Oldalak

2014. január 19., vasárnap

Goth kihívás 2.- Milyen a te saját goth stílusod?

Nem mondom,hogy én vagyok a legegyedibb,mert a goth stílusnak vannak alap ismertetőjegyei amit mások is viselnek, így elég nehéz nagyon egyedinek lenni. Viszont nekem az a célom inkább,hogy önmagam legyek (: Azt hordom ami tetszik. Az én saját goth stílusom a fekete színen alapszik. A ruhatáram 99%a fekete és az az 1% a más színű fehérneműk,vagy kiegészítők. Én nagy kedvelője vagyok a viktoriánus goth ágnak- szeretem nagyon hosszú szép fodros szoknyákat, ingeket,fűzőket. De hétköznap ezek nem hordhatók,így maradok az egyszerűségnél. Egyszerű fekete felső,fekete leggings,és rövid szoknya bakanccsal. Ez nekem kényelmes munkába menet,főleg mert ott át kell öltöznöm,így nem lenne praktikus minden gúnyát magamra ölteni- azok megmaradnak a hétvégékre,vagy találkozókra; egyszóval munkamentes napokra (:
Sminkelés terén is visszafogottabb vagyok. Régen nagyon vadul sminkeltem,minden csupa fekete volt- és akkor az trú volt. Azóta szerencsére letisztultabb lettem e téren. Imádom az ezüst,fehér,fekete színeket- így ezeket szoktam használni. Hét közben nem festem annyira feltűnőre magam,mert felesleges - nem ismernének fel a gyerekek :D
Ékszereket is szoktam hordani; imádom a szép csipkés karpántokat kámeával díszítve,vagy masnival. Fülbevalónak mindig valamelyik denevéremet választom,vagy a kámeás hölgyet.

Egyszóval sokféle dolog jellemez. A lényege az az én stílusomnak,hogy ami tetszik,azt kipróbálom s ha jól áll akkor hordom. Próbálom nem agyon csicsázni magam,mert az inkább nagyobb szabású fesztiválokra illik,nem sima hétköznapokra. De szerintem ez sikerül is,mert semmi extra nincs rajtam- szimplán,hogy színtelen vagyok :D
Fekete,bordó,esetleg lila, ezüst színek jöhetnek. (: Csipke,fodor kámeás díszítés szintén jöhet (:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése