Oldalak

2015. január 6., kedd

A társadalmunk hanyatlása - a kezdetek

Egy mai gondolatmenet amit egy videóban ökörködő gyerekről született.
Először is a videó:

Ez egy nagyon sok nézettséggel rendelkező videó,és kétségkívül iszonyúan vicces ennek a srácnak (???) a feltűnősködő viselkedése.
De miután kiröhögtétek magatokat,kicsit gondolkodóba lehet esni.
Mitől lesz egy kisfiúból egy ilyen eltorzult valami (és senki ne értsen félre,nem a külsőségekre gondolok,hanem a viselkedésre, a nőies elemek felvételére ilyen fiatal korban fiú létére).
Nem tudom,de engem ez elborzaszt ,hogy az ilyen zene adókon elszaporodott Rihannák,meg Miley Szájrusz féle "előadók" mivé formálják a világot,habár tudom,hogy csak poénkodni próbál a srác..
Sajna manapság a gyerek be van dobva a tv elé,mert anyuka apuka nem ér rá,és a média meg ontja magából a szemetet. Ahogy egy számomra kedves Junkies számban is megírták:


 "Ömlik a nyakamba a moslék a műhold zivatarból"  

Már akkor is tudtak valamit. Nem véletlenül szeretem a rock/metal zenekarokat!
Most ezt így elnézve elsőre talán mindenki iszonyú viccesnek találja,de nekem a vége felé egy rossz érzésem lett ezzel a gyerekkel kapcsolatban. Ennek vagy már most nemi identitás zavara van,vagy mentálisan retardált. Persze nem az én dolgom ezt megítélni,meg nem is érdekel komolyabban,de azt látom,hogy a mai média szenny igenis befolyással bír a gyerekekre és elég ciki ha ilyen előtt nő fel.

Nem megyek most bele külön elemzésbe,mert már más tv csatornáknál megtettem és ismételni nem szeretném magam-csak gondoltam megint  hozok Nektek valamit a "nagy világból". Remélem örültök :P


Amúgy itt a Junkies szám ,akit érdekelne. Gyerek korom kedvence (:
Nagyon üt a szöveg ♥

10 megjegyzés:

  1. Engem ez felcseszett. De nem azért, amit írsz, hanem ez a gyerek ilyen formában számomra sok és idegesítő, egyáltalán nem humoros.
    Ám van igazság abban, amit leírtál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt hittem ,hogy Nektek ez vicces lesz. Bevallom ezt tegnap húgom küldte hogy röhögjek rajta ,de engem is felkúrt a videó közepe felé.
      Ezért is írtam róla tegnap magamnak jegyzeteket míg friss volt a magas vérnyomásom miatta.

      Törlés
  2. Oké...először is abban semmi gond nincs, hogyha egy gyerek (mennyi idős lehet ez a kölyök?) "próbálgatja" az identitását...megesik, ahogy kamaszkorban is sokan keresik magukat, a gyerekek is kíváncsiak...
    De ez mi a szar (bocsi, ezt nem lehet szebben mondani) volt?! Úgy viselkedik, mint egy...egy...na jó...nem mondom el mi, mert nem illik szegény ostoba/hülye emberek kárára gúnyolódni...mondjuk azok, akik szerint ez vicces, szerintem hasonló értelmi szintje lehet...Ez felháborító, sőt undorító...és nem azért, mert úgy viselkedik, mint egy rossz ******, egy olyan számra, amihez köze nincs (most komolyan...felfogja miről szól a szöveg egyáltalán? áh...), hanem azért, mert valószínűleg komolyan gondolja...Vannak olyan "vloggerek/youtuberek", akik ironikusan csinálnak ilyen (és/vagy ehhez hasonló videókat), de ennek annyi esze biztosan nincs...mármint, hogy egy olyat felfogjon...
    "Anya ne gyere be..." - és az anyja nem megy be...az anyja lesz*rja...vagy még támogatja is...a szüléshez alkalmassági vizsga kéne, komolyan (pont valamelyik nap beszéltük anyával, hogy az örökbefogadást milyen szigorúan veszik, és mennyi nem normális szülőnek van saját gyereke, és hogy "nevelik" /TV be, gyerek elé/ őket...)

    Viszont amit egyáltalán nem értek: nekem feltűnési viszketegségem van, mert szeretem a testékszereket (természetesen csak azért, hogy mindenki szégyenkezzen miattam, és bosszantsam az embereket - mi másért), vagy mert másképp gondolok néhány dolgot és véletlenül ki is merem mondani (ó, milyen szép családi viták kerekednek abból, hogy a sok beszűkült látókörű tv által agymosott rokonom betámad), és az, hogy ez a kisfiú ezt a *meg nem fogalmazom mit* csinálja teljesen elfogadott, sőt egyre elterjedtebb, ami azt bizonyítja, hogy vannak emberek, akik ezt igénylik - köszönöm internet, nincs elég szar (megint bocsi) a tv-ben...:D

    (Amúgy a Junkiest nagyon nem szeretem, de ebben a számban teljesen egyet értek velük...és azzal is, amit te írtál...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe,látom másokat is felcseszett :D Imádom :D Végre ti is megmondjátok a véleményeteket és nem csak az én szemet csípi,mert eddig ezt is szőrszál hasogatásnak éreztem.

      De jogos amit mondasz és nekem nem baj ha nem szép szavakat használsz-mert jogos. Sajnos erre kb. nincsenek szavak. S ez a csávó kétlem hogy ironikusan csinálta ezt -mint mondjuk mások akik direkt paródiára mentek. Szóval egyetértek teljesen.
      Engem is elszomorít ,mert ha ebbe valaki belemélyed akkor sok mindenre ráébred =/

      Törlés
  3. Addig csapkodnám egy szeneslapáttal amíg el nem fáradok! Ennél még a potter albert féle alámondásos baromságok is humorosabbak (de pla sztár vársz igen szpesöl edisön szintjét azok sem érik el, pedig hát az sem épp a komédia királya). Ez a gyerek egyszerűen nem normális. Nem próbálgat ez semmit.. ez a debil egy PewDiePie-on szocializálódott kretén. Amikor kicsi voltam én is voltam debil, néha még ma is, de legalább nem teszem közkincsé! Ez a gyerek halvány ötlettel sem rendelkezik arról hogy 5-10-20 év múlva ez a videója milyen szinten fogja aláásni a szociális életét.
    Kretén valami ritka kretén humorral amit csak az ő szintjén vegetáló humanoid egy(agy)sejtűek találnak szórakoztatónak.

    Ha véletlen el is éri a szaporodási kort, remélem lesznek rosszakarói és mindig megmutatják a csajainak a videóit és nem fog produkálni utódot...

    A tévé és a többi médium generálja a moslékot az tény, de az is tény hogy kell egy értelmi szint az élethez. Egy hivatalosan is idióta ehhez a véglényhez képest egy Eninsteini géniusz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért bocs,de a Potter Albert magassabban üti a poén kategóriát mint ez. Ebben semmi kreatív, ötletes,vicces dolog nincsen...Ezért bosszantó.
      Az meg hogy kell az élethez értelmi szint oké-de egy fiatal gyereknek ezt magyarázd meg... Nekik nem sok értelmi szintjük van, mindent a környezetükből másolnak,figyelnek. Most eléjük kerül egy ilyen... hát inkább ne.

      Törlés
  4. Hát érdekes egy videó, az biztos, de engem nem felháborított, hanem elszomorított. Ebben a kisfiúban azt látom, amerre halad a világ. A gyerek csak nő, mint a gaz, senki nem törődik vele, azt csinál, amit akar, vagy olyan szinten unja magát, hogy ezzel elszórakozott. De ez is azt éreztette velem, hogy csak egy kis figyelmet igényelne, és akkor nem csinálna totál hülyét magából. Valahogy a mai világban az emberek előbb raknak fel magukról egy idétlen videót, minthogy odamenjenek valakihez beszélgetni. És ez gáz. Szerintem ez a kissrác is baromira el van hanyagolva, és figyelemfelkeltésből, unalomból csinálta a videót. Ennyi idősen labdázni kéne a többi sráccal, nem Rihannát majmolni :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fiú létére mi veszi rá hogy Rihannát énekeljen meg utánozzon?? Egy nőt... Egyszerűen nem fogom fel. Mert ha már totál idiótát csinál magából,akkor az ember gondolná hogy valami mást választ- vagy ezt csak én gondolom így? :S

      Egyszerűen szörnyű =/

      Törlés
  5. Kellene neki egy jó logopédus. Meg egy agykurkász is, ha már a szülei nem foglalkoznak vele. :(
    Remélem az enyém nem ilyen lesz. :(

    VálaszTörlés