beszélgetni.

Igazából azt nem tartottam jó ötletnek,hogy zárt helyen van és koncertek köré épül fel az egész,mert ugye koncertre meg fesztiválra járunk szinte egész nyáron és ettől a találkozótól mindig egy ilyen beszélgetős filinget vártam el. Ettől függetlenül én nem bántam meg egy percig se,mert szabad téri életre is volt , illetve a koncertekre is meg volt a lehetőség  ha valaki akart- és nem zavarta egyik a másikat. Vásárlásokra is volt lehetőség, bemutatókat is nézhettünk,szóval programokból nem volt kevés,bár nem tudom,hogy mennyire lett végülis az egész kihasználva, ugyanis ahogy elnéztem nagyon sokan voltunk kint a kert részen.
Az is külön pozitívumként ért,hogy a fizetőssége ellenére is marha sok ember eljött és ez remek. Persze tudom,hogy nem egy nagy összegről beszélünk ( ezer ft), de aki követte az eseményeket facebookon az tudja,hogy volt akinek ez is kiverte a biztosítékot és ment a hiszti ezerrel,hogy mekkora szemétség- ilyenkor mondjuk nem értem,hogy ezek az emberek miért nem tudnak kicsit elgondolkodni,hogy mi miért van.
Boldizsár Ottó fotója

Volt egy gondolat ami úgy megmaradt a fejemben,miszerint ez az egész OGT dolog amolyan WGT utánzat akar lenni,illetve,hogy azt akarják lekoppintani. Nem tudom,hogy igaz e vagy sem,de szerintem hülyeség. A WGT egy más világ szerintem- szép meg jó,de nekünk magyaroknak is volt goth fesztiválunk,szóval nem értem mért kéne mást koppintani?! Zolival is beszélgettük,hogy elég jó lenne visszahozni azt ami volt,feléleszteni. Gondolok itt a Gothica fesztiválra- amit pontosan nem is tudok mért maradt abba akkoriban.  Szóval ezt a vonalat lehetne továbbvinni (:

Valamikor estefele találtuk ki,hogy a Rammstein tribute-ot megnéznénk,így elmentünk jegyet venni,ami mellé kaptunk egy ajándék Dharma cd-t,ami számomra egy nagyon kedves gesztus volt. Oda értünk kezdésre erre a Rammstein tribute-re,de megmondom őszintén nekem nem nyerte el a tetszésemet. Előző nap is voltunk ugye Dürerbe (nem is értem miért nem mehettünk be azokkal a karszalagokkal :D ) és akkor is volt egy ugyanilyen tribute zenekar,csak valami másik névvel és Zoli volt is rajta,de elmondása szerint az ehhez képest ezerszer jobb volt.
Én csak azt nem értettem,hogy mi történt?! Mert az egész műsor idejüket hangolással töltötték,majd játszottak kettő vagy három számot és helló sziasztok. Én nem tudom,hogy mi volt ez,de nem nagy eresztés sajnálom.
Utána Violával (aki amúgy érkezése után hozzánk csapódott ♥) átmentünk Ankh-ra; gondoltam érdekes zenekar lehet,már csak neve miatt is ♥  Igazából nem ismerem őket,de nem is tűntek annyira rossznak,viszont a hangosítás nagyon zúgott,amire többen is panaszkodtak. Szóval az egész zene extrán dübörögve jött át- de teszek még egy próbát és meghallgatom őket youtube-on. Igazából Dharmára szerettem volna eljutni,mert annyira sokan voltak róla jó véleménnyel,hogy kíváncsi lettem,de végül arra nem jutottunk el,mert menni kellett haza. Zoli sajnos vasárnap is dolgozott,sőt szombaton is úgy jöttünk fel,hogy ő haza hajnalba Dürerből és egy óra alvás után ment melóba és onnan hazajövet meg ugye jöttünk a talira. Szóval nem akartam volna kínozni se,meg ő is szeretett volna pihenni már,de minden tiszteletem az övé.
Ottó fotó

Igazából amíg ott voltunk -és szerintem beszélhetek az ő nevében is- jól éreztük magunkat, örültünk,hogy idén is megrendezték és még inkább annak,hogy ennyien eljöttek rá! Akikkel mi találkoztunk emberek mind nagyon barátságosak és közvetlenek voltak; én örülök,hogy találkozhattam a régi jó ismerősökkel,de ő általuk megismerhettem újakat is (: Igaz,nagy beszélgetésekre nem került most sor,de ennyi emberrel nem is lehet. A hangulat meg volt és a fotósoknak is külön köszönet a szép és igényes képekért. Én Boldizsár Ottó engedélyével használom fel a képeit - olyan szép mindenki rajta ♥
Én is vittem fényképezőgépet, de igazából Zoli használta,ami nem is baj,mert így legalább rólam is lettek képek a csajokkal,amiért meg neki köszönet ♥ Igaz ő csak szórakozott,meg állítgatta a gépet,így nem mindegy olyan remek minőségű,plusz sötét is volt,de azért készült pár jó kép így is,remélem mindenki beleegyezik,hogy egy kettőt kitegyek ;)
Akivel idén nem találkoztam vagy nem tudtunk beszélgetni,velük jövőre -vagy egyéb buliban- folytatjuk (:

S végül,de nem utolsó sorban egy kép,amit már 3 éve tervezünk kedves Libertinával :D Az első találkozó óta! S végül idén csak összejött ♥
A többi képet facebookon megtaláljátok ha érdekel.

6 megjegyzés:

  1. A Gothica fesztivál hiányzik, én mindig élveztem.
    Örülök, hogy jól sikerült, jól érezted magad. Kellemes volt ezt a bejegyzést olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,örülök hogy tetszett (: Gothica feszten nem voltam,csak tudom,hogy létezett és kár érte szerintem.

      Törlés
  2. A fene egye meg, hogy lemaradtam az OGT-ről! Annyira szerettem volna menni.
    :(
    Legalább itt kaptam egy kis élménybeszámolót róla. :)
    Bár őszintén szólva megjegyezném, hogy én sokkal jobban szeretem a Margit szigeti, kiülős, beszélgetős talikat, még akkor is, ha nincsenek koncertek. Valahogy sokkal "családiasabb".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezért is írtam fentebb,hogy mindkettőnek meg van a maga jó és rossz oldala. De igazából ha ott lettél volna,nem biztos,hogy így vélekednél (: Én is azt mondtam az egész előtt,hogy hülyeség,de ez csak a megszokás volt,mert az első kettőn ugye kint voltunk a Margit szigeten. De itt se volt semmivel se másabb,talán a korlátozottság,hogy egy kisebb helyre voltunk koncentrálódva- de volt wc :D

      Törlés
  3. Na, igen. A WC tény és való. hogy nagy pozitívum, mert Margit szigeten vagy fizettél érte, vagy maradt a bokor. :D
    Én most a The 69 eyes koncertre készülök nagyon (nekem többet érnek, mint a Goth talis zenekarok), csak eddig még nem igen találtam önkéntest, aki velem tartana (mert mindenki szerint divatjamúltak), viszont úgy gondolom ilyen alkalom ritkán adatik, szóval nem hagyom ki már csak azért sem. :D

    VálaszTörlés
  4. Na én a The Cure-al vagyok ugyanígy,hogy mindennél többet ér,szóval arra menni kell. Szerencsére lesz partnerem oda :D
    De ez akkora marhaság,hogy ideje múlt valami,főleg egy zenekar. Ennyi erővel bármelyik régi zenekart le lehetne szólni. =/ Szóval felejtsd el és menjél amíg van rá lehetőség :D

    VálaszTörlés