Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

Elmaradások

Ezer bocsánat mindenkitől aki esetleg olvas,de mostanában semmi időm nem volt írni.  A szabadságom alatt voltam Pesten Szilviéknél,és mikor onnan eljöttem,rá egy napra mentem is Kecskemétre,ahova meghívtak , és mikor onnan hazatértem egy fél délutánom volt rendbe szedni magam, így elmaradtam az élmény beszámolókkal. Természetesen pótolom,nehogy azt higgye bárki is,hogy nem voltak fontosak ezek az események! Dehogy is nem! A Pest megint fantasztikusra sikerült- mert ugye mikor 3 majom találkozunk,abból sok jó nem sül ki- , és Kecskemét se volt vészes,pedig attól féltem rendesen. Mindkettőről írok mindjárt; kihasználom az utolsó szabad hétvégémet,ugyanis jövőhéttől nekem a munka mellett megkezdődik az iskola is,amit már most utálok.
Bevallom nagyon rossz hangulatban vagyok egy ideje.  Bár szerintem érthető. Túl sok olyan dolog történt,ami leterhelte a lelkemet és kezdem megint úgy érezni hogy nem bírom,és nincs senki akivel megoszthatnám.  A legnagyobb baj,hogy sajnos minden barátnőm dolgozik,így alig van időnk mélyebb beszélgetésekre. Szóval pangok itt magamban és kezdem érezni hogy sok, s emiatt irtó rossz kedvem van,ingerült és ideges vagyok. Aztán ilyenkor jön az,hogy sokan nem mellém állnak,hanem még csesztetnek is- aztán csoda ha odaszólok.
Egyedül talán az emlékek tartják bennem a lelket,hogy milyen csodás nyaram volt,és olyanokkal tölthettem,akik nekem a mindent jelentik. Sose fogom elfelejteni,és köszönöm nekik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése