Oldalak

2014. január 5., vasárnap

29 napos kihívás- 5. nap: Öt hely, amit meg akarsz látogatni.

Nagyon izgalmas rész,mert van pár hely ahova nagyon szívesen elmennék, de a legtöbb helyre valami megmagyarázhatatlan vonz gyerek korom óta. Azt hittem egyszer rájövök,hogy mégis mi a vonzás tárgya,de nem. Főleg ,hogy a legtöbb helyen nem jártam még így nincs az,hogy azért akarok menni mert újra meglátogatnám.  Egyszerűen csak mennék. Nagyon vágyom kicsit kiszakadni innen. Nekem már az is felüdülés mikor Pestre megyek a barátaimhoz. Más tájak,más helyek,más minden.

1, Anglia. Ez például az egyik hely a megmagyarázhatatlan vágyaim közül. Az a vicc,hogy sokan mondják,hogy nem egy nagy szám a hely,meg hogy mindig esik az eső,de valahogy mégis. Mikor pl. angol órán beszélni kellett egy kedvenc helyről,akkor valamiért mindig ezt mondtam. Pedig nem vagyok se angol :D ,  nem is voltam még ott. De egyszer majd valaki vigyen el *-*

2, Skócia. Ki nem maradhatna :D Igazából ha már itt vagyunk,akkor mondhatnám úgy is,hogy Nagy Britannia( és hozzá Írország ). Mert odautaznék és szívesen töltenék ott pár évet,hogy "körülnézzek" :D 100 millió képpel jönnék vissza az tuti biztos :D  De nagyon szeretnék ide is eljutni egyszer. Vicces,mert Szilvi barátnőm leskótozott minket Viktorra :D Szerinte mi skótok voltunk előző életünkben xD






3, Egyiptom. Nem tudom milyen az élet a mostani Egyiptomba,de én nagyon szeretem az ókori Egyiptommal foglalkozó témákat,könyveket és egyszer szívesen elmennék körülnézni -de semmiféleképp nem egyedül. Bár sehova nem mernék egyedül menni :D

4,  Róma.  A filmekben mindig nagyon szép helyeket mutatnak, és egyszer szívesen körbejárnám én is.


5, Alaszka. Szeretem a havat,és ha már nálunk nincs akkor mennék olyan helyre ahol van (:  Bár őszinte leszek: az egész világot bejárnám. Kellene pár év szabadság (jól hangzik ugye?! :D ) és fognám magamat,meg pár embert ,plusz egy fényképezőt és bejárnék egy csomó helyet. (: Van az otthonülő énem,és van az,amelyik ha tehetné menne,mert hajtja a kíváncsiság (: Érdekes- itt mutatkozik az ellentétességem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése