Oldalak

2013. december 29., vasárnap

29 napos kihívás- 3. nap: Írd le a napodat.

Mivel ma nem történt semmi nagy dolog,végre itthon lehettem,így inkább egy mozgalmasabb napomat írom le. Például mikor Pestre utazom Szilvihez és Viktorhoz!

Nyáron volt olyan,hogy megbeszéltünk egy hosszabb hétvégét,ugyanis nem volt sulim,meg nem volt úgy semmi extra a munkán kívül. Hajnalban felkeltem,hogy a legkorábbi buszt elérjem. Felkeltem,összeszedtem magam,felöltöztem,és a sok pakkommal megindultam. Hajnalba még a halál se járt,így szinte egyedül voltam az utcákon. Felszállás egy helyi járatra,azzal be a városba, onnan ki az állomásra,fel a távolsági buszra, végig ülni 4 órát, utána egymás nyakába borulni és kezdődhet az elmebaj :D
Szilvivel egymás nyakába borulunk,hazaautózunk hozzájuk; van hogy pár óra múlva elnézünk moziba,és este meg iszogatunk,meg örültködünk. (: Ez szokott menni pár napig,majd haza.
Az átlagos napjaim meg uncsik: felkelek,elkészülök,munkába megyek,felhúzom magam,és hazajövök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése