Oldalak

2015. január 25., vasárnap

Könyves TAG- Day and Night Book TAG

 Hajnali fél kettő van,és megírtam egy halom hosszú levelet,elrendeztem a dolgokat és agyi kapacitásom nem sok van,de azért csak csak nézelődök más oldalakon: így jutottam el egy számomra ismeretlen könyves TAG-hez,amit Moly.hun egy csoportban megosztott lánynál találtam.
Továbbra is szeretem a könyveket,így gondoltam kitöltöm.
Nappal vagy éjszaka olvasol többet?
Természetesen nappal. Ennek több oka is van: napközben érek rá jobban,este aludni szeretek; hamar elfárad a szemem este a lámpafénynél így csak erőltetem; illetve elálmosodom tőle könnyen. Szóval a legegyszerűbb nappal olvasni természetes fénynél. 

Van olyan könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásmódod (valamiről)?

Általában a hitvilágokkal ,különböző kultúrákról ,népcsoportokkal kapcsolatos  könyvek,vagy az igazságot feltáró könyvek szoktak elgondolkodtatni,de nagyon drasztikusan még nem változott meg a gondolkodás módom. Inkább csak nyitott vagyok.

YA vagy nem? 
Aki esetleg nem értené: ifjúsági könyvek. Amúgy nem jellemző hogy az ilyenekre mennék rá. Ifjúsági egyedül a Twilight kötetek- de azt is csak azért olvastam el,hogy össze lehessen vetni a filmmel. Illetve a Fairy Oak kötetek,amik nagyon aranyosak. De ezen kívül más ilyen könyvet nem olvasok. 
 
Van olyan karakter, akiről úgy gondolod, hogy létezik?
Sok író a környezetéből veszi az egyes karaktereit,szóval.. :P No de komolyra fordítva a szót: nem tudom. Az első gondolatom Drakula volt- szóval maradok ennél: ő elképzelhető :D Őszinte leszek: nem szoktam ilyeneken fantáziálni.

El a kezekkel a könyveimtől vagy szívesen kölcsönadom?

Nagyon erősen függ attól,hogy ki az illető. Akiről ordít messziről,hogy megbízhatatlan,vagy ismerem és tudom hogy az,annak nyilván nem adok semmit se. De akiről tudom,hogy maga is vigyáz a könyveire,annak mért ne? 
Meg szoktad szagolni a könyveid? 
Igen- honnan tudtad?! 
 
Nem mindenki kedveli a könyveket - baj/nem baj?
Igazából nem zavar,csak akkor tudja vele más téren közös nevezőre jutni. De amúgy jobban kedvelem akinek a könyves ízlése megegyezik az enyémmel,de nem kötelező persze. Csak akkor van miről témázni.

Vigyázok a könyveimre, vagy nem?

Természetesen! Nem szeretem ha a gyűjteményembe sérült könyvek vannak. Még az üzletben is megnézem alaposan,hogy milyen az a könyv.  Egyébként másoktól se viselem ha bántják a könyveiket-kicsit bolond vagyok.

Úristen, túl sok könyvem van! Igaz vagy hamis? 

Teljes mértékben. Nyáron nagyon betankoltam könyvekből és most már el kéne olvasnom: de sok sorozat és hiányos. S zavar hogy nem teljes a lista ,meg hát folytatni se tudom. 

Előfordult már, hogy leöntötted vagy összekented a könyved? Ha igen, hogyan? 
Nem,és ezt már egy másik TAG-ben kifejtettem, hogy  nem eszem vagy iszom olvasás közben és igyekszem figyelni.
 
Ha olvasol, akkor csak olvasol, vagy csinálsz közben valami mást is?
Semmit nem csinálok közben. Elvileg nem zavar a Tv,de gyakorlatban mindig lenémítom. Nem szeretek semmi zavaró tényezőt miközben beleélem magam a sztoriba (:

Ha bárkit érdekel,akkor nyugodtan töltse ki,én kíváncsi vagyok mások válaszaira is ♥

10 megjegyzés:

  1. Érdekes kis TAG volt ez is, a másikat én is kitöltöm majd ^^ Az első három ponton kívül a többivel abszolút egyetértek, bólogattam végig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha tetszett és örülök az egyetértésnek (:

      Törlés
  2. Nagyon jó kis tag, szeretem a könyves kérdéseket :-) Én is inkább nappal olvasok, főleg a buszon munkából jövet-menet. Az ifjúsági könyveket szeretem, de kizárólag a régieket (pöttyös könyvek), a mostani ifj. könyvek inkább idegesítenek.Könyve inkább Apáéknak van sok, de az utóbbi években én is szép mennyiséget halmoztam fel:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ifjúsági könyvekkel nekem is az a bajom,hogy anno kijött a Twilight ,és utána az emberek ontották magukból az ilyen regényeket :D
      Helyes- én is halmozom a a könyveket ;)

      Törlés
  3. Igen, szemeztem Teklánál ezzel a kérdéssorral, csak már újat nem hiszem, hogy tudnék írni rá.
    nekem Polcz Alaine Asszony a fronton című műve változtatott a nézőpontomon.
    Sok egyezés van ismét. :)
    Hm, lehet, hogy mégis viszem ezeket a kérdéseket…

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan - a levél írás után nekem nem volt jobb dolgom mit Tag-eket keresni :D De örülök hogy egyetértünk ;)

      Törlés
  4. Nagyon tetszett ez a tag is, lehet, hogy ellopom :P A válaszokban meg zömében egyezünk, bár én imádom az ifjúsági irodalmat. Persze nem a tini természetfeletti kategóriát (mert már ilyen is van, wtf), hanem a mesésebb, normálisabb verziókat. A Percy Jackson sorozat pl. kifejezetten jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi,vigyed csak. A jó ifj regényekkel úgy vagyok hogy ami ilyen gyerek fantasy-s és jónak ígérkezik azt én is szívesen olvasom. De én az ilyen Twilight utáni "csodára" gondolok hogy nem igen jön be :S

      Törlés