Oldalak

2014. október 7., kedd

Hétvége képekben♥

Ez a bejegyzés ismételten azoknak készül,akik jobban szeretnek képeket böngészni mintsem hosszú beszámolókat olvasni -habár most próbáltam nem olyan hosszan írni. Íme a képek.

Vera a hídnál pózolt (:
Én meg a szép levelű fával (:
Vasárnap a romokat gaz benőtt helyen (:
Ez még szombaton- annál a helynél amit említettem a beszémolómba
Ez nagyon szép volt (:
Még a hídon (:
Mesegomba ♥
Én idén nem öltöztem be az erdőbe-szóval nincsenek nagy szám képek; csak ezek (:
Vera is ezzel a kuckóval (:
Megint
Bocsánat,hogy nem időrendi sorrendbe tettem a képeket-de így sikerült feltölteni (:

2 megjegyzés:

  1. Megint fantasztikus képeket csináltatok, olyan szépek vagytok ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi (: Szép volt a hely megint, meg kellemes volt hozzá az idő- végre nem sültem meg (:

      Törlés