Oldalak

2013. július 22., hétfő

Szülinapos hétvége- 1 rész

Nos elérkezett ez a nap is,mikor egy évet öregedek megint! Én még vagyok annyira fiatal,hogy várjam ezt az alkalmat :P
Ez elkezdődött a munkahelyemen már csütörtökön! Évi,a részlegvezetőm felköszöntött reggel; kaptam tőle egy csipkés kesztyűt *-* Aztán később a többiektől kaptam egy általuk készített kreálmány... Fantasztikusan jól sikerült,és kreatív :D
Ez az eleje

Ezt tartalmazza :D

Ez meg a hátulja; azért a denevér befigyel- tudják,hogy milyen hülye vagyok :D
 Péntek reggel Anett barátnőm is felköszöntött a munkahelyen- mert most ott önkénteskedik; amúgy ő az Ildi lánya,akivel felnőttem :D
Anettől kaptam (: Immunerősítő tea,sok sok müzliszelettel (:


 S mivel hivatalosan péntekre esett a szülinapom,így csodálatosan leszerveztük Szilvi barátnőmékkel,hogy akkor náluk szülinapozok a hétvégén! Szerencsére a legutóbbi hétvégézés is fantasztikusan jól sikeredett (erről irtam is), Szilvi akkor is sokat készült,Viktor meg ugye mély benyomást tett rám és fordítva :D  Erre felbuzdulva akartunk ilyen közös szülinapozást ,mert Szilvinek is most volt a szülinapja- ebben a hónapban- ,és sose voltunk együtt ilyenkor még.
Én pénteken szokás szerint meló után (szellemileg leépülve) elindultam fel hozzájuk. Végig szenvedtem az utat természetesen,mert kényelmetlen volt minden. Mikor megérkeztem,meg is találtuk egymást és annyira megörültünk egymásnak *-* Olyan jó érzés amúgy ez nekem,mikor vannak emberek,akiknek ennyire fontos vagyok, akikkel egymás nyakába ugrunk! Már önmagában ez felemelő érzés volt. Szóval volt nagy öröm,puszi puszi, 20 centis szeretet :P
Aztán hazamentünk hozzájuk,ott kicsit dumcsiztunk,aztán Szilvi drágám eltűnt,és közölte Viktorral,hogy tartson bent a szobába. Én ezt nem tudtam mire vélni-azt hittem,hogy  átöltözni,vagy pucérkodni akar :D
Aztán benyomtak valami metáál happy birthday zenét,amin besírtam- de jól éreztem magam tőle :D Tipikusan nekem / nekünk való volt. ♥ Aztán Szilvim belibegett egy nagy tortával egy 22-esel a tetején. Hát eldobtam az agyam majdnem o.O Nagyon nem számítottam ilyesmire,de most így vissza gondolva utólag.... hát esélyes volt a részéről :D Imád gondoskodni rólam :D

Aztán a nagy elalélásom után még kaptam tőlük egy ajándék csomagot-amire szintén rácsodálkoztam (: Legutóbb mikor itt voltam náluk,akkor elmentünk a Camponába és az ottani bizsusnál kinéztem egy csodás kámeás fülbevalót *-* De végül nem vettem meg,mert akkor nem dúskáltam a pénzben,és gondoltam jó lesz az másra is. Aztán itthon az egyik eladós goth  csoportban szintén láttam ilyen fülit és nagyon agyaltam rajta,hogy vegyem e meg... De a sors úgy akarta,hogy hagyjam ezt az egészet... De mekkora mázli,mert végül meg kaptam *-* De nagyon meghatódtam,mert édes volt ez tőle,hogy így emlékezett rá. A másik dolog meg egy csodás bordó körömlakk *-* Annyira tetszik,annyira imádom. Bár még nem próbáltam,de irtóra bejön a színe. Tudja ez a nő,hogy mi kell a lelkemnek :D Nem hiába vagyunk mi testvérek :P  S mindezt egy csodás dísz dobozban (:
A dobozban (:

A lakk és a füli- bár az kicsit életlen
Aztán ezzel a lendülettel én is odaadtam Szilvinek az ajándékot,ami igazából mindkettejüknek készült! (:
Eléggé aggódtam,hogy nem fog neki(k) tetszeni,mert eléggé egyszerű dolog. De hivatalosan úgy egyeztünk meg,hogy nem veszünk egymásnak semmit,mert,hogy ajándék az lesz hogy én megyek,meg hogy újra látjuk egymást. De én addigra már elkezdtem ezt az ajándékot megvalósítani,és örültem is neki,mert semmi nagy dolog,gondoltam ezért nem akad ki. (:
Aztán persze mondta,hogy mégse bírta ki ,hogy ne készüljön... Szóval itt bepánikoltam,hogy én meg csak ennyit viszek.
A másik dolog ami ijesztő volt,hogy amint a képen is látszik ,törékeny dologról van szó , és ezt nekem el kellett cipelnem a melóhelyemre és onnan még fel hozzájuk Pestre. Így eléggé undorító módon,de becsúsztattam egy borítékba,ami ki volt párnázva. Inkább bevállalom,hogy gázul néz ki,mint sem hogy felérek és eltörik.... De próbáltam nagyon óvni és végig imádkoztam,hogy nehogy bármi baja is legyen. :D De épségben megérkezett hozzájuk és úgy tűnt,hogy örültek neki ^^ Két képet választottam az előző talinkról-ahol már szintén elmebetegek voltunk- és gondoltam,hogy így sose felejtjük el; illetve a képekbe zárt pillanat örökre velük lesz ha csak ránéznek a képekre (: Sajnos csak fekete fehérbe ment a nyomtatás,de ez egy külön történet.
Ezek után leültünk tortázni,majd pezsgővel koccintottunk a nagy találkozásra megint *-* , illetve a szülinaposokra ^^ Édesek voltak,mert eredetileg Szilvi sütött kuglófot,de nem jött össze,aztán este Viktor még elfutott tortáért. *-* Hát nem ilyenek az igaz barátok?! *-* Ennyi mindent senki nem tett még értem mint Ők ketten (: ♥  Ráadásul nagyon finom tortát vettek; gyümölcsöset ^^
Utána persze jöttek a frappáns hülyeségek,meg a nagy beszélgetések... Szilvi már bekészült és hozta is a kis cetlit,meg a tollat,hogy az elmélyült baromságainkat felírja :D Viktorral nagyon ki tudjuk szegényt készíteni,de biztos vagyok benne,hogy nagyon értékel minket :P S ezért szeret nagyon ;)
Tortázás után jött a pezsgő,ahogy említettem is, aztán Viktorral beszélgettünk,majd szóba került,hogy van bor... Na jó alkeszok módjára felvetettük az ötletet,hogy mi lenne ha innánk egy pohárral :D Abból persze lett több is,és én nagyon hamar jól éreztem magam. Totál elfelejtettem,hogy a pezsgő is valahol alkoholnak számít; de én ezzel nem számolva boroztam :D Persze mondtam Viktornak,hogy egyedül nem iszok,mert az nem buli,de nem kellett kétszer ,mondani neki- ő még örült is hogy iszik vele valaki.
No,elég hamar jól érezte magát mindenki; arra nem emlékszem,hogy Szilvi mit is ivott pontosan,de azt tudom,hogy bort nem nagyon akart. De volt ott házi szilva pálesz,meg valami gyomorkeserű,amit én csak gyomorsavnak hívok :D  De valamit ő is döntött magába,mert jól éreztük magunkat :D
Részegedés előtt azért csináltunk pár képet így közösen ^^ Itt épp hárman pózolunk :P

Később már mindenki eleresztette magát,és volt itt erezd el a hajam rendesen :D  Nagyon hülyék voltunk,sokat röhögtünk,voltak elmés beszólások-de azt majd Szilvitől másolom ki,mert én nem jegyzeteltem :D
De ezt úgy kell elképzelni,hogy voltak pillanatok,mikor az asztal alatt fetrengve fotózkodtunk o.O  Nem is értem mi vett rá minket erre :D De én úgy vagyok ezzel,hogy egyszer van az ember életében ilyen alkalom (legalább is egy évben :P), és igazán megérdemlünk ennyit! Ráadásul mi sose szülinapoztunk együtt, hármasban meg pláne nem.... így ez adott volt ;)

Totális volt az őrület, de mi ezt élvezzük. Egyébként nem tudom,hogy kit akartam azzal a villával a kezemben leszúrni...:D A másikon meg elmélyülten röhögtem,mert Viktor valami agyament hülyeséget mondott és elszállt addigra az agyam már :D

Aztán jöttek az elborultabb képek :D
Ez no comment :D

Na itt Viktorral nagyon metál volt :D

Már totál szét voltunk esve-de METAL *-*
Szóval a pénteki napunk nagyon jól telt :D Éjfélig minimum fent voltunk,de utána el kellett menni aludnunk ,mert másnap vidámparkozni készültünk *-* Hajnalban párszor begörcsöltek az izmaim,mert nem ittam elég vizet a piához,ugyanis nem készültünk ilyesmire. (:
A szombati napot is hamarosan elmesélem,meg lesznek képek megint (:


4 megjegyzés:

  1. Én kérlek pezsgőztem és pálinkáztam aznap :D Jó kis kombináció, meg azt hiszem egy kis sör is lecsúszott, de kicsit összefolynak a napok, úgyhogy nem tudom pontosan :D közben én már túl vagyok a beszámolón, az aranyköpéseket is megtalálod :P

    VálaszTörlés
  2. Az a baj,hogy nekem is összefolynak a napok és ezért nem tudom már ,hogy ki mit hogyan :D De az a lényeg,hogy mindenbe belenyaltunk ami volt XD Kivéve a gyomor savba; abból nem ivott senki. (még) xD
    Igen láttam a beszámolódat -irtam is hozzájuk- és láttam az aranyköpéseket is,és én azon sírtam de hatalmasat :D
    Azt majd tőled másolom ki,mert ezeket te irtad fel :P

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy ennyire élvezted a 20 centis meglepit :)! Viszont az ajándékod nagyon tetszett nekem is, igazán megható volt :)! Ej élveztem ezt a spontán piálást, nagyon gyorsan eldöntöttük (utána meg bedöntöttük) hogy kostoljunk meg egy üveg bort is :D

    "pucérkodni akar :D" ezen viszont felröhögtem :D, nagyon 20 centis volt :D!

    Viszont a "gyomorsavat" félre tettem és ha legközelebb jösz muszály lesz meginni mind :D (csak fél üveg :P)! Nem úszod meg :D!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az ajándékot azért is csináltam így,mert gondoltam hogy ennek akkor mindegyikőtök tud örülni (: Tudtam,hogy 20 centivel értékeled majd :D
      A spontán piálás is vicces volt,főleg mert elég hamar kezdtük jól érezni magunkat. Én bevallom tényleg totál elfelejtettem,hogy a pezsgő is piának számít és hogy ittunk :D Szóval azért is mertem borozni :D

      A gyomorsavat is megkóstolom igérem,de nem indulásom előtt egy nappal xDDD Mert úgy sok lett volna ha mindent összeiszunk :D

      Törlés