Oldalak

2014. december 16., kedd

Goth kihívás 2. - Milyen sminktermékeket használsz? Mit rejt a neszesszered? és Hol viselsz legszívesebben goth ruhákat?

Most megint kettő kihívással jönnék,régen volt hogy utoljára ilyenről is írtam. Ha nem baj, most is kettőt veszek egyszerre,hogy haladjak.

  • Milyen sminktermékeket használsz? Mit rejt a neszesszered?
  • Hol viselsz legszívesebben goth ruhákat?

Sminktermékek. Jó kis téma (: Amikor elkezdtem ismerkedni a gothal,meg úgy a sminkeléssel általában -bocsánat ,megint visszatekintés a kezdetekhez-  akkor a legolcsóbb márkát használtam. Még arra is emlékszem,hogy húgommal együtt mentünk le vásárolni néhány darabot,hogy sminkelhessünk (:
Azt hiszem a  a Miss Sporty volt az ami velem jött: fekete szemcerka, fekete rúzs, nagyon világos folyékony alapozó plusz kőpúder és egy fekete szempilla spirál, ja meg egy másik márkájú szemhéjtus.
Izgi volt belevágni a sminkelésbe- habár nem igen voltam jó benne. De szépen lassan fejlődtem.
Azóta persze sok minden változott- voltak smink katasztrófáim, voltak szép esetek, de mostanra letisztult. Nem nagyon sminkelem magam- hétköznapokra tökre feleslegesnek érzem, alkalmakra meg belefér.
De hogy miket is rejt a neszesszerem: Hidratáló BB krémet (alapozó helyett használom), mattító kőpúdert (világos színűt), egy csutka szemöldök cerkát (közép barna), Avonos szempillaspirált (fekete), egy púder ecsetet- meg néha napján szemcerkát. Nem sok ugye? Ez a mindennapi sminkhez bőven elég nekem.  Nem szeretem magam full kifesteni,mert akkor annak is elfog veszni a varázsa egy idő után.
Eseményekre,összejövetelekre, vagy akár ha barátnőm kedvet kap hozzá, na akkor van rajtam smink bőven :D  Viszont egyszeri alkalmak- belefér.

Nos a goth ruhák. Semmiesetre se otthon. Általában az utcán mindig viselek goth ruhát- de hát kinek mi számít annak.
Itthon feketében vagyok, általában torna cuccban zenekaros felsővel. Utcán szintén fekete,de visszafogott cuccokba. Összejöveteleken,vagy fesztiválokon szabadjára engedem a vad énemet és jöhetnek az extrém dolgok- ott nem szól be senki.  Kb. ennyi.
A szép ruháimat jobb szeretem felhúzni ha fotózni megyünk,vagy ha olyan alkalomra megyek találkozni valakikkel. De ezek ritka esetek,úgyhogy marad az egyszerű kinézet.  Van akinek már ez is sok (bár nem mintha érdekelne,csak mellékesen megjegyzem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése