Oldalak

2014. január 20., hétfő

Megérkezett a csomagom! ♥

De mielőtt írnék a cuki csomagomról,még megmutatnám a pulcsimat,amiről tegnap írtam bejegyzést. Nekem nagyon nagyon tetszik,olyan szép fodros nyaka van♥
Nem tudom mennyi látszik belőle,és a kép minőségért elnézést - de ez hajnalban készült a munkahelyemen telefonnal (!!) és hát annak nem olyan jó a kamerája mint a fényképezőmnek.  Remélem azért a lényeget lehet látni.  (Igen,hajnali 6kor ilyen vidám vagyok,hogy fotózom magamat -gondolok az elmaradásaimra♥)

No,de a lényeg az nem is ez,hanem ,hogy megérkezett a megrendelt csomagom ^^ Múlt héten olvasgattam pár körmös blogot,meg láttam videókat is,és nagyon sok helyen felmerült az Aden  márka. A Fiatalos Blog oldala adta meg a végszót; gondoltam én is kipróbálom. Felmentem a honlapjukra - itt- ,és csodásan sok választék terült elém. Kicsit emlékeztetett az avon online katalógusára,így gondoltam ebből se lesz nehezebb rendelni. Szépen összeválogattam amik tetszettek (imádtam,hogy nem 800 forintokba kerül egy lakk ,mint az avonnál), de a baj az volt,hogy nem tudtam utánvéttel fizetni. Nekem úgy lett volna praktikus,mert az előreutalást utálom (félek), személyesen nem tudom átvenni...  Szóval majdnem lemondtam róla,végül Verától tanult kitartásommal gondolkodni kezdtem és megoldottam másképp.  Végül kivitelezhetővé vált a dolog,barátom elutalta a pénz és házhoz is szállították. (sajnos a szállításért kellett fizetni, de volt annyi eszem,hogy csoportos rendelést csináltam) 
Sajnos múlthéten nem érkezett már meg,de most a hetet ezzel a csodával nyitottam ^^  A doboz amiben hozták,hát kibonthatatlan volt szinte. Olyan gondosan és erősen be volt csomagolva,hogy 10 percig szenvedtem vele (: De ez számomra biztató,mert elég sok olyan esetet hallani,hogy megtépázták útközben a csomagokat,vagy eltűnt belőle ez+ az.
A doboz belsejébe két kisebb csomag volt- a lakkokat ilyen védőburokba csomagolták (abba a pattogtatós fóliába :D ) és még az is jól le volt ragasztva. Tökéletes!♥
Amiket én rendeltem az egy Extreme Silver, Midnight Star, és a Bad Romance♥ 

Ő a Midnight Star



Ő az Extreme Silver- imádom az ezüst színt



Ő pedig a Bad Romance

A másik 3 lakkot meg húgom rendelte,és azok is nagyon szépek. Egy Skarlet Secret, Vampire, és egy True Love lakkot. Ő már ráfestette a körmére-de nem engedte,hogy lefotózzam :D  Én viszont még nem próbáltam ki.

A fekete a Vampire♥




A True Love

Skarlet Secret
Nagyon szép színek szerintem,majd hamarosan kipróbálom én is őket (:

16 megjegyzés:

  1. Juj, köszönöm széépen a megemlítést *.* :D Igazán jól esett! :)

    Gyönyörűségesek a lakkok, az ezüst a favoritom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan nincs mit ^^ Tőled jött az ihlet :D Az ezüstbe én is beleszerettem- reméltem,hogy nem csak a katalógusban van ilyen csodás színe *-*

      Törlés
  2. A lakkok gyönyörűek!!! :D
    És jó a felsőd. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem tök jó ez a kép rólad :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a kép konkrétan bármely katalógusba bekerülhetne, a megjelenésed pedig csak az ízlésficamos ember mondaná nem szépnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért a katalógusoktól messze vagyok,de ez kedves tőled-köszönöm (: *-*

      Törlés
  5. jajj lakkcsodák. <3
    az ezüst az tömény csillámcsoda, az egyik kedvenc lakkom, lassan elfogy, nekem is újra kénemár vennem. :)

    itt eltudod olvasni a bejegyzésem. ;)
    http://mannakormok.blogspot.hu/2013/03/lakkteszt-aden_21.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodák igen *-* Az ezüst valami fantasztikus! Most kentem fel nemrég és olyan gyönyörű,hogy nem igaz. Rendesen van benne csillám ,nem spórolták ki az biztos. (:
      A bejegyzésedet meg láttam, köszi az ajánlást ^^ ♥

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a kép rólad, nagyon tetszik :)))) , nem mondtam volna meg hogy hajnali 6kor készült ... :D Ezek a lakkok meg gyönyörűek *,*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,te is aranyos vagy ^^ Pedig de; ez hajnalba volt,mikor beérkeztem a munkahelyemre. Az öltözőben gondoltam gyors megörökítem a pulcsim nyakát (: Nem hittem volna,hogy ez a kép másnak is tetszeni fog (:
      Köszi,a lakkokat meg imádom♥

      Törlés
  7. Kéretik szépen mindet bemutatni :) Nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint feltöltött az aksija fényképezőgépnek ,azonnal mutatom :D

      Törlés
  8. Igazán angyali vagy azon a fotón :3

    És örök hála meg ezernyi köszönet ezért a linkért, jó ideje nem találtam sehol zöld körömlakkot, na most majd lesz honnan feltölteni a készletet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh,hát köszönöm szépen,ez kedves ^^

      Nagyon szívesen! Jó kis oldal,és jóféle lakkokat árulnak. Illetve nem csak lakkokat,hanem minden mást is amire egy nőnek szüksége van ;)

      Törlés