Oldalak

2014. július 26., szombat

A szőrös körmöm plusz amiket szereztem♥

Nem rég említettem,hogy szülinapomra kaptam húgomtól ilyen plüss köröm szettet. Irtó érdekes fejet vágtam mikor megláttam,mert mint korábban írtam ,én ilyet azelőtt még nem láttam. Azt se tudtam,hogy hogyan kell megcsinálni,miként funkcionál,nem e lesz baja ha különböző nedvességek érik,stb. Szóval pánikoltam :D
Aztán úgy döntöttem egyik este,hogy megcsinálom. A dobozán minden nyelven volt szöveg,csak magyarul nem- teljesen jó. De ki vettem az ábrából,meg amúgy is rájöttem miként működik.
Gondoltam,hogy a biztonság kedvéért teszek magam elé egy újságpapírt,hogy arra hulljon a sok plüss. (itt a vicc,hogy az újságot random vettem le a helyéről,és épp belenéztem,mikor láttam egy cikket és hozzá a fotóját,és felfedeztem,hogy rajta vagyok az egyik képen a munkatársammal xD Mikor voltunk pár hete a diplomaosztón kint a főtéren,valaki lefotózott minket. Nagyot nevettem,hogy pont tökre véletlenül ezt az újságot fogtam meg :D )
Aztán neki kezdtem egyesével- gondoltam ha elrontom akkor legalább csak egyet rontok el egyszerre- , körömlakk fel,és rászórtam ezeket a plüss darabokat.
Kicsit a körömágybőröm is festékes lett,meg látszanak a kisujjamnál a rám ragadt szőrök
Eleinte úgy szórtam rá,a vége felé meg beledugdostam az ujjaim a plüssbe s így egyszerűbb volt. De nem tudom mért, egyszerűen nagyon mókásnak találtam ezt a fajta köröm díszítést. Hamar meg is voltam vele és eleinte nagyon furin nézett ki,de megszoktam.
Félten,hogy most így hogyan mosogatok. Aztán ráengedtem a vizet és semmi baja nem volt; megszáradt és olyan volt mint azelőtt. o.O Viszont az feltűnt,hogy folyamatosan kopik a szőr róla- kicsit olyannak érzem magam mint egy tarantula (pók),ami lerúgja  a szőrét ha veszélyben érzi magát. De komolyan azok csinálják ezt :D Majd ha megijedek ,én is pöckölöm le a szőrt az ujjamról :'D
No,de viccet félretéve;  nagyon jó kis puha dolog ez. Kicsit furcsa,hogy nem a szokásos fedőlakkal zártam a procedúrát,de végtére is tetszik.  Annyi bajom volt,hogy a kis szőrök mindenhova ragadtak. Meleg volt,izzadtam és odaragadtak mindenhova- bár kaptam ilyen poroló ecsetet is hozzá,de hát egy ideig a körmöm hullatta magából a szőrt. Most már hogy sokadik vízhez érésnél tartok,egészen megkopott. (Gondolom kihullott a felesleg).
Próbáltam közelebbről lefotózni,de este már ez nehézkes. A kisujjamnál a lepöckölt szőrök- megijedtem valamitől :D (jó,lehet én vagyok ennyire aberrált,hogy a pókszőrhöz hasonlítom :D)
Arra kíváncsi leszek,hogy meddig marad rajta,meg hogy hogyan szedem le (:  A melóhelyemre nem akartam használni,mert úgy gondoltam oda felesleges.  De így néha napján elmegy. Ja és fekete-ami az abszolút nyerő nálam (:

Ha már a furcsa dolgoknál tartunk,akkor most olyat mutatok,amit szerintem többet senki nem lát tőlem. (: Mikor visszamentem dolgozni,akkor a munkatársam azzal fogadott,hogy turkált nekem egy nadrágot. Lestem mint Rozi a moziba,hogy nekem?, nadrágot? De gondoltam egye fene megnézem. 
Megmutatta és nagyon tetszett,mert tipikus olyan amit mindig is (főleg régebben a nadrágos korszakomban) szerettem volna. Fekete,jó anyagú ,sok zsebű és mindenhonnan ilyen valamik lógnak (ezekbe lehet a láncot akasztani). Egy bajom volt vele,hogy S-es méretű. Rá is néztem munkatársamra,hogy mi a fenét akar ezzel,de azért eltettem,hogy majd egyszer valamire csak jó lesz (ha már ingyen volt).
Aztán aznap elmentem a Mobydiscbe (a helyi rocker/metál bolt) ,mert megjött a pulcsim amit még maratonon rendeltem. Azt írtam,hogy akartam venni,de nem volt így rendelést adott le,mert más is akart már. Persze ott is rám jellemző bénázással hoztam el végül; elmentem,kérdezte ,hogy én rendeltem e az L-eset, mire mondtam hogy igen. Akkor odaadta,de azon lepődtem meg hogy világítós. De mindegy is volt, kifizettem és elmentem vissza az árkádba. Innen a bolttól az árkádunk eléggé messze van-főleg ha 80 fok is van mellé.
Erre kaptam a telefont az árkádba,hogy vissza kéne menjek,mert az XL-eset adta oda,ami egy másik csajszié. Ohh mondom,nem igaz. De akkora mázlim volt,hogy nem hazamentem utána hanem még be a városba hogy nem igaz (:  Visszamentem és közöltem a pasival,hogy ez jellemző rám :D Szegény ott szabadkozott,hogy hát ő szúrta el,de mondtam ,hogy az teljesen mindegy- ez akkor is rám jellemző :D
2014es rockmaraton♥
Miután ez meg lett,hazamentem végre. Este mikor kipakoltam a szatyrom,akkor jutott eszembe hogy ott az a nadrág. Hát gondoltam,hogy ugyan kicsi a csípő része,de azért hátha rám jön.
Totál kiborultam,mert úgy ahogy volt rám jött o.O  Igaz összegombolni nem tudom,mert azért nevetséges lenne ha S-es nadrágot betudnék gombolni; ráadásul csípő nadrág.... De az eszem megállt és nem is akartam elhinni.
A fejemet ne nézze senki :D
Meg is örökítettem,hogy hihető legyen a mesém- magam számára is :D De egyébként ez az amit többet tőlem senki nem lát,mert  nem nagyon hordok nadrágot,de nyilván jó lesz ez még valamire,főleg ha sikerül még leadnom kilókat (mert most eléggé felszedtem a vizsga környékén :'( )
Nem tudom mennyi minden látható a képekből,annyira próbálkoztam,hogy látható legyen a sok bisz-basz rajta,de este volt,és a vakú kellett,ami visszajött a tükörből. De azért látszik egy kicsit.
A póló meg az új rockmaratonos póló volt ^^  Gondoltam ez a kettő együtt jól fog mutatni♥

De a legcsodálatosabb és értékesebb szerzeményem,egy facebookos vásár volt *-* Még rockmaraton előtt láttam egy lánynál egy mesés felsőt,amit mindenképp akartam volna magamnak. Szóval gyorsan irtam neki,és a maratonos héten le is szerveztük az utalást,meg egyebeket és múlt hét kedden meg is jött a csomagom ^^ 
Egy L-es csipke felső,amibe beleszerettem.
A márkája valami drága márka,de a lány annyira rendes volt,hogy 5ezerért elvihettem pk-el együtt! Szóval ennek nagyon örültem,mert ettől féltem,hogy 5ezren alul nem akarta adni,plusz ugye a postaköltség lett volna,és az úgy nekem sok. De belement,hogy akkor kereken 5ezer és kész. rendes volt,és hamar meg is jött a csomag és a ruha nagyon szép és hibátlan volt (:
Itt a kép elég bénán adja vissza az egészet ,és lehet ha lesz alkalmam akkor csinálok szebb képeket,de siettem amíg nincs itthon senki (:  (mamám nem értené meg mért pózolok a tükör előtt :D ) Szóval ez most előnytelen,plusz épp hajat mostam,de igazából kérlek a ruhát nézzétek.
Szerintem nagyon szép,de nyilván nem a mindennapokra (:  Azt viszont a képekből látom,hogy ehhez a szoknyához előnytelen (:  De az ujja nagyon szép csipkéből van ,és rajta azok a díszek is ötletesek. ♥

4 megjegyzés:

  1. Csodálatos vagy a képeken Zsó! A körmöd überpoén, a nadrág meg bár szokatlan egyáltalán nem áll rosszul, pláne ezzel a feszülős felsővel! (tipikus férfigondolatok) A csipkés felsős kép pedig minden -szerinted- hibával együtt hibátlan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii,aranyos vagy (: Örülök ha tetszenek. A felsőt én is imádom-és nem is azzal van a baj,hanem velem,de jó lesz (:

      Törlés
  2. Mostmár elmondhatom magamról, hogy láttam szőrös körmöket :)) Eddig nem is hallottam ilyenről, de tetszik. Télen biztos jól jön :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez az hogy eddig én se,de most kipróbálhattam- mókás dolog (: De sajnos sok vízhasználat után megkopik,de legalább a fekete körömlakk az megmarad,szóval ez ilyen kettő az egyben (:

      Törlés