Oldalak

2014. január 6., hétfő

29 napos kihívás- 8. nap: Négy dolog, amit el szeretnél mondani különböző embereknek.

Érdekes egy feladat,de tetszik.  Ez amolyan vallomás.

Szilvimnek:  Sokszor elmondtam már neked ezt,hogy tudom hogy kibirhatatlan,meg hisztis és bunkó vagyok néha,de ettől függetlenül már ezer éve te vagy az egyik legfontosabb ember az életemben. 7 éve már hogy egymás mellett állunk,és egymást támogatjuk,és ha megnézed, kevesebb depid volt neked is az elmúlt időben; illetve nekem is sokkal jobb mostanság. Szeretek veled lenni,szeretek eszmét cserélni- szigorúan csak úgy ha nincs hencegés. (azt valamiért nem birom elviselni) Tudom sokszor megbántalak,de hidd el nem szándékos,de nekem is vannak nehéz időszakjaim. De te vagy az én nővérem és ezen senki és semmi nem változtathat (:


Viktornak: Sose hittem volna,hogy lesz egy olyan férfi az életemben,akivel ilyen jól és harmonikusan elleszek majd. Számomra nagy öröm,hogy találtam még egy ilyen őrült ,debil emberkét mint én magam. A sok hasonlóság meg csak dob az egészen. Ugyanarra gondolunk,ugyanazt mondjuk ki egyszerre,ugyanazokat szeretjük,stb.  Boldog vagyok,hogy ilyen ember is van mellettem (:



Csanádnak: Tudom Csancsi,hogy keveset találkozunk a középsuli óta,de így is tiszteletre méltó szerintem ,hogy még a mai napig tartjuk intenzíven a kapcsolatot. Sajnos nem mindig,mindennap tudunk beszélgetni face-en sem,de hát sajnos ezzel jár ha az ember tanul,vagy dolgozik.  ettől függetlenül örülök,hogy mi még mindig barátoknak mondhatjuk magunkat.


Verának: Emlékszem mikor annak idején először találkoztunk. Bevallom sose hittem volna,hogy mi jóba leszünk valaha is,és mégis.  Nagyon szeretem a mentalitásodat,meg hogy sose adod fel. Én ebből elég sok erőt merítek,és ezáltal képes vagyok másoknak segíteni ha szükséges (:



Nos most ennyi. Nem nagyon akarok túl sokat írni,de lenne még kinek irnom (:

3 megjegyzés: