Oldalak

2015. május 11., hétfő

Májusi szerzemények ♥

Drága denevérkéim és mindenki más aki olvas! 
Elnézés,hogy ennyire eltűntem -már ha ez bárkinek is feltűnt-, és mindenkitől bocsi aki levélre vár tőlem(tudom nem sokan). Kicsit sűrűek voltak a napok, a programok és kevés az idő- minden egyes elmúlt nap nekem összefolyt, egyedül a fényképek amiket készítgettünk,azok hozzák vissza az elmúlt időszakokat. Bevallom nem bánom,hogy eltűntem innen,mivel sokkal szívesebben vagyok kint a zöldben és sokkal szívesebben vagyok olyan ember/emberek társaságában akik hozzá adnak az életemhez,akikkel lehet programozni, mintsem itt üljek a gép előtt és értelmetlen dolgokról osszam az észt vagy a monoton napjaimról.
De visszatértem és igen, osztom az észt újra. A kirándulós képekkel hatalmas bajok vannak,mert egyszerűen annyi felhalmozódott,hogy  nehezen érem magam utol velük (újabb és újabb kirándulások és több 100 kép, nulla idő),de szeretném majd megmutatni minden egyes új és izgalmas kalandunkat.
Viszont most a Joy napokról hoznék képeket, ergo ez egy szerzeményes poszt szeretne lenni,csak gondoltam dumálok kicsit az elején (:
Szerintem sokan kihasználtátok ezeket a mostani akciókat, én sokszor azt se tudtam merre menjek. Jelenesetben nem volt sok mindenre szükségem, ezért csak az 50%-os kuponokat használtam fel mivel úgy gondoltam ez éri meg a legjobban.
Nagy hévvel megérkeztem árkádba,ahol is először a gyógyszeremet szerettem volna kiváltani,mert végre szereztünk receptet( allergia)! Mondanom se kell, megint voltak jellemző dolgok: nem volt sehol kapható. Szóval miután 4-5 helyet bejártunk,úgy döntöttem,hogy majd máshol, inkább nézzünk körül.
Emberekből rengeteg volt és már totál elszoktam a sok zöld után tőlük,de azért haladtunk.
Első körben DM-ben voltunk,majd a Rossmannban és a Norbi Update-ben, aztán elegem lett :D Gyrosoztunk egyet és hazaestünk.

De lássuk képekben.
Ez az összes szerzemény a kupon napos hétről, plusz egy cica ♥

Astor Skin Match alapozó-erre 50%os kuponom volt,így egy elég drága,minőségi és márkás cuccot szereztem jóval olcsóbban. Még nem próbáltam.  A Rimmeltől a Lasting Finish kőpúder és alapozó- ezt is olcsóbban szereztem meg sokkal és  ki is van azóta próbálva: fényévekkel jobb mint az összes eddigi általam használt kőpúder! Drága,de abszolút minőség. Sokáig bírja még ha tűz is a nap a képembe.

Garnier Ambre Solaire - erre szintén 50%os kupont tudtam felhasználni,ami nagyon jól jött,mert eredetileg 4200 ft-ba került,ami rengeteg. Így féláron kaptam meg ezt a nagy kiszerelésű 50+(!!!) faktoros naptejet. Ez nálam nyáron alapkellék és így nagyon jól kijöttem az eredeti árhoz képest.

Még egy kép a kőpúderről.

Maybelline szemhéjtus és Garnier BB krém. Az utóbbit rendszeresen használom,főleg nyáron. Rájöttem,hogy jobb néha mint az alapozó: elfedi a bőrhibákat és kényelmes. Ez főleg nyáron praktikus dolog. A tus nagyon fura: ez is minőségi márka és nem is volt olcsó eredeti áron (3000,-),de így most jól jártam vele,mert féláras kuponnal szereztem meg.  Ő már ki is lett próbálva: maga az ecsete borzalmas- egy nagy gumó van a végén,amivel lehet vékony és vastag vonalat húzni elvileg,de szörnyű szerintem. Jobb lenne ha sima hegyes vége lenne. Viszont a tartóssága az verhetetlen. A kezemre húztam csíkokat vele és 2 napig rajta volt úgy is,hogy fürödtem vele. Akkor jön le ha lekaparja az ember. Szóval tartósság szuper! A végével meg majd kezdek valamit,vagy használok hozzá másikat.

A Norbi Update-ben szombaton is és vasárnap is voltam: szombaton egy Lowcarb D Sun gyümölcs italt vettem,ami nagyon finom volt. Másnap meg kóstoltam pékárút is, ami elsőre fura volt- omlós vagy inkább selymes volt az egész ,de finom ettől függetlenül. Valamit tudnak, mivel elég sokáig nem is voltam éhes utána...; csak ne lenne ennyire drága,de biztos vissza nézek párszor, érdemes lenne kipróbálgatni dolgokat onnan.
Követem facebookon Rubint Réka oldalát,ahol kiposztolt egy képet,ahol a Shape magazin legújabb számával pózol és buzdít rá minket olvasókat,hogy szerezzük be. eredetileg nem gondoltam bele ebbe,de valószínűleg izgatta a fantáziámat,mert megálmodtam,hogy megveszem és másnap meg is történt (:
Ez egy fb játékra készült fotó,amit Rékához kellett feltölteni.
Az újságot (még) nem ismerem,de így beleolvasva eléggé hasznos és tartalmas- mindenféle mozgással foglalkozik,meg Réka interjúval :D  Illetve kaptunk hozzá ajándékba Alakreform DVD-t (: Erre se volt még időm,de majd belelesek.

Ti kihasználtátok a kupon napot?
Miket vettetek?

7 megjegyzés:

  1. A rimmel púderre én is kíváncsi vagyok. :O
    Meg az új "25 órás alapozóra" is ugyanazon a vonalon...viszont a hétvégém "házőrzéssel" telt, így nem nagyon volt lehetőségem és társaságom kimozdulni...főleg, hogy a héten vizsgáznak az ismerőseim meg érettségiznek, és mindenki tanul...
    Egyébként múlt hét pénteken jött meg a h&m online rendelésem (ecsettisztító, körömreszelő, arcmaszk, szoknya - semmi érdekes), és pénteken Poe elbeszélései is megérkeztek (3 könyv - összes elbeszélései 1-2 meg a legjobb elbeszélései, így volt akciós, 8600 volt szállítási költséggel a három könyv 13 ezer valamennyi helyett...és imádom őket <3 - csak időm nincs rájuk, de legalább jó helyre ment a ballagási pénz...xD).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet egyszer írok valami teszt szerűséget róla-bár nem tudnék sok mindenről rizsázni :D De majd még kitalálom,csak sok a dolgom az elmaradt képekkel.
      Jól tetted,hogy vettél könyvet- szerintem egyrészt mert hasznos és másrészt kultúra (: Én a könyvekkel úgy vagyok hogy nem elég belőle sose és emellett szívesen költök rá (:

      A vizsga időszak meg lemegy hamarosan meglásd (:

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
    3. Én is szívesen költök rájuk...csak...sok helyet foglalnak (nekem már konkrétan semmi helyem nincs a polcaimon), és olyan áraik vannak...:/
      Mondjuk így is megveszem, ha az van, mert szerintem a könyv egy olyan dolog, amire nem kéne sajnálni a pénzt...hiszen azok...megmaradnak...jó, van aki csak egyszer olvassa el őket, de én újraolvasós vagyok, meg szeretem őket nézegetni is, meg kézben fogni, szagolgatni (új könyv illat...nincsen hozzáfogható *-*), meg ilyenek...:D

      A vizsgaidő meg most épp túl gyorsan elszáll...másfél hét telt el úgy, hogy semmit se haladtam, pedig minden nap a könyv felett és a gép felett görnyedtem, anyagot gyűjtöttem, meg vázlatokat írtam...O.o

      Törlés
    4. Láttam kétszer küldted el a kommentet- az egyiket töröltem ha nem baj.
      Amúgy ne aggódj,ez nálam is ismerős: semmi helyem nincs,de nem hogy a polcokon....az egész szobám tömve van. Nagyon rossz.
      Igen a könyvekkel totál egyetértek. Én viszont nm vagyok újraolvasós- vagy legalábbis nem minden könyvet szoktam. De ezeket megéri gyűjteni.

      Aha,a vizsga az ilyen sajnos. Fú,mikor én készültem a sajátomra..akkor már tűkön ültem =/

      Törlés
  2. Valahogy nekem is mehetnékem van, nem ülök sokat a lakásban. :D
    Folyamatosan vásárolok, amikor az igény és a pénztárcám összetalálkozik, és igyekszem elkerülni ezeken a napokon a plázákat. Viszont most megint sok csomó dolog összejött, többek között, az a ruha is, amit mutattam már neked. Megérkezett. :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó,hát én se járom mindig a plázákat,csak ez most kellett. Próbálom úgy alakítani a dolgokat,hogy minél jobban jöjjek ki, vagyis minél olcsóbban. És ez most remekül teljesült (:

      Naa és jó lett a ruha? Majd kérek képet privátban :D Felvéve ^^

      Törlés