Oldalak

2015. szeptember 11., péntek

Vadregényes kirándulások VIII.

A balatoni kirándulások utolsó szakaszát is elhoztam, gondoltam most már fejezzük be ezt a részt, hisz vannak még egyéb megosztani valóim is,amik talán tetszenek vagy érdekesek lehetnek.

Szombat
-Várvölgy: ismét halott város, ördög kövek, kapuk, bánya
Az utolsó nyaralási napon még egyszer elmentünk Várvölgybe,mert egyszerűen nem hagyott minket nyugodni ez az egész,hisz legbelül éreztük,hogy nem azt találtuk meg amit kellett volna. Megnéztünk egy csomó térképet,végül egy katonai térképen én eligazodtam és szerencsére Janó is.  Rájöttünk,hogy amit keresünk az egy másik odavezető úton van és mi arról letértünk elsőre- viszont amiatt valami teljesen mást találtunk meg. Azt még most se tudjuk,hogy mi az.
A lényeg,hogy haladtunk azon az úton amit a térkép mutatott és elértünk egy lezárt területre (vagyis sorompó jelezte,hogy tovább nem lehet menni kocsival- mondjuk mi a kocsit ugyanott hagytuk mint először). 
Egy hosszú úton mentünk ,ahol volt egy elágazás és csak reménykedtünk,hogy jól értelmeztük a térképet és megtaláljuk amit keresünk.
Végül sikerült és megtaláltuk a kapuk helyét,meg a bejárást a "halott városba".  Mondanom se kell,hogy hatalmas területről beszélünk és mindent benőtt a növényzet.
Kaptam egy linket,ahol meglehet hallgatni egy riportot egy férfival,aki beszámol a helyről. Ennek a linkjét ITT találod.  Érdemes meghallgatni,mert sok mindent elmondanak a régi helyről,a leletekről, aminek nagy részéről már írtam,így most nem ismételném magam. 
A lényeg,hogy nagyon izgalmas élmény  volt végre rálelni arra a helyre amit kerestünk és nagyon örülök,hogy nem adtuk fel- pedig bevallom az előző nap nagyon meggyötört minket,hogy csak lézengünk.

Ezt a részt is képekkel mutatnám be,mert a fontosabb dolgokat az előző posztban elmondtam Nektek, és nekem ennyi információ van a birtokomban. 
Megpillantottuk a kőfolyamot,amit a térkép is jelez!

S ez már nem ugyanaz volt amit először megtaláltunk,mert teljesen másik útvonalon értünk ide.

Jó sokszor lefotóztuk,mert először mi magunk se hittük el :D

Az út ami már helyes irányba vitt minket. És jobbra meg balra volt a két torony-ami mostanra nem látszik,de feltehetőleg kövekből voltak (ha volt ilyen). De ez az egy út/bejárat van a helyre.

Ez az egyik oldalon lévő dombon volt (ahol kapu lehetett).

Ez meg a másik oldal. Egyébként a képek most kivételesen nem adják vissza,de ezek dombszerűségek voltak.

Azon az úton jöttünk tovább amin elértük a kapukat.

Idáig vezetett az út, ugyanis -ahogy a térkép is jelzi- itt egy marha nagy bányász terület van. Amúgy ezen a helyen lehet sok maradványt találni. Mi is találtunk pár cserepet- vagyis Janó.

Ilyet is találtunk.

Mögöttem van a bánya.

Ezek az undorító tüskés szedrek  bökték és karistolták össze a lábunkat mikor először kerestük a helyet.

Két tó szerűséget is jelzett a térkép,amiket megkerestünk,de csak ez nézett ki normálisan-de inkább mocsárra emlékeztettek.  Ezen felül jelzett a térkép ezen a területen sírköveket is-de azokat nem találtuk meg.

A kávézónk ♥

És a belseje.

Régi fotó.

Ez is.

Jegeskávé *-*

Ezt meg még a Béke Sztupás kiránduláson szereztem; füstölők,teás pohár és hűtőmágnes.

Tulajdonképpen végeztem a nyaralásos  részekkel. Ennyit szerettem volna megmutatni belőle,meg,hogy mennyire izgalmas napok voltak ezek,mi mindent találtunk,mit éltünk át.  Sajnálom,hogy ennyire elhúztam ezeket,de egyszerűen mostanság nincs időm semmire se,mert mindenféle harcot le kellett tudnom az életemben és ez nem engedte meg,hogy én  gép elé üljek.  Most van az a nap,mikor végre van időm és megcsinálhatok sok mindent. 
Viszont azóta megint túl vagyunk pár kiránduláson ,pár élményen és egy újabb fotózáson. Hamarosan ezeket is megmutatom.

Mi újság felétek?
Kirándulni voltatok e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése