Oldalak

2016. január 10., vasárnap

Queen of Darkness | Ajánló

Nem tudom emlékeztek e,de régebben írtam egy kívánságlistás bejegyzést,ahol egy csomó szép holmit összeválogattam,különféle üzletekből- például a Queen of Darknessből. Egyetlen egy baj volt vele,hogy nagyon nem érte meg a posta ide Magyarországra,így végülis onnan sose rendeltem/rendeltünk.
Viszont nagy örömhír,hogy nem régiben -év elején- megnyílt Budapesten is az üzletük,ami elképesztően jó! Amennyit olvastam illetve hallottam róla, nagyon jól összedobták a helyet,hangulatos és látványos lett, sok választékkal; az internetes véleményezések közül is a legtöbb 5 csillagos, pozitív kommenttel.
Minden ami a sötétebb stílus képviselőinek kellhet, itt megtalálja és nem kell emiatt külföldről rendelgetni,ahol a postaköltség több mint maga az árú.
Sajnos nem vagyok pesti,így a megnyitóra nem tudtam elmenni,de tervben van a hely meglátogatása, illetve hamarosan üzemelni fog a webshopjuk,amit szintén várok,mert nagyon jó lenne körül nézni.
Találtam egy blogot,ami részletesebben ír a helyről,meg az akciókról- katt.  Akit az üzlet facebookos oldala érdekel, itt nézheti meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése