Oldalak

2014. június 9., hétfő

Goth kihívás 2- Goth emberek, akikkel a való életben is találkoztam//találkozni szeretnék

Nem volt olyan sok trú goth emberke az életembe- max olyanok akik "kinőtték" rövid időm belül. Talán azokat tudnám ide felsorolni,akiket annak idején 15 évesen ismertem meg myvipen a sok sok goth csoportból. Velük ismerősök lettünk ott myvipen,meg később facebookon, aztán sokukkal volt szerencsém élőben is találkozni. Persze mire a találkozóra került a sor,addigra már levetkőztem azokat a rossz tulajdonságaimat,hogy csak olyanokkal barátkozzak akik gothok (mint minden fiatalnak,nekem is voltak ilyen béna tulajdonságaim).
Aztán sokukat kiismertem,és emberileg nem voltak szimpatikusak,habár jól mutatott rajtuk a stílus- de természetesen mint ahogy megéreztem, szépen levetkőzték  ezt az életformát,és utána köpködték. De azért akadt egy két ember,aki a mai napig is imádja a gothot,és  nem tagadja le. Az ilyen emberekért megérte (:
Egyébként sokukkal szívesen találkoznék még ,akik ott vannak az ismerőseim közt a régi idők ismeretsége miatt, de élőben még nem láttam őket. De én nem sűrűn járok Pestre meg más városokba találkozók miatt. Alapból ott már mindenki ismeri egymást, én meg utálok olyan társaságba belecsöppenni ahol egyedüli kívülálló vagyok :S  De még lehet hogy lesz rá mód a későbbiekben.
Viszont Adora drágával szívesen találkoznék :D A képei,és a posztjai alapján egy irtó jó fej és laza nő lehet :D Alapból imádom az olyanokat,akik idősebb koruk ellenére is lazán nyomatják ezt az életformát. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése