Oldalak

2013. augusztus 11., vasárnap

Kis kimozdulás

Hogy kimozduljak néha itthonról a szabadságom idején, ezért belementem,hogy találkozok egy barátommal (: Csanád nem sűrűn van itthon,mert Veszprémben tanul,így középiskola óta alig találkoztunk. Most nyáron itt tölti a nyári gyakorlatát,s mivel nekem meg szabim van,így egyeztettünk egy talit. (:
Nem nagyon akartam először,mert irtó meleg van mostanság ugye,de szerencsére most el lehetett viselni!
Ha már bent voltunk az árkádban,akkor mondtam,hogy menjünk be az Alexandrába *-* Imádom a könyveket ,még akkor is,ha épp nem lehet kapni az Anne Rice könyveket. Mondanom se kell,hogy sikeres volt az időpont választás,ugyanis megint akkor mentünk mikor 50-80%-os leárazások voltak *-* Majdnem elájultam annyi jó könyv volt.  Anno irtam is erről,mert sikerült már máskor is ilyenbe botlani, ahol nagy atlasz szerűséget potom pénzért vettem.
Nem fogok csalódást okozni,bevallom,most sem volt másképp :D Találtam nagyon sok egyiptomi könyvet,a legtöbb regény volt,de mindegyiket elhoztam volna szívem szerint... de a nagy válogatások után végül 3 könyv mellett döntöttem. Először kettőt akartam venni,mert a 3.-on gondolkodtam,de végülis az meg keményen 200ft volt, később bántam volna (:
Az első könyv ami egyből szemet szúrt nekem az a Ragyogás címet viselte. Ez automatikusan megfogott,mert  képen látható szem emlékeztetett a saját Szem rúnakövemre. Elolvastam a hátulját,egy izgalmas,misztikus regény. Tökéletesen nem való. Kis régészeti leírásokkal,történelmi dolgokkal. Nem vagyok egy nagy történelem fanatikus,de van amit imádok. A lényeg hogy megfogott a könyv, és durván 500 ft volt!! (ez puha borítású)




A másik könyv,ami megtetszett,az rögtön nem messze volt az előzőtől; ennek a cime: A Szentségtelen Grál. Kelta emberáldozati rítusok. Ez is felkeltette a figyelmemet,elolvastam a hátulját és szerintem nem rossz. Érdekel a dolog. Az író a kelta népről végzett kutatásokat írja le. " A középkori történet mögött egy emberáldozati kultusz halvány emléke húzódik,amely a pogány kelta vallás gerincét képezi."   Azt írják az íróról,hogy kelta mitológiából diplomázott és a könyve 10 éves kutatás eredménye; szerintem érdemes lesz elolvasni,nagyon érdekel.  Ez amúgy kemény borításos könyv,eredeti ára 2500ft volt valamikor,majd levitték 1250re, de én 1000ftért vettem most meg. Rosszul éreztem volna magam ha ott kell hagynom.
A 3. könyvért úgy mentem vissza,mert nézegettem egy ideig,de végül visszaraktam,mert hát minek az. Aztán elmentünk Csanáddal a többi könyveket is megnézni,aztán ott elkapott a hév,hogy de nekem márpedig igenis kell,vétek lenne ennyi pénzért itt hagyni. Szóval meggyőztem magam valahol legbelül xD
Általában borító alapján ítélem elsőre a könyveket,de ennek elég egyszerű a kinézete,de tetszett a leírása. Ez is regény,meg kutatás egybe. A kígyók ura, Izisz könnyei címet viseli, ez is puha borítású. De 2000ft-ról levolt értékelve 200ft-ra. Ez egy kicsit nevetséges szerintem,de teljesen jól jártam *-* Ezért is mondtam,hogy vétek lett volna ott hagyni.
De legszívesebben vissza mennék és még pár könyvet a kezembe kapnék és hazahoznám ^^ Most mondjuk nem terveztem semmiféle vásárlást,erre kapásból 3 könyvet felkapok :D
De így összesen fizettem 1700ft-ot,ami egy könyv árát se foglalja magába,mert egy vastagabb könyv 2ezertől kezdődik. Szóval boldog vagyok most :P
És van egy cuki ankh rajta *-* mint a medálom (:
De ezt is megfigyeltem,hogy ilyenkor,mikor nagy leárazások vannak,én mindig 3 könyvet választok :P Ez a 3as szám rám ragadt (:

4 megjegyzés:

  1. hehe hát hallod ezt nagyon jól kifogtad :D, ahogy nézem ha csak az utolsót nézzük ami 2000 volt, te meg az egészért fizettél csak 1700at :D, ejj ritka az ilyen :P!

    Kiváncsi vagyok hogy arról a keltásról mi lesz a véleményed, elég 20centisnek tűnik :P!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mond!! Ilyen mázlit *-* Imádom mikor csak úgy spontán besétálok az alexandrába és pont leárazás van és PONT van nálam pénz :DD Ezek sors szerű dolgok :P
      És 1700ftért szerintem teljesen megérte *-*

      Jah,majd a keltásról mesélek,majd valamikor beleolvasok- feltéve ha nem pofázunk épp xD

      Törlés
  2. Nagyon jó könyveket vettél, a keltásat lehet majd kölcsön kérném, ha már te elolvastad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,szívesen odaadom,csak beleolvasok,hogy mégis mi fán teremnek benne a dolgok (:

      Törlés