Oldalak

2014. január 5., vasárnap

29 napos kihívás- 6. nap: Mi az, ami szomorúvá tesz?

Van egy jó pár dolog amitől rossz kedvem lesz. Bár nálam jellemző az is,hogy egyik pillanatról a másikra megváltozik a hangulatom a semmitől.
De pl. ha nem sikerül valami amiért küzdöttem,harcoltam,tettem valamit. Az nagyon el tud szomorítani,de szerintem ezzel sokan egyet értünk. Ebből következik,hogy csalódok,ami szintén elszomorító érzés.
Szomorú leszek még a halál esetek hírétől is. Persze tudom,hogy ezzel mindenki így van,de engem az is elszomorít ha egy számomra ismeretlen illetőről mesélnek,hogy meghalt. annyira áttudom élni a hozzátartozók fájdalmát. Mikor volt keresztapám temetése,azt hittem kifutok a világból. Nem ismertük jól egymást,de a körülöttem lévő gyászoló emberek tele voltak negatív elkeseredettséggel,amitől nekem is sírnom kellett. Nem tudom hogy bírtam ki végül bőgés nélkül.
Ha beszólnak,leszólnak,lenéznek akkor is szomorú tudok lenni; illetve ha a jó barátaim le se szarják a fejemet csak akkor ha kell éppen nekik valami. Ez nagyon szarul tud esni és szomorú leszek.
Alapjáraton próbálok mindig pozitív és vidám lenni,mert az alap természetem az vidám. Csak hát az ember elfárad mert dolgozik/sulizik (vagy tán mindkettő egyszerre :D) és nem mindig van olyan állapotban hogy jó a kedve. Ilyenkor jól esik azok társasága akik számomra a világot jelentik. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése