Oldalak

2014. március 21., péntek

Gibbon estek♥

És akkor jöjjön a pesti élményem *-*
Az előző bejegyzésben említettem,hogy délben eljöttem a szociális otthonból,hazamentem és összekészültem. Úgy volt megbeszélve,hogy a 16:30as busszal megyek fel,mert az 19:30ra fel is ér. Addigra Szilviék is végeznek,és akkor jó lesz.  Nem nagyon akartam felpakolni magam,mert már utáltam ennyi cuccal mászkálni. Összedobáltam a sminkcuccaimat (a legfontosabb :D) ,meg minden más fürdőszobai dolgot,pár ruhát ,plusz a hülye kabátomat-mert hétvégére hideget mondtak- és megindultam.  Nagyon hamar kiértem,ezért a váróban dekkoltam.
Felidéztem onnan szép emlékeket :D Egy hónappal ezelőtt megismertem valakit. Nem nagyon írtam erről ,mert  nem akartam elkiabálni semmit,meg nem tartottam annyira lényegesnek. Legalábbis eleinte nem akartam semmit. De az első találkozónk olyan jól sikerült -annyira megfogott valami a srácban-, hogy lett több is. Aztán volt egy alkalom,hogy kocsmázás után (most már lehet a kocsmákba járni,mert nem dohányoznak az emberek,szóval én is megférek ott :P ) , elmentünk ide a buszpályára- mert a srác nem pécsi- és jól eldumáltuk az időt,majd bealudtunk ülve. Na ez nagyon tré dolog,de végülis hajnali 4kor mindenki ezt csinálta: fiatal fiúk,lányok, idősebbek...mindenki.  A gond az volt,hogy a srác így lekéste a buszt xD Odamentünk a megállójába,hogy na akkor mikor jön már. És nem értettük mért nem áll már be... Mire leesett,hogy már rég elment,csak átaludtunk pár órát :D Na nem volt semmi. :D  Majd egyszer külön kitérek ezekre is,de még nem merek.
No de nagyon eltértem a témától,elnézést :$  Szóval ilyen jó sztorikon merengtem mikor is láttam ,hogy nagyon sokan állnak a megállóba és nem a Pécsváradi busszal mennek. Gyorsan beálltam az elejére -mert nekem az a parám,hogy nem lesz hely,és én nem szívesen állok Pécstől Pestig. Aztán meg jött a busz,ami szépen 10 perc késéssel indult. És minden megállóból pár perces késéssel indult.
Na már most  emiatt egy órát késtünk. Direkt nem a 17:30al mentem,mert az volt kiírva 20 óra körülre... Erre csak sikerült 20:30ra beérni -.-" Hát kiakadtam. 
De végülis az erőműnél leszálltam és Viktorék felszedtek,aztán megkezdődött a gibbonkodás :D (egyébként az utazásaim során mindig történik valami :D)
 Nagyon örültünk egymásnak,mert már 3 hónapja nem taliztunk :'( Ami azért megviselt mindannyiunkat,még ha nem is mondjuk ki. Már a kocsiban fárasztottuk egymást a hülyeségekkel- szóval az IQ szint megzuhant rohamosan,de jó volt ez után a hét után.
Pénteken már igazából senkinek semmihez nem volt ereje,így csak filmeztünk,meg voltunk,aztán pihenés. Nekem jól esett aludni mert sajnos a héten 4:50kor keltem minden nap és sajna későn feküdtem le. Aztán aznap már hajnaltól talpon voltam,lenyomtam egy hülye fél műszakot és fúúú.
Másnap már volt erezd el a hajam. Jöttek a horrorok amiktől Szilvi már agyfrászt kap- de azért csak megnézte velünk :D Persze mi Viktorral minden filmben azt néztük,hogy nem e pazarolják a piát :P  Végül mi is neki kezdtünk az ivásnak,de csak módjával ;) Igazából szerintem jóra sikeredett a hétvége,remek volt a hangulat. De ami a legviccesebb volt az a Szilvi által vásárolt undorító cukorka :D Na én attól ki vagyok még most is. Ki az az elmebeteg állat aki ilyenekkel szórakozik? :D Meg ezt vajon hogy tesztelik? Jó kérdések :D Fogalmam sem volt róla,hogy léteznek ilyen "cukorkák" és eleinte tökre lelkes voltam,míg nem mutattak egy videót amin két csaj szórakozott- na ez kicsit lelombozott :D

Kb. mint a Mátrixban: Melyiket választod? :D Hát én ezek után egyiket se.  Valami Bean Boozled nevű ökörség volt ez,ami nálunk Pécsen nem kapható, de lehet jobb is :D  Mint kiderült Szilviék próbálták már.... Én meg megint kamilláztam csak,hogy mi a fene ez,de persze benne voltam (ez olyan mint mikor vidámparkban voltunk és felültünk a repülő cirkuszra :D)
Nos ez a doboz fogyatékos volt,mivel az összes létező darab szinte gusztustalan ízű volt. Egy kettő fincsi volt,de Viktorral sikerült mindkettőnknek mindig a rosszat kifogni. Jellemző.  Én egyszer kifogtam egy kókuszosat na-de azt megfeleztük azt hiszem.  Nem tudom,hogy ez kicseszés akart e lenni,de kiakasztó :D
Azért az elgondolkodtató,hogy honnan tudják milyen íze van a 100 lábúnak :D Mert a fikát,meg a penészes sajtot megértem... sőt még a záptojást is- mert itt imitálhatják a szagát. De egy bogárnak?! Nincs szaga... Honnan tudják milyen az íze? :D Ezt se józanul,se részegen nem tudtam felfogni. Persze azért viccnek jó volt ez az egész,de Viktor már a hányás szélén volt,de kitaláltam,hogy fogja be az orrát,mert akkor nem érez majd semmit. De nagy szenvedés volt. :P
A hét végére elfogyott az egész doboz,de a végére már csak beleharaptunk és köptük is ki,mert nem lehetett bírni,meg hát rossz lett volna ha hányás szagú szájjal ülök fel a buszra :DD
Szombaton még ezen kívül röhögtünk jó sokat,ittunk is és moziztunk. Szilvi tervezett sétát,ami délelőtt még úgy tűnt kivitelezhető lesz,de hirtelen megváltozott az időjárás és bejött amiről szó volt: elromlott az idő. Szél,eső... minden volt. Szóval maradt a film nézés,röhögés,ivás.
Jaj meg Szilvi megint kisminkelt- most kéket kértem :D Hét közben nem sminkelek én erősen és ilyenkor élek a lehetőségekkel (:
Aztán utána kicsit Viktorral hülyültünk míg Szilvi blogot írt. Mondjuk Viktor most nem sminkelt ki,de fotózkodtunk; és rájöttünk,hogy vannak különböző opciók a telefonon, pl. színcserék/szűrőhasználat :D

Ez annyira új volt -mint a gyerekeknek egy új játék xD- hogy el is hülyültük ezzel az időt. De ez jól is jött,mert legalább Szilvit békén hagytuk had dolgozzon x)
Aztán persze mikor a végére ért,ő is beszállt a buliba,aztán 6 millió ilyen képet csináltunk. Mindegyiken olyan szépek vagyunk,és persze csak mi lehetünk ilyen idióták,hogy ezen élvezkedünk :D
Szóval azért viccesen telt a hétvége,kicsit lazultunk,meg mindenki kieresztette a gőzt. Röpködtek az elszólások,meg a hülye poénok -amin besírtunk.  Mondjuk estére már kijött belőlünk a pia,amiért szomorú voltam,de szerintem a májunk örült neki :P  Meglepően sokáig fent voltunk szombaton,plusz láthattam a Thor kettőt. Lokiiii♥

Vasárnap meg délután utaztam haza,hogy azért haza is érjek. Na hát ez az utazásom se volt semmi.... Oda mentünk Szilviékkel korán a buszmegállóba,hogy akkor beállok szokás szerint előre,hogy legyen hely. Jön a sofőr ,hogy akinek előreváltott jegye van,az menjen előre. Oké,láttam egy csaj előttem lobogtatta a jegyét,előre is engedtem..oké. De hát én nem láttam hogy a többi 6 milliónak a hátam mögött is ilyen jegye van xD Szóval felszálltam az első csaj után,mire beközli kis viccesen a sofőr,hogy muszáj előre vennie azokat akiknek jegye van. Kérdeztem,hogy mért,van még olyan?! Erre mutat a többi ezer emberre. Huuuu,én annyira égtem mint a Reistag xDDD Félreálltam,mert le nem akartam szállni,végül kis kedvesen közölte a sofőr,hogy üljek le oda mellé- a nekik fenntartott helyre :D  Szóval ez is atom jellemző volt,hogy bénázok. De szerencsém volt,mert lehet szimpi voltam a faszinak,mert nem kiabált velem,meg mindig mosolygott és minden megállóba nézett és mondott valamit :D Végülis ott maradtam azon az egyes ülésen,aztán néha két szót váltottunk,meg nézett a visszapillantóból - de hát vicces volt. Dunaújvárosban leüvöltötte az egyik csajnak a haját. Ott a pécsieket hivta előre,ez meg földvárra akart menni és ott ordított vele.
Ja,Szekszárdon meg jött egy nő,hogy amit neki küldtek csomagot hol van... Nem igen vágtuk miről van szó,de közölte velünk a nő,hogy lóspermát vár :D Istenem,én kiakadtam :D
Na szóval nem unatkoztam szokás szerint :D

Végül kimásolom Szilvitől az aranyköpéseinkt,mert siralmasak :D

Én: " - A rizstésztának teljesen más állaga, íze és textúrája van, mint a simának."
Viktor: " - És más a felbontása is?"

Vettem a Lush-ban egy isteni szappant, ami évek óta a kedvencem. Ez a Honey I washed the kids, de Viktor kicsit máshogy hallotta: Honey I washed the tits :D Férfiak... :P

Zsófi: " - Úgy lecsaptatok a vodkára, mint cigány a pénzre!"
(ez egy új Zsófi féle hasonlat :D)

Én: " - Kapsz egy fehéret a szádba, hogy lógjon ki!"
(ez egy fehér színű drazsécukorkára értendő :P)

Zsófi: " - Látjátok még az értelmet a szememben?"
Viktor+én: " - Eddig se láttuk!"

Sikerült egy kissé zombisra sikeredett képet csinálnunk magunkról, ahol úgy tűnik, mintha nyalogatnám Zsófi fejét :D
Zsófi: " - Próbálod kinyalni azt, ami nincs."

Fényképezés közben:
Amit mondtam: Ne vedd ki, kapcsold be!
Amit Zsófi hallott: Ne verd ki, kapd be!

Zsófi horrornézés közben:
" - Itt a nyanya. Meghallotta, hogy nem metal zene szól a házban. Akkor bmeg én is kísértenék!"

Ropival a szánkban:
Viktor: " - Olyan csáposak vagytok!"

Az egyik filmünkben felrobbantak a borosüvegek:
Viktor+Zsófi: " - Óóóóó, pazarlás!"

Negatív képek készítése után:
Zsófi: " - Én vagyok a legsötétebb!"
Viktor: " - Elismerted!"

Horror után:
Én: " - Mi van, ha egy szellem elkap a derekamnál fogva és össze-vissza dobál?"
Viktor: " - Sikítva elszaladok."
Én: " - Kösz..."

A képeket meg begyűjtöm egy új posztba,mert így már hosszú lesz ^^
És még egyszer köszi a vendéglátást,jó tartást,gibbonkodást :D ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése