Oldalak

2014. március 27., csütörtök

Új családtag ♥

Nagyon örültem,hogy új taggal bővült az életem *-* No senki ne gondoljon nagyon nagy dolgokra; egyszerűen lett egy hörcsi babám.
Bent vagyok facebookon egy hörcsög kedvelő csoportban,és ott sokszor látom,hogy a gazdik teszik ki az anyukától elkülöníthető hörcsögöket örökbefogadásra. Aztán egyik alkalommal megakadt a szemem egy csodás példányon- mondhatni szerelem volt első látásra. Egyből írtam a nőnek,mert ami még pozitívum volt,hogy pécsiek voltak a férjével.
Egy kicsit beszélgettünk,aztán másnapra beszéltük le a találkozót,hogy kihozza mindkettő babát. Volt egy fiú meg lány és mindegyik egy hónapos volt aznap. Kis dzsungáriai törpehörcsög,narancs fajta piros szemmel *-*
Eredetileg a fiút akartam,de úgy voltam vele hogy mindegy. Ezért elhozta mindkettőt a nő és az egyik amelyiket kiszúrtam,azt ki is vette,mondván az a fiú. Mondjuk én mindegyiket megtartottam volna,mert irtó édesek voltak ahogy ott fötörtek.♥
Aztán még egy háromnegyed órát beszélgettünk,majd elköszöntünk és hazahoztam. A nő örült hogy hozzám került mert ismeri a hörcsögös múltamat,szóval öröm volt neki,és ezáltal nekem is jó volt hogy bízott bennem. Itthon betettem ideiglenesen a kisebb ketrecbe,hogy megnyugodjon,mert ugyan kézhez szokottat kaptam,de hát mégis új illatok,hangok,ingerek.  Úgyhogy kellett pár nap hogy lenyugodjon. Csipogni mondjuk nem csipogott ha meg akartam fogni és nem is harapott. Ha már a kezembe volt akkor nyugis volt,de megfogni akkor még nehéz volt.  De hát érthető,nem én neveltem.
Aztán miután mindent elrendeztem,akkor jött az üzenet a nőtől,hogy véletlenül rosszat adott és ez amit elhoztam nem fiú :D Mondtam hogy probléma nincsen,mert őt is ugyanúgy fogom szeretni,meg semmilyen célja nincsen (mármint pároztatás ) a dolognak,szóval maradhat. Szegény nő ezerszer bocsánatot kért,de hát én meg úgy gondoltam ,hogy így kellett lennie a dolognak,hogy a lányka kerüljön hozzám (:
Szerencsére azóta már nyektettem,és jobban viselte,meg könnyebb volt megfognom,meg többet volt kint a házából. Kicseréltem a két ketrecet,mert az öreg hörcsim nem használja ki  a nagy ketrec területet,gondoltam ez a kicsi fiatalka lehet jobban értékeli.
Még kicsit félénk a szentem♥
Azt már megtudtam,hogy ez a hörcsi is szeret enni :D majd még be kell szereznem dolgokat- akarok lisztkukacot nekik,meg  a modern ketrecből hiányzik egy cső- addig nem tudom összerakni a cső labirintust =(
Amúgy a kis túlélő bébim is megvan- bár szegényem minden csak nem bébi már. Igaz a testalkata nem lett valami hatalmas (a kis egy hónaposomnak nagyobb a teste) ,emiatt is marad örökre bébi nekem.
 De nagyon jól meg van és most májusban lesz két éves. Kicsit félek is ettől,remélem nem lesz semmi gond (mert ugye a kis törpe hörcsik 2-3 évig élnek csak). Remélem ő velem lesz még több éven át.
Ő a kis túlélőm- akit érdekel a története,az szól és linkelem (:

10 megjegyzés:

  1. Nagyon édes mindkettő, de nekem a vérnyúl jutott róla eszembe...xD
    (Volt albínónyulam anno, azt is mindig vérnyúlnak neveztem...pedig nem gonosz volt az se, kis barátságos...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé olyan ám :D De ezek ilyenek- én se tudtam,pedig sok mindent tudok a törpehörcsikről, de ez kimaradt. Mondták hogy a narancs fajtának rendszerint vörös lesz a szeme *-* Ilyenem még úgyse volt ^^

      Törlés
  2. Nagyon cukker :) Nekem most születtek nyuszikáim, alig várom, hogy nyomorgathassam őket. :)

    VálaszTörlés
  3. Démoni ez a piros szemű jószág. :) Videót em szoktál róluk készíteni, csak képet?

    Zsófi - Én szótárat akarok alkotni szóval pár kérdés:
    fötörtek - ?
    nyektettem - ?

    Tippjeim vannak, de nem vagyok bennük biztos :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne már :D Nem igaz hogy hozzám külön szótár kell :D A fötrés azt jelenti hogy túrta a forgácsot :D A nyektetni meg hogy buzerálni :D Nem értem én ezt :D

      Törlés
    2. Tájegységenként mások a kifejezések. Tuti ha erre járnál hallanál az alap beszélgetésben is olyan kifejezéseket amikre csak a szövegkörnyezet adhatna sejtést. :) Én is így voltam ezzel a kettővel. A nyektetést sejtettem mint csesztetést, de a fötörésre én inkább a szaladgálást, futkorászást tippeltem volna. :)

      Törlés
  4. Te jó ég, a bébid már két éves lenne??? Repül az idő, de tényleg.
    Az új családtag pedig tünemény, nagyon kis cuki. Mi lesz a neve? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja,én is megdöbbentem mikor számolgatni kezdtem :O Abban a hitben voltam végig,hogy még csak egy év körüli,közben meg most lesz kettő o.O
      Nem tudom még mi legyen a neve,mert én mindig csak babának,meg bébinek hívom őket (:

      Törlés