Oldalak

2016. május 21., szombat

Make Up Pláza | Vásárlás

Egy korábbi bejegyzésemben írtam,hogy vissza van még pár olyan szerzemény amit megmutatnék,csak akkor még sajnos nem voltak nálam.
Azzal a lánnyal szoktunk közösen rendelni a Make Up Plaza nevű oldalról,aki a sminkjeimet is készítette. Ő azért ért a smink termékekhez,meg mondjuk Felonál is mindig rákérdezek,hogy ismeri e és mi a véleménye,mert ő se mond hülyeségeket soha- no meg mindkettő leányzó ismeri a bőrömet.
Örülök annak,hogy van olyan magyar oldal ahonnan jóféle professzionális sminkeket lehet rendelni. Nagyon sok mindent nem mertem hosszú ideig nézegetni,mert az árak eléggé borsosak,de ha az összetevőket nézzük,akkor megéri.
Ha ránéztek az oldalra,akkor látjátok majd,hogy sokféle menüpontja van ,szóval lehetőségek bőven vannak ami a választást illeti. Én most csak az alapozóknál maradtam,mert főleg azokra volt szükségem. Szerettem volna a szokásomhoz hű maradni és Nyx márkát rendelni,mert azt azért ismerem már (tavaly ilyenkor rendelte Felo nekem a porpúdert,amiből még most is van valamennyi,bár már nem sok) és tudom,hogy bevált a bőrömnek. Viszont amekkora szerencsém volt sajnos szinte semmi nem volt ebből a márkából,csak 5-6 ezres alapozók,az meg most nem fért bele.
Már tavaly óta szerettem volna folyékony korrektort,de sose jutottam el oda,hogy vegyek vagy rendeljek,aztán most már úgy voltam vele,hogy kihagyhatatlan. Ez egy Barry M. nevű korrektor,aminek a neve nem ismeretlen,mert korábban nekem volt már erről az oldalról rendelésem és egy ugyanilyen márkájú alapozó került hozzám,ugyanis mikor sminkelt Bia,akkor ő is azt használt a bőrömre és nagyon szerette. Szóval úgy gondoltam,hogy a korrektor se baj ha ugyanez a fajta. Csak az előző rendelésemről nem meséltem.

A másik aminek nagyon örültem,az a porpúder! Mert ugye említettem,hogy Nyxes tavaly volt rendelve és azóta a végét járja nagyon,így muszáj volt nyárra szereznem még egyet,csak sajnos ebből a márkából nem volt,így tovább kellett lépnem. A Paese nevű márkán akadt meg a szemem és ott kezdtem el nézelődni,mag kiválasztottam egy  kevert bőrre való bambusz púdert,ami elvileg mattitja a bőrt,puha hatást kölcsönöz és kipihentnek mutatja és rásimul a bőrre.
Szóval a leírtak alapján nagyon szimpatikusnak tűnt ,de eddig még nem próbáltam.
Sajnos folyékony alapozóból is kifogytam,így most megint rendelni akartam a Barry M.-et,de természetesen nem volt,így választanom kellett valami másikat. Bia ajánlott párat és ezekből én egy Star Gazer nevűvel szimpatizáltam,de még ezt sem próbáltam. Nehezen veszem rá magam az új dolgok kipróbálására,főleg drága termékeknél,de reménykedem,hogy nem lesz baj velük. (: Akiktől rendeljük,nagyon kis előrelátóak és szorgalmasak,mert minden termékbe tűztek egy cetlit,hogy mi az,miből van,mennyi és mire jó. s ezt azért tartom jónak,mert oké,hogy neten rendelésnél ott van és el tudjuk olvasni,de mikor megjön a sok termék nem biztos,hogy mindenre emlékszünk.
Nem tudom van e közületek valaki aki ismeri vagy próbálta már őket, de ha igen,akkor a tapasztalatokat megoszthatnátok velem (: 

Közben frissítem ezt a bejegyzésemet-habár nem tettem nyilvánosság elé mikor megírtam,de még szerencse is,mert közben nem tudtam ellenállni és ki kellett próbálnom a termékeket,szóval akkor már megosztom veletek is (:
A folyékony alapozó,a Star Grazer, pumpás adagolójú,ami nekem a legkényelmesebb és a kedvencem. Egy rétegben használtam az arcomon és először nekem nagyon furcsa volt,mert mintha nehezen oszlott volna el,vagy legalábbis sokat dolgoztam rajta a sminktojással,mire úgy elsimult (persze ez nem gond). Kicsit olyan hatású volt,mintha felszívta volna a bőröm,nem tudom,hogy ez azért van,mert tökéletesen illik a bőrszínhez,vagy mert tényleg felszívódott. Szóval ezt most nem tudom eldönteni,viszont az tény és való,hogy nagyon kényelmes! Nagyon lazának és puhának éreztem a bőröm.
A porpúdert is használtam. Azzal meggyűlt a bajom mikor kinyitottam,mert abszolút nem számítottam rá,hogy a védőkupak be lesz szorulva- jó,hogy volt annyi lélekjelenlétem,hogy nem rángattam mint egy hülye. Ezzel mindig nagyon óvatosan kell bánni,mert porol össze-vissza. (Egyszer volt egy olyan eset,mikor több órás utazás után akartam kicsit frissíteni a sminkem de csak a porpúder akadt a kezembe,és hát neki álltam ott porolni. Aztán azért elgondolkodtam,hogy mit gondolnak azok akik észrevették,hogy ott egy fehér poros tégely fölé hajolva szórakozok :D )
Szóval visszatérve a Paese púderhez. A felvitel ugyanolyan mint a másik ilyenemé,szóval semmi különbség és ez is szépen lefixálja az arcot pár órára. Viszont egész hamar felfedeztem,hogy mintha fénylene az arcom,ami mondjuk nem lenne olyan furcsa,hisz nagyon meleg volt,de majd még tesztelem.  Amúgy nem nehezíti el az arcot, nagyon könnyednek érzem és mintha semmi nem lenne rajtam.

Közben nem bírtam ki,hogy ne csináljak sminket /sminkeket. (:

4 megjegyzés:

  1. Ezeket a termékeket konkrétan nem, de a Stargazer márka alapozójával szemezek egy ideje...Fehéret szeretnék, mert valahogy elfogytak a pont jó színű alapozóim, és minden sötét...ami nyáron nem baj, de őszre-télre így nem lesz alapozóm, és a keverővel annyit tudok csak világosítani, hogy most kora tavasszal minden hordható legyen...
    (Persze egyszerűbb lenne megfelelő világos színt venni, de el akarom használni a sajátjaimat is, amik egyébként a boltban tökéletesek voltak, csak élőben nem működnek. xD)

    A smink szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez igaz sajnos; a boltokban mindig tökéletesnek tűnnek aztán otthon felkenve már közel sem olyanok. Bár lekopogom,nekem eddig semmi szín problémám nem volt ,de hát bármikor lehet sajnos. Én most nyáron csak alapozó alapot használok (nyx) vagy ilyen BB krémet (garnier). Ezek bőven elegek a bőrre. (:

      Juj köszi ;)

      Törlés
  2. Szia!
    Tetszett ez a bejegyzés, különösen a smink! Remélem, még lesz jónéhány ilyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. drága vagy! (: szeretnék majd még ilyeneket igen ,csak most egy jó ideig nem volt gépem sajnos. =/

      Törlés