Oldalak

2014. október 7., kedd

Amiket mostanság beszereztem♥

Nem nagyon jártam el itthonról, de azért voltak olyan dolgok amiket régebben rendeltem és most már át kellett vennem.
De kezdem azzal amit kaptam. Szeptember elején volt a névnapom (17.én), és Vera utólag is megköszöntött- kaptam tőle egy csomagot. (:
A csomagban volt egy AirWick illatos gyertya,almás-fahéjas illattal: az én nagyon nagy kedvencem. A téli időket idézi elő bennem mindig és hát imádom. Akkor kaptam egy Inecto Coconut hidratáló kézkrémet. Finom kókusz illata van,és száraz bőrre van,plusz a körmökre. Imádom a kókusz illatot is,szóval most ezzel is elvagyok látva. Kipróbálva is volt már- hamar beszívódik és kellemes érzésű lesz után a bőröm (:
A csomagban volt még egy Milford tea,szintén téli ízesítésű ^^ Ez is abszolút a kedvencem *-* Ráadásul itt a márkát is szeretem,mert ezeknek a teáknak jól kijön az aromájuk (:
Az a két csomag papír dísz meg az anyukája munkája. Ilyenekkel köti le magát szabadidejében- már nagyon sokat kaptam és nagyon nagy hasznuk van főleg ünnepekkor (: Kézzel készült üdvözlőkártya (:
Aztán egy kedves ismerősömtől,Ágitól is kaptam ajándékba egy csomagot(- nem tudom hogy megnevezhetem e itt nyilvánosan,ha nem akkor leszedem (:  ) Nagyon meghatódtam mikor csak úgy eszébe jutottam a szoknya terén (:
Küldött nekem egy tüll szoknyát, egy szép fekete rózsa díszt és egy levelet ^^ Nagyon szépen köszönöm *-*  Imádom őket!
Nem régiben meg jött az Avonom is,amit még anno rendeltem. Mondjuk most nem nagyon költekezhetek sajnos, így csak egy PlanetSpa-s szettet rendeltem,mert azt a márkát nagyon szeretem és be is vált a bőrömre.
Az előző szettem is ilyen volt ,csak az fekete kaviáros és abban hajpakolás volt. Ebben meg egy testradír shea vajjal és barna cukorral- ez 200ml. A nagy tubus Afrikai shea vaj és csokoládé selymes testápoló szuflé- ez is 200ml. A kis tubus meg Afrikai shea vajas luxus arcápoló szuflé- ez 75ml.

Ezen kívül a napokban vettem két Flormar lakkot; egy feketét -mert fekete mániás lévén szégyenszemre nincs egy darab fekete körömlakkom se- , és egy narancssárgát- ezt őszi minták kipróbálására gondoltam (:
Ezeknek szerencsére nem volt olyan vészes áruk ,és ezzel a típusú körömlakkal a végletekig meg vagyok elégedve. A legelső színem egy sötétebb lilás volt ,és gyönyörű színe volt ,ráadásul nagyon tartós volt- munka mellett több mint egy hétig fent volt és épp hogy csak a körömvégeknél elkezdett (!) felpattogni.
Szóval meg vagyok elégedve velük,így 450-et (/darab) bőven megért (:


De ami számomra a legjobb dolog volt, az egy ♥♥alakformáló fűző♥♥ Mindig is szerettem volna egy pár szép darabot és most ott tartok,hogy van kettő *-* Nagyon szerelmes vagyok most ,mert egyszerűen imádom.
A kép borzalmas minőségű,mert telefonos,tükrös kaki ,de a lényeg látszik.
Alakformáló: így tehát több centit is le lehet szorítani. Nos a képen a fűző  egyenlőre csak a felvett állapotban látszik a derekamon- egy picit sincs még meghúzva! Ilyen szépen simul az alakomhoz.
Elsőre csak felvettem,hogy mégis milyen: nagyon nagyon kényelmes,abszolút nem érezni hogy nyom,tör, szorít, vagy hogy egyáltalán rajtam van. Semmit. Felvettem és simán flangáltam benne,kényelmes,lehet benne levegőt kapni és gyönyörű alakot csinál így magába is. Hamarosan elkezdem betörni; meghúzni. Kíváncsi vagyok hány centit tudok így leszámítani.
Itt nagyon jól látszik,hogy nincs meghúzva. Bár még furán áll a testemen,mert néhol eláll,de betörés után jó lesz.
♥IMÁDOM

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy tetszik a szoknya meg a kis cucc! Viseld egészséggel!
    A fűző meg gyönyörű, épp csorgatom a nyálam :Đ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,imádom ^^ ♥
      A fűzőre én is *-* Nagy mázli volt hogy rátaláltam ^^

      Törlés
  2. Hasonló fűzőt szeretnék majd egyszer én is. Az én nyálam is csorog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kell segítség hozzá szólj, szívesen segítek benne (:
      És köszönöm ^^

      Törlés