Oldalak

2014. október 2., csütörtök

Goth kihívás 2 - Írj tíz tényt, érdekességet a szekrényedből/ről!

Észrevettem,hogy mostanság nem haladtam ezzel a második kihívással,így hát pótolom a hiányosságokat (:
Szóval a szekrényem a téma. Vicces,hogy pár bejegyzéssel odább ezt az öltözködés témát boncolgattuk és pont itt tartok a kihívásban is.
 Ez elég érdekes,mert nem sok minden mondható el róla. Ó ,de azt mindenképp megemlíteném,hogy új szekrényt vettem még szeptember elején. A régi fehér színű volt és kicsi- ez viszont tágasabb és  megy a parkettámhoz, plusz ami a női álmok közé tartozik: tükrös ^^   (ez mondjuk húgomnak jobban bejön- imádja magát és mindig abba bámulja a tükörképét-morbid).
Nos a külsőről ennyit. Természetesen nem férek el benne :D Gondolom ki se találtátok volna. Ez egy hülye mániám hogy gyűjtöm a holmikat- de tele vagyok olyan darabokkal amiket  minden napokra nem tudok felvenni vagy nem akarom,mert tönkre megy.
Vannak sokféle felsőim- rövid,hosszú ujjú, csipkés, egyszerű- , vannak cicanadrágjaim -amiket én puncibugyinak hívok :D- ,van kettő nadrágom amúgy ,de inkább a szoknyákat preferálom. A legtöbb turkálós- sőt. Még sose vásároltam olyat ami nem használt, max a tescoba. De meglepően jókat tudok kifogni; erről jut eszembe: ideje lenne elnézni a turiba.
Visszatérve a témához; vannak még sáljaim,fehérneműk, fűzők,míderek, kabátok. Van extrémebb ruhadarabom és van hétköznapokra valók (: Próbáltam mindenből beszerezni ♥
Szoktam néha napján szelektálni,elajándékozni pár holmit- de a legtöbbhez ragaszkodom.
Amúgy ITT egy ruhás posztom,ha valakit érdekel(még tavaly csináltam)- de gondoltam rá hogy csinálok még hasonlót (: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése