Oldalak

2015. január 14., szerda

Goth kihívás 2. - Vannak olyan dolgaid, amit hirtelen fellángolásból vettél meg, de abszolút nem bánod? & Melyik volt a legjobb/legemlékezetesebb "zsákmányod"?

 Ha nem bánjátok most "csak" egy kihívásos témával jövök,mert nem sokára indulnom kell,és ez fér bele az időmbe.

  • Vannak olyan dolgaid, amit hirtelen fellángolásból vettél meg, de abszolút nem bánod?
  • Melyik volt a legjobb/legemlékezetesebb "zsákmányod"?
Ezeken a kérdéseken mindig el kell gondolkodjak,mert annyi cuccom van már,hogy nem igaz és mindegyikhez kötődik valami emlék -hogy kitől vettem,hol vettem,mért vettem.  S megint  ruhatári kérdés,ami mindig eszembe jutattja,hogy ki kell dobálnom sok felesleges holmit (hjaj már hány kihíváson keresztül mondogatom :D De eskü egyszer meg is mozdulok).
Sok olyan cuccom van,amit hirtelen felindulásból vettem meg- de a legtöbbet nem bánom. Sok van ami nem mindennapra az utcára való,de jó lesz fesztiválokra meg egyéb  rendezvényekre.
Az egyik egy gyönyörű szép tollas,kámeás nyakpánt,amit egy kedves ismerősöm készít és akkoriban sokat csinált és nekem mindenképp kellett egy. ITT megtudjátok nézni. Eddig még csak fotózáson volt rajtam,vagy én adtam kölcsön fotózásra- szóval megbánni nem bántam meg ♥  Felvéve; sajnos telefonos kép és csúnya lett,de körülbelül ilyen. Amúgy gyönyörű és jó minőségű élőben is,gondom sose volt vele.
A másik kettő darab medál,amin két különböző hölgy van. Ezt ugyan az a kedves ismerősöm kreálta, ITT megnézhetitek. Ebből egyet elajándékoztam ,a másik meg szintúgy maradt fotózásra. A másik kettőt ajándékba kaptam,azt nem kell nézni.
A harmadik egy saját elképzelés alapján készült csuklópánt. ITT megnézhetitek. Nagyon szerettem volna egy szép csipkés csuklópántot,és egy akkori barátnőm be is igérte hogy csinál nekem maradék anyagból,végül az ötletet ellopta velem meg összebalhézott. Így hát mással csináltattam,bár nem konkrétan ezt képzeltem el,viszont nem bánom ;)
a gyűrű hozzá ajándék volt a készítőtől! ♥

Szerintem tudnék még sorolni pár ruhadarabot is,de most épp ennyi jutott eszembe.
 A legemlékezetesebb zsákmányom,egy egybe ruha,amit egy ismerősömtől vettem meg, illetve egy csodás felső,aminek nagyon jó ára volt. Már csak egy rövid szoknyát szeretnék zsákmányolni valakitől használtan,mert abból nem nagy a választék =/ 
A táska amit legutóbb vettem iszonyú jó vásár volt- csodálatos darab és ha egyszer eljutok a WGT-re lesz mibe pakolni koncertek alatt :P
A többi cuccnak nem találom a linkjét,de korábban mindenről olvashattatok már.
Aminek a jövőben örülni fogok ha végre megérkezik a táskám *-*  A mindennapokra is rendeltem egyet,és majd meg mutatom (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése