Oldalak

2014. február 14., péntek

Goth kihívás 2- Mi az az öt kulcsszó, ami leírja a személyes goth stílusodat?

Nőies- mégis "vad". Nem tudok rá jobbat mondani,mert bolondulok a szoknyákért nagyon nagyon,ami egy nőt nőiessé tud tenni, de mégis imádok mellé extrémebb bakancsokat húzni. Most már hordok magasabb sarkú csizmákat is -amit bevallom nagyon megkedveltem ,és olyan érzés volt abban is mászkálni mintha világ életemben hordtam volna- de alap kelléknek megmarad a bakancs mindig is.  Sokáig azért hordtam,mert nem akartam törékeny lánynak látszani,akit piszkálni lehet ( érdekes ,mi?!) , most meg már szimplán azért hordom,mert folyton esik az eső.



Sötét színek - Ezt szerintem sose fogom levetkőzni -bár nem is akarom- , a sötét színek állnak nekem a legjobban.  Egyedül a kiegészítőimben találhatóak más színek is (pl van fekete- fehér!! :D csuklópántom, vagy a most kapott csuklópánt,amin lila szalagok vannak.... illetve a sálam- az bordó) , de az alap öltözködésem mindig fekete marad. Mivel nem vagyok modell alkat így nem is állnának jól a világos színek ,és közröhej tárgya meg nem akarnék lenni- szerencsére nem jönnek be a világos ruhadarabok.  Én abszolút annak a híve vagyok,hogy nem állhat jól mindenkinek minden.

Csipke- az minden mennyiségben megtalálható nálam. No nem aggatok fel magamra mindig mindent,mert nem karácsony fa leszek ha nagy leszek ;) De a kiegészítőim zöme csipkéből van. Sok csuklópánt,nyakpánt,hajcsat ,stb.

Furcsa motívumú ékszerek- gondolok itt a denevér mániámra például. A sok denevéres fülbevaló,vagy a pókhálós,pókos füik. Ezeket is minden mennyiségben gyűjtöm és jellemzőek rám nagyon. Nagyon megtudok örülni,mikor egy közelebbi ismerősöm,haverom, vagy épp a barátaim random hoznak nekem valamit ami denevéres- és nem is amiatt lepődök meg ,hogy kapok valamit,hanem hogy egy denevéres figura láttán én ugrom be nekik. Maga a gesztus az ami meghat (:

Vonzalom, kíváncsiság, szeretet, tisztelet - Mindezekkel vagyok a szubkultúra iránt. Amint rágondolok, furcsa érzés lesz úrrá rajtam. De ez az amit sose fogok tudni itt megmagyarázni.


2 megjegyzés:

  1. Teljes mértékig igazad van, én is ezekkel a szavakkal illetnélek, nagyon passzolnak hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii! Ennek örülök akkor ha neked is így jön le (: Mert más egy kívülállónak ,mint saját magamnak (:

      Törlés