Oldalak

2016. augusztus 11., csütörtök

Fotóztam | Személyes

Egy korábbi posztban közzé tettem azokat a képeket amiket rólam készítettünk, de most szeretném azokat is kitenni amiket én csináltam barátnőmről ott az erdőben.
Illetve meglepő módon jött egy régi ismerősömtől egy felkérés,hogy szeretne ha csinálnék képeket róla. Az a helyzet,hogy elég volt ennyi,hogy szépen kért és másnap meló után mentem és fotóztunk. Természetesen nem lettek profi képek ,mert én sem vagyok profi,de jól éreztük magunkat minden esetben és szerintem lettek használható képek mindkettő lánynál.

Nehéz volt kicsit a dolgom -és eléggé ironikus is a sorstól- ,mert én hozzá vagyok szokva a magam,illetve stílusbeli társaim fotózásához,mert tudom mit keresek bennük,mit szeretnénk a képen látni,viszont a két leányzó akik így képbe kerültek, teljesen más stílussal rendelkeznek mint én- mondhatni szöges ellentéteim-, és nem tudtam legelőször,hogy mit kéne látnom bennük,vagy keresnem. Szóval mindkettő kihívás volt nekem,de azt hiszem remekül feltaláltuk magunkat és végül -ha nem is divat magazinba való- lettek jó képek (:

Eszter

Tavasz

Tavasz

Tavasz

Tavasz
Nyár

Nyár

Nyár

Nyár
Erdős- ezek a legfrissebbek

Erdős

Erdős


Dorina






Dorináról készült képek még feldolgozás alatt egyenlőre,szóval abból ha úgy van lehetőség,osztok még meg. De egyenlőre még össze kell egyeztetnünk,kinek mi tetszik.
A képeknél mindenhol rájöttem a hibákra és vertem is a fejem a falba,amiért piti dolgokkal elszúrtam egy amúgy remek beállású képet. De hát sajnos ez van,ha az ember nincs gyakorlatban.

2 megjegyzés:

  1. Jó képek lettek. Amennyire szemfüggő vagyok, Eszternek szép szeme van. Dorinának meg a ruhája tetszetős.
    Viccelsz? Én jó képet nem tudok csinálni,és rólam se készült jó kép még. Amúgy ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Juj köszi szépen ^^ Örülök ha tetszik. Igen Eszternek nagy kék szemei vannak és egy két képen hangsúlyos is (:
    Hidd el,rólad is lehet jó képet csinálni szerintem,csak még nem vette senki rá az energiát és a fáradtságot szerintem =/ (:

    VálaszTörlés