Oldalak

2015. május 19., kedd

Liebster blog díj ♥

Nagyon nagyon köszönöm Nektek lányok,hogy megtiszteltetek egy újabb blog díjjal. 

Elmondhatatlanul szeretem az ilyen dolgokat,mert egy csomó jó kérdést kap az ember lánya, plusz kicsit többet megismerhetünk egymásból és nem utolsó sorban megtisztelő,hogy eszébe jutok valakinek.
Dóritól és Szilvitől is megkaptam a díjat, s mivel mindketten különböző kérdéseket tettek fel,így mindkettőtöknek válaszolni akartam,de egy bejegyzésen belül (:

 Szabályok
Írj 10 dolgot magadról.
Válaszolj a 10 kérdésre.
Tegyél fel 10 kérdést.
Add tovább legalább öt embernek.


10 dolog rólam
(lehet lesz ismétlés vagy átfedés -de már sok mindenről meséltem magammal kapcsolatban)


Zavarba vagyok ha valaki meglep valamivel. Jó érzés és örülök is mindig,de könnyen zavarba jövök és a következő gondolatom mindig az,hogy mivel viszonozhatnám.

Szeretek előre tervezni- mégis az életem nagy részében a dolgok spontán történnek, legalábbis mostanság.

Nem szeretem az erőltetett vicceket és azokat se akik rohadtul annak hiszik magukat ,de nem azok.

Van egy olyan perverzióm,hogy szeretem hallani porszívózás közben,ahogy a kosz felszívódik. Ez nagyon para.

Jobban szeretek fiúkkal haverkodni- velük tuti nem veszek össze azon,hogy egyforma cuccban jelenünk meg és talán (?) kevesebbet nyávognak a fülembe (bár erre nincs garancia)...

Tartok az új helyzetektől/emberektől/eseményektől.

Kifejezetten zavar,ha valaki a hátam mögött dumál rólam -ráadásul hazugságokat-, inkább jönne és mondaná a szemembe.

Mindenben próbálom a jót és a szépet látni és pozitívan gondolkodni- tudjátok,ezt még szilveszterkor fogadtam meg.

Nem szeretem a majmokat.
Nagy lábakon élek sajnos, vagyis nehezebb cipőt vásárolnom mint egy átlagos méretekkel rendelkező emberkének.

Ragaszkodom az emlékeimhez.


A lányok kíváncsiságai

 
Tipegő Zombi kérdései

1. Mi volt az utolsó dal, amit rongyosra hallgattál?
Ez aktuális,mert pont volt egy zene amit annyit hallgattam,hogy rosszul vagyok. Mondjuk megjegyzem,hogy a legtöbb zenét,amibe beleszeretek nagyon sokat hallgatom- mondhatni hányásig. A mostani ilyen a Kwabs Walk című száma. Előtte Tyr-t hallgattam,de annyira,hogy le kellett töröljem a telefonomról őket mert nem bírtam tovább hallgatni.

2. Melyik film gondolkodtatott el a leginkább, és miért?
Nekem a kérdésen is gondolkodnom kell,mert igazából így hirtelen nem tudok mondani példát. Túl régen néztem filmet és legutóbb is valami iszonyú nagy marhaságot,amit szét fikáztam (tervben van hogy írok is róla).
Az AI Mesterséges Intelligencia volt az a film egyébként,amin totál ki vagyok lelkileg és elgondolkodtat. Hogy miért? Aki látta szerintem tudja. A film mindig arra a következtetésre juttat,hogy utálom az embereket. Egyszerűen fájdalmasan mutatja be az igazságot és ez nincs rendjén. Nem szándékozok erről most írni, majd egyszer egy filmélményes bejegyzés keretében.

3. Mi a kedvenc kirándulóhelyed, és miért?
Köszi a kérdést :D Ez is aktuális. Én mindegyik helyet szerettem ahol eddig jártam- a lényeg,hogy zöld legyen,vagy olyan magasan ahol már nem járnak emberek. De a tubes teteje nagyon felemelő és jó élmény volt. Mondjuk feljutni se volt egyszerű,ahogy a barlangokba bemászni se. Úgyhogy van egy két jó hely.

4. Mit gondolsz arról, ha valaki a társaság hatására kifordul önmagából?
Sajnos ilyen emberekkel tele volt az életem. Mindig jöttek mentek körülöttem és alig akadtak állandó személyek,viszont sikerült jó párat kiismernem és mindegyik azért lépett le,mert jött valaki más.... Ezt egy nagyon tré dolognak tartom. Persze tudom,hogy  akarva akaratlanul változik az ember új közösségben, új emberek hatására,de ezt bizonyos szinten illene észrevenni- főleg ha az előző barátsága megy rá.
Sajnálom ezeket az embereket,mert totál megmutatkozik,hogy nincs személyiségük és folyamat mások akarnak lenni; vagy szimplán ez egy kényszeres megfelelési vágy az adott klikk felé.
Higgyétek el,én értem,hogy valaki boldog ha új barátokat/barátnőket talál magának,de szánalmas ha emiatt kifordul önmagából. Az ilyen eberekre nem is nagyon tudok ugyanúgy tekinteni és jön az elhidegülés...

5. Mik számodra a megbocsátható bűnök?
Hamar megbocsátok látszólag,viszont legbelül nem tudok túllépni a másik hibázásán és ritkán kezdeményezek a probléma megbeszélése érdekében. Viszont a kérdésre a válasz összetett és hát helyzettől függ.
Nem tudok konkrétan felelni erre. Utálom ha valakiben csalódni kell és kész.


6. Ki a kedvenc mitológiai alakod, és miért?
Ha mitológiáról van szó,akkor skandináv mindenképpen. Imádom az egész felépített (hit)világot és minden istenségnek megvan a szerepe. Szeretek ezzel foglalkozni.

7. Mennyire szór az ízlésed?
Nekem megvan a magam ízlésvilága,amit az évek alatt innen onnan alakítottam ki. Igazából zeneileg vagyok vegyes nagyon; ott meghallgatok sokféle stílusú zenét,de ebből is megvan amihez inkább húzok. Öltözködésileg abszolút van egy világ képem és ezen csak én változtathatok és formálhatok- mások nem érdekelnek (max tényleg ha nagyon közel áll az illető hozzám és átlátom mit akar). Itt megvan a magam elképzelése az alakomhoz illően- és ez stabil.

8. Ha azt mondanák, egy valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az?
Belsőleg a félelmeimet távolítanám el- ugyanis eléggé sok dologban akadályoz és nagy teher.
Külsőleg nyilván a testemet változtatnám- kicsit keskenyíteném magam.

9. Aktív vagy passzív pihenő/nyaraló vagy?
Ezer éve nem nyaraltam,úgyhogy nagyon jó kérdés! De mivel nem szeretek punnyadni - ez az elmúlt hónapokon is látszott szerintem- ,így biztos lenne valami mindig amit csinálni akarnék.

10. Hogy tartod egyensúlyban a mindennapjaidat?
Semmivel. Igazából ez az én legnagyobb bajom,hogy szertelen az életem és csak zajlik- nagyon sokszor spontán dolgokkal van tele,amit sok esetben nem kedvelek. Semmi napirend,semmi biztos pont- persze tudom,hogy ez sem jó így.


Szilvi kérdései

 1. Mi  kedvenc részed magadon?
Arc,alkaromtól lefelé és térdtől lefelé. Ezek a legvékonyabb pontjaim is egyben,a többi szörnyű.

2. Mi az, amit soha életedben nem próbálnál ki?
Autót vezetni. Valamiért nem vonz a dolog és nagy a pánik,hogy közúti balesetet okoznék...

3. Van-e olyan történelmi személyiség, akivel azonosulni tudsz?
Biztos van ilyen; érzékeny ember vagyok,de legbelül harcos  szellem ég bennem-bár ezt kifelé nem mutatom meg.

4. Útelágazáshoz érsz egy erdőben: jobbra szép, tiszta ösvény van előtted, balra kevésbé kitaposott. Melyik utat választod? Mit szimbolizál számodra ez a választás?
Ezekre volt is példa; attól függ mit keresel és mennyire vagy kitartó. Igazából a szép tiszta ösvény mindig a legkényelmesebb és általában ezek vezetnek is valahova- nyilván nem véletlenül járt ösvény. De előfordulnak olyan helyzetek(akár az életben is, ha átvitt értelemmel nézzük),mikor az elérni kívánt cél nem mutatkozik meg olyan könnyen és le kell lépnünk a járt útról. Ez a nem könnyű része,de én úgy érzem meg úgy tapasztaltam,hogy nagyon megéri néha kiszakadni a kényelemből és a megszokottból.

5. Mi volt a legutolsó álmod?
Hidd el nem akarod tudni :D  Ez sajnos nem publikus.

6. Melyik természeti elemhez vonzódsz a legjobban? (föld, tűz, víz, levegő, fém, éter, stb.)
Víz és a levegő- szerintem egyértelmű ^^  Mindkettő valahol a szabadságot jelképezi nekem,plusz a víz hozzám tartozik.

7. Kedvenc kutyafajtád?
Nincs kedvencem- nem nagyon válogatok fajták szerint. Én a korcs (félig husky és félig bernáthegyi) kutyánkat is nagyon szerettem.  sose nézem a fajt, ha valami megfog egy kisállatban,annak felőlem 5 lába is lehet.

8. Mi a legbosszantóbb dolog a számodra?
Na ebből eléggé hosszú listát csinálhatnék... Mindenféle emberi hülyeség, szánalomra méltó viselkedés és ostobaság. Az igazságtalanság-főleg ha én tudom mi az igaz,de más nem hallgatja meg. Szóval ez a lista határtalan,de megfogadtam tavaly év végén,hogy nem terhelek senkit se negatív gondolatokkal. Csak néha ha kikívánkozik. De addig nem fontos.

9. Ha bárkit választhatnál - tértől és időtől függetlenül - kit választanál tanító mesterednek?
Az a helyzet,hogy az élet az igazi tanító mester szerintem. Engem nagyon sok mindenre megtanított az eddigi életem során. De ha választani kéne,akkor olyan bölcset választanék,aki képes megtanítani a nyugalomra,lazításra és a türelemre. (Persze most jöhet a feltevés,hogy feküdjek le és lazítsak. De ez nem így megy; nagyon sok esetben nem tudom magam elengedni és állandó feszültségben vagyok. )
Régebben a tibeti szerzetesek után húzott a szívem- ha élhettem volna velük elszigetelten,akkor megtettem volna. De mivel az élet akkoriban nem sodort ilyen személyeket az utamba,így egyértelmű,hogy nem szükségesek. Akik aktívan az életem részei,na Ők az én mestereim. ♥

10. Melyik az a könyv, amelyhez rendszeresen visszatérsz és évről évre újraolvasod?
Jelenleg annyi könyvem van elolvasatlan,hogy nem igen tudok újraolvasni. De régebben a Diablo köteteket olvastam el 5×- 5× részenként (de NEM a pony-s meséket). Szerettem azt a sötét fantasy világot. A másik meg a Fairy Oak világa volt,amit többször elolvastam- szöges ellentéte a Diablo- féle fantasynak.



 Kérdéseim
  1. Csajos csajnak vagy inkább fiúsnak érzed magad?
  2. Mi a helyzet a fesztiválokkal? Mész valamire nyáron?
  3. Vannak gyerekkori rossz emlékeid, traumáid?
  4. A képeket digitális vagy előhívott fénykép formájában szereted jobban? 
  5. Vannak olyan fegyvertípusok amiket kedvelsz (bármelyik korból)?
  6. Erdőjárás vagy plázázás?
  7. Egy nagyobb edzés után izomlázad van. Szereted vagy idegesítő?
  8. Kedvenc gyerekkori meséd? 
  9. Hogy állsz az olyan emberekhez akik "mások"? (értsd: értelmi,szellemileg vagy testileg sérült)
  10. Az emberek mindig csak panaszkodnak. Te képes vagy meglátni a jót és a szépet?

Az 5 választott denevérke

Dóri és Szilvi a ti válaszaitokra is kíváncsi vagyok- szóval vissza adom a kérdéseket,ha van hangulatotok (:
Panna
Black Fairy
Anikó
Wikka

Ha van kedvetek töltsétek ki- kíváncsi vagyok a válaszokra,meg úgy mindenre (:

8 megjegyzés:

  1. Hehe, köszi. Tudtam, hogy visszakapom. :D
    Meg azt is köszönöm, hogy kitöltötted! Az emlékek tesznek minket azzá, akik vagyunk, én is ragaszkodom hozzájuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak a kérdéseket akartam visszaadni, de csak ha van kedved ;) Ha nagyon idétlennek gondolod a kérdéseket,nem fontos :D
      Alap,én köszi hogy megkaptam ^^
      Az emlék nekem mindennél többet jelent- főleg ha szép. Próbálom ezeket gyűjteni (:

      Törlés
    2. A kérdésekre gondoltam én is. :D Már ki van töltve, szerintem holnap fel is teszem majd. :)

      Törlés
  2. Köszönöm itt is! :)
    Gép közelből kitöltöm majd! :) (Nekem tetszenek a kérdések is, bár már most látom, hogy lesz amivel gondom lesz... :D)

    Egyébként a majmokat én se szeretem...az állatokat nagyon szeretem, de a majmokat/emberszabásúakat, a házimacskákat és a puhatestűeket ki nem állhatom...xD (A macskafélékkel egyébként nincs bajom, csak a "sima" macskákat nem szeretem...xD)

    Egyébként a vezetéstől nem kell félni...fura, hogy azt írtad...nekem tuti valami extrém sport lenne, mert rossz a vérnyomásom...mondjuk először én is félve ültem a kocsiba, de én azért, mert az oktató családi barát volt, és tudtam, hogy a következő jó pár találkozón engem fog szidni, meg ha véletlen összetöröm a kocsit, akkor életem végéig hallgathatom...xD
    Egyébként nem törtem össze, nem lett semmi gond, csak tájékozódni nem tudok egyáltalán (na azt gyalog se), szóval nem lehet elengedni egyedül kocsival, mert tuti nem találok haza - meg oda se, ahova megyek...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyedül a gorillákat bírom elviselni,mert azok olyan jó fejek,meg aranyosak,de a többi majom váh.. kiráz a hideg is tőlük,de főleg a csimpánztól. Olyan alattomosak és sunyik bakker =/
      De ez érdekes,hogy te meg a cicákat írtad. Van valami oka,hogy nem bírod őket?

      Tudom,hogy fura,hogy a vezetést írtam,de mikor elől ülök valaki mellett és figyelem ahogy vezet, mindig felfigyelek egy csomó pánik helyzetre,amit én nem biztos hogy letudnék normálisan reagálni -és hát abból baj is lehet szerintem. A lényeg,hogy nekem van önkritikám ezen a téren és belátom,hogy nem nekem találták ki sajna.
      sokáig gondolkodtam én is valami extrém sporton,de végső soron minden marhaságba benne tudok lenni,szóval nem akartam semmire írni,hogy nem :D
      Elhiszem neked amit a vezetéssel kapcsolatban írtál,meg lehet ha én is vezetnék mindig akkor nem lenne para- de így annak tűnik és nem vágyom rá.
      a tájékozódás is egy más tészta :D Inkább nem is mondok semmit. :P

      Törlés
    2. Nincs semmi olyan oka, hogy megkarmolt egy macska kiskoromban vagy ilyesmi...mondjuk mindig is kutyás voltam - pedig kutya harapott is meg...
      A macskák csak kétszínű és számító dögök, behízelgőek és én az ilyen emberektől undorodom...Tehát valamilyen szinten a macskák testesítik meg azt a fajta embert, amilyet nem bírok elviselni...Vagy sokkal inkább olyan "alapszemélyiségjegyeik" vannak, amiktől rosszul vagyok? (Mondjuk nagyanyám öreg macskáját bírom, de az nem túl macskás...inkább olyan, mint egy plüssállat...az leül/lefekszik, és van magának, az nem zavar - egyébként egészséges elvileg, vagyis semmi baja nincs, nem beteg, csak nagyon öreg, talán 13-14 éves...xD)
      Jó nyilván macskák között is rengeteg különböző személyiség van, nagyanyám két macskája is teljesen különbözik, pedig a kisebb együtt nevelődött az öreggel (vagyis az öreg mellett nevelődött a kicsi), és a kicsit néha ki tudnám hajítani a harmadikról (na jó nyilván nem szó szerint, de nagyon nem bírom)...Meggyőződésem, hogy hiába függ rengeteg dolog a környezettől, sok mindent "örökölnek", hoznak magukkal (mint az emberek is)...és a macskák olyan dolgokat hoznak magukkal alapjáraton, amitől rosszul vagyok...Ennek ellenére etettem már kóbor macskát, mert mégis élőlény (és mindig megsajnálom a kóbor állatokat, kiesett fiókákat, minden ilyesmit), de sose fogadnék be egyet se - kutyát fogtunk már be utcáról, rengetegszer...amelyik mellett felnőttem az is kóbor kutya volt előtte pár évig...

      Törlés
    3. Értem amit mondasz és át is érzem! Én is utálom mikor egy macska számító dög... Szóval ez a része nálam is meg van, viszont tudom,hogy nem mindegyik cica ilyen szerencsére. A miénk az pont ilyen bakker és játssza a dámát,de cserébe mindig nyúzom (szeretgetem) és azt utálja :D Viszont voltak igazi egyéniség macskáink,akik szinte kommunikáltak velünk. Szóval változó. Azt a típust én is rühellem amit te mondasz,de alapjáraton imádom őket ^^

      Törlés