Oldalak

2015. január 4., vasárnap

Könyvmoly TAG ♥

Ezt a könyves TAG-et még  2014ben találtam Tipegő Zombi oldalán, és engedelmével loptam :P
Nagyon szeretek olvasni,bár őszintén szólva az utóbbi időben több blogot olvastam mint könyvet, pedig rengeteg könyv vár rám nyár óta.
De kezdeném a 2015-ös évet egy ilyen bejegyzéssel. ♥
1) Hogy találsz új olvasnivalókat?
Ajánlásra. Legtöbbször meghallgatom a barátaim véleményét és ha szimpatikus a könyv,vagy csak úgy hozzám vágják akkor elolvasom.
A másik lehetőség meg,hogy meglátok egy könyvet az üzletben, megtetszik a borító plusz hozzá a  szöveg és ennyi.



2) Miért kezdtél el olvasni?
Általános iskolában sokat jártam könyvtárba és kikölcsönöztem horror könyveket. Az egyik sokáig volt nálam,mire egy másik gyerek beszólt,hogy biztos nem tudok olvasni. Ezen besértődtem és még aznap kiolvastam. Dac. :D Utána meg magától jött,hogy olvassak és a jó sztorik  lekötöttek.

3) Hogy változott az ízlésed az elmúlt évek során?
Általánosban tini regényeket olvastam,később jöttek a komolyabb könyvek ,meg a komolyabb regények. Nem volt nagy változás,csak komolyodott az ízlésem. 

4) Milyen gyakran veszel könyveket?
Nem tudok nekik ellenállni. Mintha csak hívogatnának,hogy "gyere,vegyél meg....; kellek neked".  Borzalmas :D De általában akkor vásárlok ha van konkrét könyv amit akarok. Most már ellenállok a kísértésnek. 


5) Hogyan reagálsz, ha nem tetszik egy könyv vége?
Sehogy. Elkönyvelem magamban,hogy ez nem úgy sikerült mint amire számítottam. Lehet picit csalódott is leszek. Ez akkor vág földhöz,ha egy kedvenc sorozatom,írómtól fogok ki olyan könyvet ami nem jó. Nem szeretek csalódni.

6) Meg szoktad lesni a könyv végét?
Jaj,ciki kérdés: de néha igen. Nagyon sokszor kibírom,hogy nem nézek bele- de kíváncsi ember vagyok.

7) Puha borító vagy kemény kötés?
Régebben a puhát szerettem,mert abban nehezebb kárt tenni, de azóta nem válogatok. Tény,hogy egy kemény kötésű könyvet nem tudok magammal vinni az útra- de elvagyok mindkettővel.

8) Hol és mikor olvasol a legszívesebben?
Itthon. Szeretek kényelembe helyezkedni,nyugalomba tudván, hogy nem kell sehova mennem. Nagy ritkán utazáskor is olvasok: helyi járaton ritka, vonaton sűrűbben.

9) Mik azok a hülye apróságok, amik a legjobban kiborítanak egy könyvben?
A 100× leírt tájképek, hibás szöveg, hibás könyv, irritáló oda nem való karakterek. Nem szeretem az elkalandozásokat, az összefüggéstelen mondatokat.

10) Mi az, amivel azonnal rabul ejt egy könyv?
Ha érthető,izgalmas, nem fut százezer szálon és leköti a figyelmem végig.  Kedvenc írokkal mondjuk néha elfogult vagyok és akkor is  jónak érzem a könyvét ha nem az. Ez már csak ilyen.

Ha bárkinek van kedve kitölteni,hajrá: kíváncsi vagyok mások válaszaira is (:

6 megjegyzés:

  1. Na ez is jellemző, én is pont ma raktam ki ezt a tag-et a blogomra :D
    Tetszettek a válaszaid ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,utána megnéztem a főoldalt és láttam- jellemző :D de nem volt szándékos,csak már hetek óta húzom ezt a kihívást =/

      Törlés
  2. Én meg olvastam már itt, Megaera Szilvinél és Tipegőzombi Dórinál is, és most jutottam oda, hogy ez nagyon jó tag, és nekem is ki kell töltenem...:D Szóval átmentem vázlatba a kérdéseket, egyébként nekem is tetszettek a válaszaid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja,én is láttam sok embernél,de akkor hajrá ;) kíváncsi vagyok (:

      Törlés
  3. Örülök, hogy kitöltötted. :)
    Engem is kísértgetnek, csak én nem mindennek állok ellen. Főleg azoknak nem tudok, ahol magához láncol az író stílusa.
    A 9. kérdésben leírtakat én ki is felejtettem. De igaz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A folytatásos könyveknek én se állok ellen,de ami csábít de annyira mégsem érdekel,azokról lemondok. De pl. akciózás esetén nulla ennek az esélye :D
      Hát én a 9.ben általánosságba beszéltem,azért is nem fejtettem ki jobban (:

      Törlés