Oldalak

2014. október 7., kedd

Hétvégi lazulás♥

Kicsit mozgalmasak voltak a napjaim mostanság és nem jutottam ide géphez- vagyis laptophoz (a gépem felmondta a szolgálatot).  Egész nap takarítás,meg nagy bevásárlások.. Sok volt egyszerre :D De most van egy kis időm,szóval mesélek. (:
Szombaton korán reggel indult hozzám Vera Pestről. Ez az egész találkozás hirtelen jött ötlet volt,mert nem volt előre lebeszélve,csak neki is úgy alakultak a szabadnapok,hogy össze tudtuk hozni, gyors lebeszéltünk, aztán jött is.
Vele is régebben találkoztam már,szóval ideje volt- örültem neki. Szombaton miután lecuccoltunk,gondoltuk ellátogatunk megint Égervölgy felé. Aki régóta követ az tudja,hogy tavaly pont valamikor ilyenkor szintén voltunk arrafelé és nagyon szép hely ^^ Az előző bejegyzésemben linkeltem az akkori két napunkat ,ha esetleg valakit érdekel (:
Most sem volt kevésbé szép a környék,bár furcsálltam ,hogy előbb beköszöntött az ősz. De ezt is írtam már.
A híd (:
 Mondjuk az most jó volt,hogy végre a tóval végeztek. Nem tudom ,hogy erről írtam e tavaly,de felújították,vagy tisztították az ottani tavat s amiatt nem tudtunk a rendes járható ösvényen feljutni. Verát az ilyen akadályok sose zavarják- keresztbe meredeken megmásztuk az erdőt.... Szerencsére idén már jobb volt a helyzet; a tó kész volt ,és a hidat is felújították szerencsére. Zavartalanul haladhattunk előre.  A célunk megint az a szép mohás rész volt,ahol tavaly is csináltunk szép fotókat a gombákról ,meg a moháról illetve magunkról (: Ahogy írtam is az előző bejegyzésben, sajnos csalódás volt abból a szempontból,hogy sajnos volt ahol ki volt égve, s a legtöbb helyen fakó volt már. Kis helyekben volt csak szép zöld... Látszott hogy már újul a természet. Tavasszal gondolom sokkal zöldebb minden.
Itt is keresztben elindultunk felfelé és találtunk egy ágakból összedobott bunker féleséget- nem tudom mi célt szolgált,de gondolom a helyi kiránduló csoportok alkották. 
 Szerencsére most nem indultunk el Jakab hegy felé,hanem miután kinézelődtük magunkat ,indultunk hazafelé.  A lábainkat megint lejártuk azért és estére nekem annyira fájt, nem beszélve a sok sok szúnyogcsípésről! Gyerekek,annyi szúnyog van az erdőben hogy nem igaz. S persze tuti fertőzöttek ezek is,mert annyira bevörösödtünk,hogy hu.. Csodásan néztünk ki estére.
Utána még elsétáltunk felfelé a dombon az utcánkban- valami magas helyet keresni,mert Vera naplementét akart nézni- de hát itt lakott terület környékén erre nem sok az esély. De a városba nem akartunk bemenni ,mert  úgy jártunk volna mint legutóbb: mire felérünk beesteledik és onnantól a gépem csodás vakujára lennénk utalva,ami sok jót nem eredményezne :D
Aztán végre hazaértünk- hol megfagytunk,hol megsültünk: imádunk ősz♥ :D  Este teázgatás volt,meg megnézettem vele egy filmet, meg dumáltunk majd elájultunk,mert megint rengeteget sétáltunk.
Másnapra kitaláltuk,hogy elmegyünk itt a környéken fotózgatni, és találtunk is egy elhagyatott területet,amit már benőtt a gaz-de azért volt még szépség ezen a helyen.  Felfedeztük a helyet- szét csíptek a szúnyogok persze, plusz most társult a tövis is ,meg egyéb undorító bogarak :D De végülis megérte,mert szép helyet fedeztünk fel.
Itt nem időztünk sokat,mert lassan mennie kellett haza.
Elindultunk haza- csináltunk pár közös képet,meg  a kertben is akart fotózkodni,aztán igazából ennyi. Az utolsó napok mindig gyorsan elmennek,mert menni kell haza.
Képek készültek ahogy mondtam is- a következő bejegyzésbe mutatok párat (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése