Oldalak

2015. január 4., vasárnap

Hasznos oldalak

Sok helyen szoktam nézelődni neten,így gondoltam megosztok Veletek pár oldalt hátha hasznosnak bizonyulnak.

YesssFactor- Ez Rubint Rékáék oldala,ahol nagyon sok tanácsot, pozitívumot és ösztönzést adnak. Szeretem az itteni cikkeket olvasni,lelkesít.

Alakreform - Ez is Rékához köthető oldal,ahol különféle dolgokat lehet megrendelni az ajánlásával.

MetalShop - Rendelős oldal ez is, de én szeretem- irtó jó termékeket lehet itt kapni saját stílusban.

Moly.hu - Minden könyvbarátnak ajánlom. Nekem legfőképp azért a nagy kedvencem,mert olyan könyveket is lehet -használtan ugyan- beszerezni,amiket már nem lehet kapni ( profilom).

Queen of Darkness - Ezt az oldalt nem rég fedeztem fel,iszonyú cuccokat lehet itt is kapni saját stílusban. Ilyenkor sírok,hogy nem vagyok gazdag ember :D  Kicsit emlékeztet a Darkshopra. Csak ezeknél az oldalaknál a postaköltség a nagyon húzós, így érdemesebb több emberrel összefogva rendelni- így oszlik a pk.

Pinterest - Bírom ezt az oldalt is; nagyon sok szép képet lehet itt találni *-*  Ruhákat,cipőket és egyéb holmikat is szoktam itt nézni,mert a legtöbb képhez dobnak elérhetőségi linket is. 

Hell Bunny - Szintén extrémebb ruhadarabok otthona.

Ha valakinek van még ötlete jó oldalakat illetően,akkor nyugodtan linkelje (: ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése