Oldalak

2013. szeptember 29., vasárnap

2. Mutass egy fotót magadról, amin fűzőt viselsz! - 30 Napos fűző - kihívás

Ezt a pontot sajnos passzolnom kell egyenlőre,ugyanis nem rég kezdtem csak el megengedni a barátaimnak,hogy egész alakos képeket lőjenek rólam.  Volt régen olyan időszakom,mikor igenis volt rajtam (divat) fűző,de hát nem volt senki aki fotózott volna, én meg nem szórakoztam ilyesmivel,pláne mert akkoriban nem volt még ez a nagy pozolósdi divat. (:
De 16-17 évesen örököltem meg egy akkori barátnőm fűzőjét,aki gothból más stílusra váltott; s ez jól jött nekem. A főzű pont tökéletes volt rám,és még a mai napig tökéletesen jó,csak rövid :D





Na ez egy nagyon nagyon nagyon nagyon régi kép :D Nem igen akartam volna megosztani,de talán egy kicsit látszik rajta a fűző teteje. Egyébként nagyon szép darab, bársony anyagból készült, főzős az eleje,kapcsos hátul.  Sajnos itt nagyon hülyén nézek ki-de hát 16 évesen  mit vár az ember :D
Ha esetleg a közel jövőben készül olyan kép,ahol lekapnak a mostani fűzőmben,akkor úgyis mutatok (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése