Oldalak

2016. május 6., péntek

Vadregényes kirándulások IX.

Rájöttem,hogy elég sok tavaly látogatott hely beszámolójával vagyok elmaradva, így amit lehet most pótolnék. Illetve most már jó lenne,ha lennének új élmények,de tervezés folyamatban.





  Tavaly valamikor voltunk Máréváránál,de csak képeket osztottam meg, leírás nem nagyon volt,így most egy keveset hozzáfűznék.

Márévára a Mecsek hegység északi erdős részeinél található ami eléggé egy eldugott helyen van. Mondhatni valódi vadregényes hely,mert körbe benőtte teljesen a zöld. Mikor mi odamentünk tavaly,azt hittük,hogy működik a hely,de az én szerencsémre csak romként áll, így lehetőség volt nyugodtan körbejárni és ha a fény engedte akkor jó képeket csinálni. De pont ez a vadsága nehezítette a közlekedést, illetve a magasra nyúló fák némely oldalon vettek el a fényminőségből.

"A vár első említése 1316-ból marad fenn, de valószínűleg már az Árpád-korban létezett. Maga a várdomb a római kortól használt terület." - további információ

Maga a hely nem egy turista látványosság, legalábbis úgy olvastam róla,hogy nem nagyon vezetnek oda csoportokat,pont a megközelíthetetlensége miatt,meg a vár belülről nem mindig elérhető sajnos. De szerintem a látvány miatt megéri már ha csak kívülről járja körbe az ember.
Mi egy bizonyos részig kocsival mentünk,majd megmásztunk egy kisebb emelkedőt. Aztán itt készültem azok a képek amikből korábban is osztottam meg.
Természetesen mi a legnagyobb melegben látogattuk meg a helyet,ami nem túl szerencsés; a bogarak és a pára sem könnytette meg a helyzetet,meg a nagyon nedves talaj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése