Oldalak

2015. február 9., hétfő

Szerzemények - február ♥

Nagyon sok dologgal elmaradtam az utóbbi időben- sok termékből kifogytam és újra kellettek volna,sok terméket ajánlottak,és pár dolog csak úgy megtetszett.
A mai nap folyamán nekem szabad napom volt,így egyedül nagy havazásba -ami amúgy mesésen szép volt ♥- nyakamba vettem a várost és vásároltam pár dolgot.
Eredetileg azért indultam meg,mert a hörcsögömnek kellett vennem papír almot,ugyanis valami rettenetes dolog történt,amit most vettem észre: reggel etettem a kis drágáimat,és nézegettem őket,erre a fiatalabb höri oldalán egy rettenetesen nagy sebet találtam! Emberek,én infarktust kaptam majdnem,és totál bepánikoltam,mert sok mindent láttam már,de ilyet nem. Mentettem már meg egy hetes (!!) hörcsög bébiket is,de ez a mostani eset durva,főleg mert nem tudom a körülményeket. Okozhatta a fa forgács alom,tetvek,stb. De én az alomra tippelek,mert nem rég tisztítottam őket,és elég sokat vakarózott mindkettő. Egyes alom készítőket elküldenék melegebb éghajlatra,mert kicsinálja az állatok bőrét.
Na mindenesetre,ez a seb olyan mint egy decubitus/felfekvés. Kétségbeesésembe a facebookos hörcsög csoporthoz fordultam,de közben az én fejemben is rakódott össze a megoldás. Szerencsére segítőkészek voltak és ugyanazt ajánlották amit én is kigondoltam: betadine-al kenni,és ha nem javul orvos. Nagyon aggódom,mert elég nagy a hiányosság a bőrén,és félek hogy vagy elpusztul,vagy elaltatják. Én igyekszem ápolni ahogy tudom.

Nos ez egy kis kitérő volt,de kérek mindenkit,hogy szurkoljon a pici hörcsinek! ♥
Szóval a nagy havazásba kiugrottam a város másik felére a Herba-Házba,mert kitalálta anya,hogy kell neki is Homok tövis. Erről régebben írtam,hogy milyen iszonyú jótékony hatásai vannak,és tényleg mindenkinek tudom ajánlani,akinek kicsit is gyengébb az immunrendszere-a Hogyan éld túl a betegséget! bejegyzésemben olvashattok róla (elnézést,de itt is még rossz betűszínnel írtam, jelöljétek ki). Rögtön két dobozzal vettem,mert abszolút nem drága a mennyiségéhez képest és valóban nem tudom elégszer fényezni.
Ezeken kívül a kosaramba landolt egy tea,ami stresszoldásra van ginzeng gyökérrel és levendulával. 

A teában megtalálható: 
levendula, citromfű levél, hársfavirág, galagonya virágos ágvég, szederlevél, orbáncfű, csipkehús(?), bodzavirág, rooibos, ginzeng gyökér.
Homoktövis,tea,nedves törlőkendő,Gliss Kur-Ultimate Repair hajvédő
Voltam kint a kertvárosi Park Centerben,amit azért nem szeretek,mert kocsival könnyebb megközelíteni,mint gyalog. Benéztem a Kik-be,ahonnan ezt a nedves törlőkendőt vettem tökre olcsón. 
Nem szeretek annyira idejárni, de csak itt van Fressnapf; ahonnan vettem a Safe bed nevű papír almot a hörcsiknek,meg szárított répás finomságot.
Emellett volt a Müller,ahova eredetileg nem akartam bemenni,mert drága hely és így is sokat költöttem már-végül eszembe jutott,hogy húgomnak volt névnapja (Dorottya),és hát körülnéztem.
Rögtön a bolt elején meglestem az alapozókat,és kőpúdereket,mert keresem a tökéletest  vegyes bőrre-de eddig kevés sikerrel. Viszont ami egyből kiszúrták a szememet az
OPI körömlakkok. Nézegettem egy ideig őket,aztán kiszúrtam,hogy vannak leértékelve belőle-és totál lehidaltam,hogy tényleg jól látok e. Világéletemben rácsodálkoztam erre a márkára,mert sok blogon/oldalon ódákat zengenek róla,hogy micsoda minőség, no meg azért 3ezer ft-ért elvárja az ember,hogy olyan is legyen. 
A leértékeltek közül szinte az összes jó színt elvitték,mikor véletlenül kiszúrtam egy lilát *-* Nem hittem a szememnek- de komolyan jókor voltam jó helyen! ♥ Megszereztem életem első márkásabb,jó minőségűbb lakkját. Most nem mondok róla semmit- habár kipróbáltam már,nem bírtam várni :D- ,de majd hozok erről tesztet,mert van véleményem.
OPI- I carol about you
Ezután bóklásztam még,és  találtam Gliss Kur hajápolókat,amik mellett szintén nem tudtam elmenni: így hát vettem húgomnak egy hajpakolást ajándékba,meg magamnak hajspray-t,mert egy fodrász csaj ajánlotta.  Húgomnak amúgy ezen kívül vettem még egy leopárd mintás (mert az a kedvence) mini smink táskát (: 
A napfolyamán árkádban is voltam,azon belül is egy keleties üzletben-amit szeretek,mert csupa jó dolgokat lehet kapni; de most céltudatosan mentem a füstölőkhöz. 2dbot vettem a Nagchampa márkából.
Voltam a Rossmannban is,ahol vettem ajakápolót: Alterra bio gránátalmás ajakápoló; jött velem egy Miss Sporty-So Clear kőpúder,mert azom is fogytán volt, és egy Essence barna szemöldökceruza.
Előtte-utána kép :D
Ajakápoló és a hörcsi finomság
Igazából jó érzés volt megint vásárolni,kicsit elterelte a figyelmemet- csak nem tartott sokáig. Nagyon aggódom a hörcsög miatt, sőt rettegek.
Nos nagyjából ennyi volt a mai délutánom. Elnézést az igénytelen képekért,de jóformán csak a laptopon tudtam lefotózni őket,mert mindenhol sötét volt már.
Ha érdekel bárkit bármi részletesen,sikítson (: ♥

9 megjegyzés:

  1. Szorítok a hörinek, remélem meggyógyul <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi,én is reménykedem- csak félek mert állandóan nyalja a betadine-t róla =S

      Törlés
  2. Én is szorítok neki! :)) Amúgy tök jó dolgokat vettél, az az alterrás ajakápoló mennyi volt? Az vegán márka. ^^ A Müller tényleg olyan drága? az is olyasmi bolt, mint mondjuk a dm meg a rossmann?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi (:
      Azt látod nem tudtam,hogy vegán márka; amúgy olcsó kategóriás volt: talán 300ft ha volt.
      A Müller itt ilyen elit helynek számít,mert én szerintem a többi üzlethez képest drágán adják a dolgokat. Nem tudom mihez hasonlítsam, mert itt vannak parfümök,sminkek,körömlakkok- ergo szépségápoláshoz minden. De vannak gyerek játékok, írószer része,meg szezonális része. Szóval nagyobb mint mondjuk egy Dm. Itt a ruhákon kívül mindent lehet kapni ( még harisnyákat is :D ), mindent ami márkás (:

      Törlés
  3. Jaj egyem meg szegényt! :(
    Remélem meggyógyul...:S

    Amúgy picit megnyugtat, hogy nem csak én nyugtató gyógyteázom magamat...A családban senki se szereti a gyógyteát, és kicsit UFO-nak éreztem magam - ilyen szempontból is - már...:D
    És azért az az időzítés is jó: nekem is pont most érte el ezt a méretet a szemöldökceruzám...x'D
    És annak a lakknak csodálatos színe van! :O

    VálaszTörlés
  4. Izgulok én is,mert állandóan rágja a sebet- gondolom ahogy gyógyulna =(

    Hát ez a tea kivételesen nem az enyém,hanem ajándék lesz-de ettől függetlenül én is iszogatok néha ilyeneket,és hidd el: nagyon jókat lehet tőlük pihenni (: Ezt már csak az ronthatja el,ha wcre ki kell menned hajnalba :D
    Nem mondod?! :D Az kemény hallod- akkor neked is venned kell lassan ^^ Én még kísérletezek vele,hogy vajon meddig tudom hegyezni :D
    A lakk irtó jó *-* ilyen hideg lila (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos viszket szegénykémnek ahogy gyógyul....:/
      Valami olyasmi kéne rá, mint a kutyákra az a tölcsér, vagy a babáknak a marás elleni kesztyű...:/

      Én is próbálom teljesen elfaragni az enyémet...xD
      Annak ellenére, hogy egyben lemászik a helyéről, nem szeretném elpazarolni a végét se...De már alig tudom megfogni is...>.<

      Törlés
    2. Biztos viszket szegénykémnek ahogy gyógyul....:/
      Valami olyasmi kéne rá, mint a kutyákra az a tölcsér, vagy a babáknak a marás elleni kesztyű...:/

      Én is próbálom teljesen elfaragni az enyémet...xD
      Annak ellenére, hogy egyben lemászik a helyéről, nem szeretném elpazarolni a végét se...De már alig tudom megfogni is...>.<

      Törlés
    3. Ja hát tuti sajnos- de nekik se bekötni,se semmit nem lehet vele kezdeni :S Mert lerágják azt is -.-" Mondjuk reménykedem hogy lesz valami már,mert az enyémek nincsenek szarrá kényeztetve,ergo talán jobban bírja a testük a strapát (: (persze nem arról van szó hogy nem szeretem őket!)

      Törlés