Oldalak

2014. február 10., hétfő

Goth kihívás 2. -Miért viselsz goth ruhákat? és Miért nem viselsz folyamatosan goth holmikat?

Ismét összevonom a két kérdést,mert egyik sem annyira kifejtős,hogy külön bejegyzésbe tegyem,plusz el vagyok vele maradva.

Mondjuk őszintén megmondom,nekem ez a két kérdés nagyon bugyuta.  De akkor elmondom. Azért viselek goth ruhákat,mert szeretem ezt a stílust,szubkultúrát úgy mindenestül. Fiatalabb koromban (16 év körül) jött az érzés rám mikor megláttam egy ilyen témájú képet. Azonnal jött belül a felismerés,hogy ez az ami én vagyok. Marha hülyén hangzik,de tényleg szívből - lélekből jön nálam,és semmi nem tudott megváltoztatni. Tény,hogy az évek alatt finomult nekem is a kinézetem,meg az összhatás- bár mindig igyekeztem nem leégetni sem magam,sem a stílust- és valószínűleg fog is még.
Szeretek ilyen ruhákat viselni- nekem ez nem a stílussal járó "kényszer",mert nekem nem csak divat. Ezt azok értik igazán,akik szintén ezt érzik amit én,akik meg divatból viselnek hasonló öltözéket,azok sose értik meg.




Az meg nem igaz,hogy én ne viselnék mindig ilyen cuccokat. Egyedül itthon vagyok otthoni szerkóban,mindenhova máshova meg van az öltözékem. (: Munkába menet eléggé visszafogott vagyok- sima egyszerű fekete holmik: fekete hosszú ujjú felső,fekete leggings,fekete rövidebb szoknya,bakancs vagy csizma♥, fekete nagy nyakú pulcsi, és ámen (:  Semmi extra. Talán a bakancs az ami sok,de a fogyatékosok már megszokták és minden kollégám is.
Ha van valami esemény (rockmaraton,találkozó,fotózás, vagy bármi) akkor szívesebben viselek extrémebb darabokat is (:  Annyira nem szeretek feltűnő lenni (bár a feketeség miatt nyilván az vagyok) ,de néha jól esik,ha olyan barátokkal vagyok,akik mellett megengedhetem magamnak.
Itthon nem vagyok egyedül szép ruhába: a régi zenekaros pólóim,meg zenekaros nadrágjaimba feszítek- összefogott hajjal ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése