Oldalak

2015. március 13., péntek

Tavasz: amit szeretek benne és amit nem

Gondoltam hozok egy ilyen rövid bejegyzést,mert most,hogy lassan vége a télnek üdvözölhetjük a tavaszt. Nekem nincs úgy komolyabb problémám vele,de nem is tartozik a kedvenc évszakjaim közé-nem tudom megmondani mért. Én vérbeli nord vagyok,még márciusban is örülök a havazásnak :D
Viszont hozzá kell tennem,hogy a tavasszal jön az enyhébb idő,s végre kicsomagolhatjuk magunkat a téli ruháinkból- így sok pozitív dolgot is hoz magával.

Amiket szeretek a tavaszban

  • hosszabbak a nappalok,ergo több a fény ami szerintem határozottan jó ennyi sötétség után,
  • kinyílnak a virágok- jó illat borítja a kerteket,
  • zöldbe borul a természet- ami nekem megmelengeti azért a lelkem,
  • madárcsiripelés reggel,
  • kicsit enyhébb idő -de futásra alkalmas,
  • megtelik élettel a város,
  • levehetjük a téli kabátokat,csizmákat és jöhetnek a lengébb cuccok,


Amiket utálok a tavaszban

  • felolvadnak a bacilusok,vírusok-mindenki beteg lesz,
  • jön a sok rovar,csúszó mászó állatka,és PÓKOK...,
  • allergia szezon!!!
  • a  váltakozó időjárás: egyszer megsül az ember,másszor  megfagy,
  • megjelennek az első ápolatlan,büdös emberek a buszon,
  • sokszor esik az eső,
  • sokszor van tömegnyomor a városba,
  • kisüti a szemem a nap, 
  • azt hiszik az emberek ilyenkor kell szerelmesnek lenni,


Egyenlőre ennyi most ,de akinek van még tapasztalata a tavasszal kapcsolatban ne tartsa magában (: ♥

4 megjegyzés:

  1. És milyen igazad van! Mondjuk én az esőt szeretem, szóval az nálam a pozitív oldalra kerülne, de minden mással teljesen egyetértek veled. Én még azt utálom, hogy ha virágos illatú parfümöt fújok magamra, körbedonganak a méhecskék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja hát igen, parfümről nem is beszélve :D azt el is felejtettem-bár nem volt vele még dolgom: nem szoktam virágos parfümöt használni (:

      Törlés
  2. Várom az időt, amikor nem sötétben jövök hazafelé. :)
    Az a baj, hogy az ápolatlan és büdös emberek télen is végig voltak azon a vonalon, ahol járok. Innen inkább eltűnnek már ilyenkor.

    Amúgy, volt már erről nálam egy idegőrlő:
    http://tipegozombi.blogspot.hu/2014/04/idegorlo-tavaszi-dolgok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,büdi emberek mindig vannak,de tudod ilyenkor megizzadnak és még rosszabb mint eddig X_X

      Te jó ég,nem is láttam,hogy nálad is van ilyen tavaszi csokor- nem akartam nyúlni az ötletet :D De mivel buszozok sokat,így sokszor elmerengek út közbe és gyűjtöttem magamba egy ideig az irritáló dolgokat ^^
      De vicces dolgokat írtál :D

      Törlés