Oldalak

2014. október 9., csütörtök

Goth kihívás 2- Írj divat-dolgokat, amiket sosem hitted volna, hogy szeretni fogsz, és mégis odáig vagy érte! és Írj divat-dolgokat, amiket szerettél, de már nem érzed magadénak, nem tetszenek annyira!

Ezt a kettő feladatot összevonnám ha nem gond:
  • Írj divat-dolgokat, amiket sosem hitted volna, hogy szeretni fogsz, és mégis odáig vagy érte!
  • Írj divat-dolgokat, amiket szerettél, de már nem érzed magadénak, nem tetszenek annyira!

Szóval divat dolgok amiket megkedveltem. Nem nagyon követem a divatot,és azt se szeretem mikor épp a goth stílus elemek a divatosak -bár az sok esetben kapóra jön a jó ruhák meg kiegészítők terén. De nem divatoztam sose.

Említettem már sokszor, hogy 15-16 éves koromban nem nagyon adtam magamra. Nagyobb ruhák,nulla smink-sőt el sem tudtam képzelni hogy valaha én ilyesmit viseljek. Szörnyű volt. Aztán ez megváltozott. Ha említenem kéne divat dolgot,akkor a sminkelés, piperéskedés lenne. Azt manapság majdnem minden nő végzi, hogy még szebb, még csinosabb legyen.  Ez az amit az évek alatt megkedveltem. Szeretek sminkelni,körmöt festeni, hajat csinálni, vásárolgatni kozmetikumokat, ruhadarabokat. Szóval akkori önmagamhoz képest most eléggé nő vagyok.
Akkor ott vannak a fűzők. A goth lányok köreibe mióta az eszemet tudom -vagyis mióta belecsöppentem óriási világukba- , mindig is jelen voltak a fűzők. Szóval valahol ez is divat. Régen amúgy nem is gondoltam rá ,hogy nekem kell. Mindig láttam a lányok képeit,elkönyveltem magamban hogy de szépek és ennyi. Szerettem az ilyen képeket,de semmi több. Nem nagyon vonzott ,hogy nekem is legyen; talán az alakom miatt- tudtam hogy nem lehet. De itt is nagyot változtam. Ledobtam pár kilót, majd később meg is tehettem hogy veszek magamnak egy minőségi darabot- és már ott tartok hogy van kettő♥ Ez nekem nagy változás volt. A nadrágomat felváltotta a szoknya. Eleinte hosszú szoknyákba jártam,amiket megörököltem egy ex goth lánykától, majd váltottam rövidre. Anno ezt se tudtam volna elképzelni magamról,hogy valaha ne nadrágba járjak.
Egyéb divatos dolgot nem tudok,pedig töröm a fejem rendesen. Mi a divat még? :D
Nos azok a dolgok amik régen tetszettek de már nem; olyanból is volt egy pár.  Például régen imádtam a telitalpú platform cipőket és mindig szerettem volna egyet... de idővel megváltozott a véleményem. Ma már nem adnék ki érte 40 ezer forintot. Persze ha az ölembe hullana ingyen akkor nem ellenkeznék- de amúgy nem vennék. 
Régen -babybat koromban inkább, meg talán kicsivel utána- imádtam a nagy szoknyás, abroncsos, extra ruhákat.  Mindent megadtam volna hogy nekem is legyen- de valahogy már ez se vonz. Mármint tetszenek bizonyos helyzetekben,bizonyos embereken és fotókon .. de nekem nem nagyon kéne. Tényleg maximum fotózásra- úgy még bevállalnám.
Nem szeretem már a  keresztes dolgokat. Nem tudom mért keverik a kereszt szimbólumot bele amúgy a goth stílusba,de nem szeretem. Régen úgy ahogy tetszettek ezek a csicsás,meg túldíszített medálok,de ma már nem- és szerencsére ilyenem sose volt.
Biztos van még ilyen esetem,de most egyenlőre ennyi ugrott be.

6 megjegyzés:

  1. Régen mit meg nem adtam volna egy abroncsos ruháért... arról lemondtam.
    Viszont pont a napokban gondolkodtam azon, hogy egy karmot - mert volt nekem egy a kisujjamon - be kellene újítsak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja- voltak ilyen képeim ahol szép lányok ilyen abroncsos ruhában voltak *-*
      Jaj nekem egyszer volt karmom- de képzeld el szétesett :S Nem tudom miért,de szerintem rossz volt benne a csavar.

      Törlés
    2. Nekem igazság szerint kettő volt. Az egyik a jobb kisujjamon, az egy egyrészes karom volt, azóta sem találtam olyat, és eltűnt. Szerintem ellopták, de bizonyítani nem tudtam, lényeg, hogy nincs.
      A másik pedig csirkenyakból volt. Egy ismerősöm készítette nekem, összecsavarozta, kifőzte, és... na azt, megbámulták. Az meg szétrohadt a végén. :(

      Törlés
    3. Vicces,mert az enyém is eltűnt,bár itt én voltam a béna és én kavarhattam el. De kár érte. =/
      Na az csodás lehetett! Olyat én is elfogadtam volna :D De természetes hogy megbámulják.... Nem gondoltam volna másképp. A fekete ruhát is megbámulják,nem hogy majd csontokból készült karmokat nem :D
      De kár azért is hogy szétrohadt =(

      Törlés
  2. A keresztekkel én is pontosan így vagyok. Régen hordtam, de aztán már nem éreztem a magaménak, mert én csak a szép szimbólumot láttam (ami nem feltétlenül csak a kereszténységhez köthető), de mindenki egyből a vallással zargatott, ahogy meglátta, na mondom felejtsetek el, és levettem. Amúgy sem tudtam volna hordani, mert fehérarany, és abban van valami ötvözet, amire allergiás vagyok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Javarészt az emberek sajnos a kereszténységhez kötik-bár minden szimbólumnak meg van a maga régi jelentése- de én nem akartam magamon hordani. Ezért nem szeretem a mai ruhákat meg ékszereket is,mert ott is tele van minden ilyen szimbólummal-aztán még a sok kislány van megsértődve ha megkérdezem hogy mi ez a nagy kereszt mánia. Na mindegy, szépnek szépek szoktak lenni ezek a goth keresztek,de nem az én világom- de örülök hogy megérted (:
      Allergiás vagy a fehéraranyra? Na az szép :S Én meg csak azt bírom elviselni; mármint az tetszik. Vagy fehérarany,vagy ezüst. A sima aranytól falnak megyek :S

      Törlés