Oldalak

2016. július 24., vasárnap

Moziélmények - Amikor kialszik a fény és egy kis szülinapozás

A hétvége úgy alakult,hogy spontán elugrottunk délután moziba. Szombat reggel jött le hozzám Zoli, én meg haza melóból, félúton találkoztunk és hazajöttünk. Itt anyuék szerveztek nekem szülinapi összejövetelt -bulinak nem tudom,hogy nevezhető e ,mert csak szűk családi összejövetel. Idén jó volt,mert Rockmaraton után Abonyban  ünnepeltük meg a szülinapomat -amire mellesleg nem számítottam, szóval alaposan megleptek. Zolitól kaptam amúgy egy új telefont és a már oly sokat emlegetett sajttortát ♥ Mindig csak szó volt róla,hogy  teába ittam már,de soha nem kóstoltam, így meglepett eggyel. ♥ Aztán ugye így Pécsen is megtartottuk anyuékkal.
De míg ők készülődtek,mi spontán úgy döntöttünk,hogy elmegyünk a moziba,mivel ezt a Lights out- ot már nagyon régóta vártuk és azt hiszem 22.én vagy hogyan jött ki mozikba - még a Démonok között 2 előtt mutatták be az ajánlóját és ott tudtuk,hogy meg kell lesni.
Most meg pont időben voltunk,pont le is tudott jönni Zoli,szóval nem lehetett kihagyni. A film kezdése előtt kicsit aggódtunk azért,hogy esetleg nem fogja megérni,hogy eljöttünk rá,mert bár a trailer eléggé jumpscare-es volt ,de ilyenkor mindig az van,hogy el is lövik az összes "poént" a filmből.
Igazából nem mondom,hogy elégedetlen vagyok,sőt. Nem volt egy nagy eresztés történetileg,de érződik,hogy itt nem is erre mentek rá. Mostanság nem sűrűn készülnek horror filmek- jók meg pláne-, így ez a kettő ami most kijött áldás (Démonok között és ezt).
Nem szeretném lelőni a filmet ,így  megkapjátok a trailert :D

Ami nekem tetszett,hogy annak ellenére,hogy nem a történetre mentek rá,azért kidolgoztak egy egyszerűbbet; a szereplők nem voltak 'hülyepicsaszindrómásak',ergo eléggé életszerűen viselkedtek: mikor meg kellett ijedni megijedtek, ha intézkedni kellett,életszerű döntéseket hoztak, nem volt idétlenkedés,meg felesleges hülye húzások. Egyszóval nem idegesítettek a karakterek, sőt nekem mindegyik szimpatikus volt (!!),  és meg is állapítottuk Zolival,hogy az anyuka kifejezetten jól játszotta a szerepét.
Kellően félelmetes is volt,de itt is azt tudom mondani,hogy inkább csak azért mert a hangeffektek nagyon hangosak voltak- bár most figyeltem,hogy az előttem lévőket ne rúgjam le :D

Nem vagyok annyira lelkes mint a Démonok közöttnél,de ezt is nyugodt szívvel ajánlom azért. Szerintem jók az ilyen sötétben történő para dolgok. De többet nem nagyon akarok mondani,mert nem spoilerezek.

Annyit még a végére hozzáfűznék,hogy nagyon szépen köszönöm a sok kedves felköszöntést mind fbon,mind telefonon- jól estek.  A barátnőktől kapott ajándékokat is külön köszönöm- Szilvitől a Nyx rúzsokat, Esztertől a képkeretet meg a tortát. Nagyon kedves volt mindenkitől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése