Oldalak

2013. december 2., hétfő

Betegség betegség hátán

Az ember ilyenkor kezdi el értékelni igazán az egészséget! Ilyenkor mikor lebetegszem,és gyenge szar vagyok,mindig az jut eszembe,hogy bárcsak megint semmi bajom ne lenne,bár megint mozoghatnék,bár megint edzhetnék.... Annyira hiányzik az az érzés mikor minden rendben van =(  Mert most semmi nincsen. Egyszerűen ez a makacs genny fertőzés ami megtámadta szokás szerűen az arcüregemet, rátért a fülemre. Nagyon megijedtem mert ilyenre még nem volt példa. Mindig is iszonyúan vigyáztam a fülemre,mert kiskoromban szúrták ,és mondjuk úgy,hogy  inkontinenciális élmény volt (bepisiltam a nő ölébe aki tartott...) Szóval ez nagy tanulópénz volt kiskoromban,azóta rettenetesen vigyázok a fülemre.
Ellehet képzelni mennyire bepánikoltam mikor az arcüregemből éreztem hogy felhúzódik a belső fülemre,ezzel megsüketítve X_X  Miután nem múlt el 2 napon belül,elmentem orvoshoz, aki irt fel antibiotikumot -3 napos kezelés volt-, orrcseppet- amit azóta is használok- , köptetőt- aminek sok értelme nem volt.  Plusz fújtam a bioparoxot ezerrel- az orvos mondta hogy fújhatom fülbe. Oké :D Undorító érzés,ahogy a kőrózsázás is (azt is csináltuk, azt hittem lekaparom a falat.). Egyszerűen nem tudom elviselni ha valami folyadék,vagy idegen anyag kerül a fülembe.... Az orvosnál persze gyakorlatos nézett meg,és persze a fülembe is turizott,és nem nagyon tetszett. Közöltem velük,hogy bármit,csak fülészetre ne.
Az volt nagyon ijesztő,mikor nem csak genny jött az orromból,de vér darabok is.  Na akkor már ki voltam.  Végül a gyógyszerek felpofoztak,már csak a fülem szarozik.  Az is kidurran hébe-hóba,de hát visszadugul. nagyon idegesít,hogy bal fülre süket vagyok (bár néha csak fél süket)
Nem érzem emiatt jól magamat,félek a felülfertőződéstől,mert a gennyforrás még mindig ott van ahol dolgozom.... szóval zsepit tömök a fülembe,mert ezzel is elnyomom a zajokat,meg nem idegesít úgy,hogy nem hallok.   Egy dolognak örülök: hogy nem fájt a fülem. Szóval nem tudom mi a dugulás tárgya,de nem fájt szerencsére. Sokan paráztattak fülfelszúrással,és akkor mindenkinek lekiabáltam a fejét,hogy mi a fenének szúrnák fel,ha nem gyulladt,meg nem fáj,csak bedugult. Hülyék az emberek. Nem hittem el,hogy nincs valami orr- fül csepp amitől jobb lesz.
Hétvégén orrcseppeztem,meg pihentem Alexnél és most már egy fokkal jobb. Remélem végleg eltűnik (:


2 megjegyzés:

  1. Gyertyázást próbáltad már? Ha a közelben laknék akkor átvinném a szín- és fényterápiás lámpám is. Ártani nem árthatna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a testgyertyát próbáltam,és most kaptam fülgyertyát,de azt még nem használtam =/

      Törlés