Oldalak

2013. szeptember 1., vasárnap

Hétvégi tali képek- II. rész

Nem akartam mindent egy bejegyzésbe zsúfolni,illetve bevallom,hogy féltem attól,hogy befagy a rendszer és ha frissítek törlődik az összes eddigi felszenvedett képem. Nem értem még mindig mi a baja ennek a hülye oldalnak,de egyesével tudom csak a képeket feltenni. No de legalább megy.

Most nézzük a vasárnapi,horror napos képeket. Ez már nem sok,mert mindenki inkább a filmekre koncentrál. :P

Délelőtti főzőcskézés (:





A hadseregnek elegendő húsmennyiség :D




A végeredmény nagyon guszta; házi gyros á la vaddisznó módra ^^ És nagyon fincsi volt,görög salival.




Estefelé egyre több dolog előkerült az asztalra :P Csendélet :D




Én már fintorogtam és vágtam a pofákat,mert nem vágtam a filmet,Viktor meg az üres poharát lengette nekem,mert nem töltöttem neki piát xD




Ez egy nagyon fontos kép xD




Szilvi iszik....




.... Szilvi vedel :DD Ez egy jó kép sorozat :D




Itt épp azon tanakodtunk,hogy a szőke csaj-a főszereplő- egy és ugyan az e,mint az első részben lévő kislány,aki ott ragad az anyjával Silent Hillben. Aztán hosszas tanakodások után rájöttünk hogy igen,de én még mindig nem tudom,hogy ő hogy jutott vissza az apjához (aki egyébként most tűnt fel,hogy a Boromir :DD), és az anyja mi a tökömért maradt ott. Szóval lehetetlen egy film :D




Ez meg az a rész volt,hogy mindenki lábtartónak nézett :D Nem csak csapos,meg keverő vagyok,de lábtartó is :D
Nos körülbelül ennyi kép készült a vasárnapunkról; itt mondom inkább a filmekkel voltunk elfoglalva- meg vége felé a piálással. Szilvi is jól érezte magát és így vállalta be a Silent Hillt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése