Oldalak

2015. június 15., hétfő

Júniusi szerzemények ♥

Általában nem bírok a véremmel ami azt illeti és hát hajlamos vagyok elcsábulni mindenféle szép és új dologra. De mint tudjátok egy hónapban egyszer, max kétszer vásárlok de akkor nagyobb tételekben és utána jól vagyok a következő vásárlásig. Ennek annyi az oka -főleg most ebben a hőségben-,hogy nem szeretek elmenni a városba. Így mikor egyszer ráveszem magam,akkor eltöltök az Árkádba egy fél napot és ennyi.
Megint muszáj volt rendelnem a Rockpince oldaláról egy dolgot,a többit az itteni árkádban vásároltam. A fényképekért előre elnézést kérek,de hajnalba fotóztam és a szobámba még nem volt elég jó a fény. Pedig direkt felkeltem korábban :P Úgyhogy egy két kép kicsit sötétebb,vagy idétlen pózba állok rajta-ez is azért van,hogy magam mögül elengedjem a fényt. Próbálkoztam.

Rossmann
Ez a kettő vált be eddig a legjobban- pedig sok fajtát kipróbáltam. De ők bomba biztosak.

Akciók vannak most: ha 3ezerért vásárolt Garnier termékeket,akkor kapsz ajándékba egy mini Micellás vizet. Mindenképpen szerettem volna egy Micellás vizet venni,plusz egy pórustisztítót, s ezeknek az ára pont annyi volt. Így kaptam ajándékot. Nem baj ha Micellás vízből több van,ugyanis -akárki akármit mond- nekem ez marha jó a bőrömre. Smink lemosás után átkenem vele az arcom és annyi,nem kell más, nem szárad. Nekem ezek a termékek nagyon beváltak. Szóval örültem a kis ajándéknak, plusz jó lesz utazáshoz is ;) ♥

Ez a kis doboz a kínaiból van- eddig fel sem tűnt,hogy ez ilyen jól mutat. Az a rossz a kínai üzletekbe,hogy minden egy helyre be van zsúfolva és az összhatás giccses,meg túlzás és az embernek kedve nincs válogatni. De örülök ennek a kis szépségnek,mert praktikus is,meg jól is néz ki (:

Ez meg a tartalma szeretne lenni. Mindhárom termék a Rossmannból van. Tünde szettnek hívom :D
Szombaton felavattam és ebbe mentem dolgozni (: Olyan szép szerintem.

Cosmos
 

NewYorker
Na itt például nem túl jó a kép és a fejemet végleg ne nézze senki- eléggé korán volt és munka előtt készül (:  A NewYorkerbe 3 dolgot vásároltam. Ezt a felsőt például ami rajtam van,de semmi nem látszik belőle. Sima egyszerű felső,ami le volt értékelve. Ha nem vásároltam volna nagyobb tételbe,akkor ebből tuti vettem volna még. Csak mert az egyszerű felsők/pólók nálam fogyó eszközök. Aztán szemet szúrt az üzletben ez a gyönyörű fehér csipkés boleró *-* Tudom,fehér. De annyira jól keretezi a feketét és annyira imádtam magamon,plusz az anyaga is rettentő jó.. muszáj volt egyet vegyek. Habár nagy méretek ebből már nem voltak mire én mentem, szóval be kellett érjem egy M-esel.

Ilyenből nekem van már feketém,így úgy döntöttem szerzek egy fehéret- ha máshoz nem,akkor így fűző alá mindenképpen jó lesz. Egyedüli bajom,hogy pöppet átlátszik. De fűző alatt nem lesz para.

Alexandra
Egy várakozásom eredménye. Ennek az első része fantasztikus volt és imádtam. Amikor megjelent ez a második kötet,akkor megszerettem volna venni,de irtó drágán adták. Aztán  most egy véletlen miatt sikerült megvennem. Még nem olvastam el,de kíváncsi leszek.

Rockpince
Mikor megjött ez a rendelésem,akkor odáig voltam meg vissza ♥ Nagyon vártam már!

Egy kicsit nagyobb és pakolósabb táska,aminek van vállpántja is. A minta miatt sokáig agyaltam,mert az annyira nem volt bejövős,de végülis annyira nem vészes- legalábbis élőben.  Simán elférek benne,mindennek van helye és még ennél is több minden fér bele.

Ja és foszforeszkál a sötétben. Ez először fel sem tűnt,csak mikor kintről bevittem :D

Utazáshoz pont ideális lesz,vagy ha hétvégére dolgozni megyek. Már persze felavattam és azóta ezt hordom ♥
Egyéb
Elkészült a fegyver övem is *-* Ez lehet furcsa,mert korábban nem említettem. Egy emberke oldaláról néztem ki és nagyon megtetszett és kisebb változtatásokkal nekem is csinált egyet. Nem régiben kaptam meg.
Szerintem szép darab nagyon és várom hogy használhassuk.
Az íjam után szerezve lett egy csodálatosan szép tegez-ami szerelem volt első látásra- plusz hozzá nyílvesszők fekete-zöld színben.

Közelebbről ♥

Miközben fotózni próbáltam,a macs odajött és valamiért bejött neki a tegez :D
Ezek meg a legújabb nyílvesszők,amik általunk készített darabok és más színűek mint a fentiek. Imádom ezt a barna fekete színkombót (:  Passzol a fegyverövhöz ♥
Ebből pedig készül valami,amit megmutatok majd amint kész lesz (:  Én már izgatott vagyok ♥

Nos egyenlőre ennyi. Nem hiszem,hogy mostanában lesz bármi egyéb dolog-majd következő hónapban. Mindig van valami elképzelésem (:  Az e havi kiadások között még egy fodrászat van bent- hétfőn ( vagyis ma) ugyanis megyek befestetni a hajam,mert már katasztrófa. Mikor megkaptam az időpontot,már akkor szörnyen néztem ki.. gondolhatjátok,hogy lenőttem. De most szépülés time ♥ (:

Ti ebben a hónapban miket szereztetek?
Meleget hogy viselitek?


4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy neked bevált a víz! Komolyan, szerintem én vagyok az egyetlen, akinek a bőrével nem kompatibilis...pedig annyira szerettem volna szeretni, mert olyan sok van benne és olcsó ahhoz képest...:/

    Egyébként nekem a virág (a háttérben) is szemet szúrt...xD
    És az a ládika nagyon hangulatos, a fülbevalót imádom! :D
    És megint csinos cuccokat szereztél, egy olyan bolerót én is szeretnék - feketében - de sajnos nincs a közelben New Yorker...ha anya véletlenül arra járna, tuti hozatnék...:/

    A macska meg lehet csak azért ment oda, mert ki akarja ő is próbálni...:O xD
    (Amúgy az én hajam alig másfél hét alatt annyira lenőtt, hogy lefotóztam, mert ez hihetetlen...bár lehet gépen nem fog látszani, a fényviszonyok nem túl jók, de ha látszik megmutatom...és onnan tudom, hogy nem kopás, hogy most nem voltam feketére festve szóval van egy vörös csík a frufrum alatt és azalatt van a saját hajam..nagyon durva...de amúgy nagyon szép fénye van meg színe, csak a töve ne lenne...O.o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én örültem neki,hogy bevált,mert nekem más termékek nem jók a bőrömre. Nagyon sok termék ígérte,hogy nem lesz zsíros vagy száraz érzés.. ahhoz képest mindegyik után zsíros vagy száraz volt a bőröm =/ S akkor egyszer valamihez járt ilyen víz ajándékba..és mondom egye fene kipróbálom. És hát el is fogyott ,meg elhasználódott. Örültem neki.

      Ja a virágot pár hónapja kaptam,aztán kiszárítottam (: Tudod így el lehet tenni emlékbe- feltéve ha te is a rózsáról beszélsz :D
      Juj köszi,örülök hogy tetszik minden. ^^
      A NewYorkeres boleró 4ezer volt,a fehér felső szintén 4ezer és a sima fekete felső meg 1700 körül. Akkor jó menni ha leértékelés van-de hát én se tudom mikor van az; de logikusan nézve hónap végén (:

      A macska pózolni szeretett volna csak szerintem :D
      Hát majd mutasd meg a képet,mert íg nem tudom elképzelni. A fodrászom mondta,hogy pár centit nő egy hónap alatt egy átlag haj. Na most van akinek gyorsabban,vagy akinek lassabban. Fene tudja. Nekem igazából fullos vitamin hiányom van meg kalcium vagy magnézium hiányom... szóval minden téren vannak bajok.

      Törlés
  2. Nagyon klassz a tatyó! :) A tündér ékszerszett is tetszik, az íjaddal el is mehetsz tündének :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi köszi (: Az a jó a tasiban,hogy pakolható- el nem hinnéd mennyi minden fér bele :D Sokkal több mint amennyinek tűnik (:
      Ja hát egyszer még elmegyek tündének :D

      Törlés