Oldalak

2016. május 17., kedd

Joy napok

No, egy kis csajos  téma,ha már itt voltak a Joy napok. Nagyon sok ilyen akciózás és kuponozást is kihagytam az elmúlt időkben- bár nem is tudom mennyi ilyen volt.
Most viszont ott tartottam,hogy kifogytam mindenből és pont mindenre voltak kuponok. Igazából nem szeretem az egészet,mert full felesleges,hiszen a leértékelésekkel szokott ekkora akció lenni és akkor ilyen papírfecniket se kell kivagdosni. Mert ha még úgy menne itt is a kuponozás mint külföldön, akkor azt mondom van értelme. De itt nálunk nem sok...csak dupla munka, plusz még több pénz kidobás,mert meg kell venni a hülye magazint is.

Szerdán kezdődött a 0. nap és az pont jó volt,mert csak délután kellett melóba menni,így reggel elmentem,összeszedtem mindent és a nagy tömeg beözönlése előtt haza jöttem lepakolni. Voltam első körben ugye a DM-ben,ahol sikerült mindent kapni amit szerettem volna.
L'Oreal szempillaspirál- ezt már próbáltam,szóval nem újdonság,csak már régen vettem aztán ez nem egy olcsó teljes áron sajnos. A Max Factor kőpúdert viszont még sose próbáltam,de feleannyiért megtudtam venni és ugye kőpúderből sosem elég. Azóta használtam és nem rossz, de illatos.

Garnierek. A legtöbb arctisztítóm az ilyen és nekem ezek beváltak. A micellás vízből most vettem először ilyen fajtát,mert eddig normál bőrre vettem és nem is nagyon láttam,hogy vannak újfajták :D Gondoltam kipróbálom ezt,ami száraz bőrre van és amúgy annak ellenére,hogy olajos,tényleg nem okoz zsíros érzést a bőrön! Ettől féltem egy kicsit,de semmi pánik,bátran ajánlom.

Szintén Garnierek. Deoból eddig Rexonat használtam és az úgy be is jött,de most ezekre volt akció és nagyon jó,hogy kicsit kirángatott a megszokásból,mert ezek tényleg jók és beváltak. A spray-nek meg külön jó illata van.
Aztán átmentem a NewYorkerbe,pedig egy nappal előtte voltam ott. Majd rájöttem,hogy miért kellett bemennem. Amikor először voltam,akkor egy csomó fehérnemű leértékelve volt, és ezeket a fajtákat én nagyon szeretem,de ezer valamennyit nekem nem ért meg soha. Most meg mind ezer alatt volt és vettem egyet,meg egy cicás pizsama trikót. S másnap azért kellett újra bemennem,mert csak rám várt annak a pizsi felsőnek az alja,ami szintén cicás és egy világítós csontvázas bugyi. Biztos,hogy rám várt a pizsama naci,mert pont méretben volt és leértékelt darab , egy volt belőle.. Szóval ennek jönnie kellett ;)

Ez csak az egyik alsó,a másikról nincs képem.

Ilyen cuki babuskák vannak rajta *-*
Csütörtökön voltam a Rossmannban,ott is volt egy két dolog ami kellett. De nem nagyon akartam már költeni,mert volt egy nagyobb smink rendelésem a Make Up Plázáról,amiről majd később mesélek.
Innen csak a balzsamot szoktam használni rendszeresen,mert jót tesz a hajamnak- szilikonmentes.  A száraz sampont viszont már régebben is nézegettem,de ennek jóval 3ezer felett van az ára,így sose ezt vettem meg,most viszont ez is feláras volt és gondoltam,akkor kipróbálom. Még nem tudom milyen,mert nem használtam.

Ennyi minden fért bele,ezekre azt mondom,hogy mind kellettek sajnos. Ez a rossz mikor az ember teljesen kifogy. Ezen kívül voltam az Yves Rocherbe, mert betelt a kártyámon a 3 oldal (a pontgyűjtős),de én úgy érzem,hogy nem éri meg. A vásárolt termékem árából lejön 5000ft, ami így jól hangzik,de ez csak egy termékre érvényes. Szóval mindenképpen egy drágább terméket kell választani. Én most egy kölnit vettem,mert az amúgy is elfogyott,de túlzásnak érzem,hogy annak az eredeti ára 10ezer forint legyen. Már pedig annyi és abból jön le az 5ezer,ami kb majdnem ugyanannyi amennyi ki van az üzletekben is írva. Vagyis jó ha 200-300ft-ot spórol az ember. Szóval ezt én úgy érzem,hogy nem sok értelme van sajnos,viszont az illata nagyon jó,csak hát kölni és nem parfüm. A valódi parfümök kezdődnek 10 ezertől,szóval nem értem egy két üzlet mit gondol.

Voltam a Müllerben is,mert ott szoktam a Nyx kozmetikumokat és az OPI-kat vásárolni. Viszont megdöbbentő,de bevonták a Nyx standot és semmit nem tudott a csaj mondani,akinél rákérdeztem; nem tudják,hogy végleges e vagy megújul.
Ennyi minden jött most össze, egy ideig remélem nem kell ezekkel foglalkozni. amint hozzám kerülnek a rendelt termékek,azokról is mesélek.

2 megjegyzés:

  1. El is felejtettem, hogy volt ilyen, pedig akartam vásárolni. :(

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem a MF púdert...:D
    Meg igazából elég alaposan bevasaroltam...xD

    VálaszTörlés